Recensie Barbara - Champagne et Fraises, Sint Truiden. 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Feestbeest

Wandelaar
36
17/02/22
40
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond voor de vierde keer bij Barbara geweest. Deze bloedhete Moldavische meid weet er iedere keer iets speciaals van te maken. Haar mooie getatoeëerde lichaam is een lust voor het oog. Een echte knappe meid, en absoluut geen twaalf-in-een-dozijn Moldavische.
Voor mij de beste GFE. De traditioneel hoge prijs van de Chausée d'Amour zeker waard. Ze streelt en kust dat het een lieve lust is. Deze meid geniet echt van haar werk.
Waar de meeste dvp's meteen aan de blowjob beginnen om je op te warmen voor het echte werk, warmt Barbara je eerst op vooraleer aan de blowjob te beginnen.
En dat doet ze vakkundig. Met haar vingers tast ze je hele lichaam af op zoek naar de plekjes waar ze jou het beste kan laten genieten.
Ook haar mondje is avontuurlijk. Ze kust je in je nek, op je borstkas, je mond. En daar gebruikt ze ook graag haar tong bij.
Na dit voortreffelijke voorspel gaat uiteindelijk het condoompje erom en begint het orale hoofdstuk.
Ook hier weet Barbara van wanten. En bij standje 69 laat ze zich ook gretig rimmen.
Haar pijpwerk is degelijk. Ze bespeelt je instrument als een volleerd muzikant. Deepthroaten, gagging, ze doet het allemaal.
Als je nog kunt, komt ze na de blowjob op je zitten en begint ritmisch op en neer te bewegen.
Ondertussen kan je fijn wat met haar mooie borsten spelen. En ook nu maakt ze er weer een echte girlfriend experience van door je heerlijk te zoenen en zachtjes te bijten.
Daarna het zaakje in doggy afmaken, en oh wat wordt het hier duidelijk dat we met een nymfomane te maken hebben. Ze kreunt en kermt, spartelt en draait. Ze geniet intens.
Na afloop is er nog tijd voor een babbeltje. Hierbij toont ze oprechte interesse en is ze zelf ook behoorlijk open.
Barbara geeft je het gevoel thuis te komen en weet als geen ander de perfecte ervaring voor jou te creëren. Meow meow! (haar catch phrase)
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgaande op vorige recensie zeer benieuwd en vol verwachting. Ik zag haar (ze keek niet op van gsm) reed de parking op , na even wachten deed ze open vrij koele ontvangst. Betaald en meteen naar de kamer we kleedden ons uit, ze zag er inderdaad goed uit maar ze bleef afgeleid door gsm toen eindelijk op bed samen, ik was al wat gepikeerd vervolgens mocht ik nergens aanzitten van zoenen was geen sprake ze trok me af ,met mond condoom aangebracht even wat pijpen toen een kwak glijmiddel erop en ging ze klaarliggen.ik heb bedankt en ben vertrokken dat geld interesseerde met geen reet meer. Het was inderdaad een mooie griet maar had ze haar dag niet of is de vorige recensie te mooi voorgesteld ik heb me laten vangen als een groentje
 
Afgaande op vorige recensie zeer benieuwd en vol verwachting. Ik zag haar (ze keek niet op van gsm) reed de parking op , na even wachten deed ze open vrij koele ontvangst. Betaald en meteen naar de kamer we kleedden ons uit, ze zag er inderdaad goed uit maar ze bleef afgeleid door gsm toen eindelijk op bed samen, ik was al wat gepikeerd vervolgens mocht ik nergens aanzitten van zoenen was geen sprake ze trok me af ,met mond condoom aangebracht even wat pijpen toen een kwak glijmiddel erop en ging ze klaarliggen.ik heb bedankt en ben vertrokken dat geld interesseerde met geen reet meer. Het was inderdaad een mooie griet maar had ze haar dag niet of is de vorige recensie te mooi voorgesteld ik heb me laten vangen als een groentje
Als ze in de vitrine de hele tijd op de telefoon zitten MOET JE ALTIJD BUITENBLIJVEN 🤦🏻‍♂️
 
Wat maf om te lezen. Helemaal het tegenovergestelde van hoe ik Barbara ervaar. Het enige wat ik in deze recensie herken is dat ze inderdaad in de vitrine meer met haar gsm bezig is dan met het binnenlokken van klanten, waar die vitrine toch voor dient. Ook ik was nooit bij haar naar binnen gegaan als het aanbod die dag voor de rest zo waardeloos was. Maar van die beslissing heb ik nog geen moment spijt gehad. We hebben iedere keer geweldige seks gehad, inclusief gfe die ik tot nu toe bij geen enkele andere dame ben tegengekomen.
Spijtig dat het voor jou in een desillusie geëindigd is.
 
Wat maf om te lezen. Helemaal het tegenovergestelde van hoe ik Barbara ervaar. Het enige wat ik in deze recensie herken is dat ze inderdaad in de vitrine meer met haar gsm bezig is dan met het binnenlokken van klanten, waar die vitrine toch voor dient. Ook ik was nooit bij haar naar binnen gegaan als het aanbod die dag voor de rest zo waardeloos was. Maar van die beslissing heb ik nog geen moment spijt gehad. We hebben iedere keer geweldige seks gehad, inclusief gfe die ik tot nu toe bij geen enkele andere dame ben tegengekomen.
Spijtig dat het voor jou in een desillusie geëindigd is.
Ik geloof je, het is voor mij ook geen issue meer , ben ruimschoots gecompenseerd bij een andere hete moldaafse😋, ik ga nog eens terug bij jouw Barbara misschien dat ze zich dan beter voelt en krijg ik jouw ervaring ook, ze leek me inderdaad wel oké
 
Zat zij niet voorheen in de Climax? Ze heeft toch redelijk wat tatoeages?
Als dat ze is heb ik er heel goede ervaringen mee gehad. Gf en ze nam met alles goed haar tijd. Misschien had ze ne slechte dag ofwel is ze zo veranderd...
 
Zat zij niet voorheen in de Climax? Ze heeft toch redelijk wat tatoeages?
Als dat ze is heb ik er heel goede ervaringen mee gehad. Gf en ze nam met alles goed haar tijd. Misschien had ze ne slechte dag ofwel is ze zo veranderd...
Dat kan wel kloppen wat je zegt maar vanuit mijn standpunt gezien heb ik wel hard moeten werken voor dat geld wat ik gespendeerd heb, vertoon ik zo'n gedrag ontslaan ze me gewoon. Als je je niet goed voelt, kun je ook besluiten geen klanten te ontvangen en gewoon lekker naar huis gaan maar ja van de andere kant bezien is ze misschien niet vrij om dat te beslissen. Veel van die jonge meiden daar hebben natuurlijk een pooier.Sommige hebben zelfs niet door dat ze een pooier hebben want zij zien hem als de enige die echt om hen geeft meer een soort loverboy techniek , ze beginnen vrij jong een relatie met hem,worden overgehaald om zich te prostitueren wegens zogenaamde schulden van die eikel. Werken dan verder aan hun beider toekomst door bijvoorbeeld te werken voor een huis waar ze samen gelukkig kunnen zijn , hij maakt misschien een kind bij haar om zich meer te binden en aan het einde van de rit als ze het eindelijk door begint te krijgen of als ze niet meer genoeg opbrengt vanwege haar leeftijd wordt ze gewoon gedumpt , al haar geld weggepikt en het ergste haar familie wist niet eens dat ze dit werk deed. Moeilijke thema , vergeet je wel eens als je alleen maar je lul achterna loopt🙄.Dus ja , ik kan er ook niet echt een oordeel op plakken,misschien heeft ze ook geen pooier en had ze alleen maar een slecht moment,in dat geval zou ik zegggen ,even geen klanten aannemen .Oh sorry baby come back next time,than we have very good time😂
 
Dit is trouwens een bullshit-review, geplaatst door een of ander gefrustreerd persoon.
Ik weet niet wat ik van die gast moet denken, maar mijn review van deze dame heeft alleszins tot een paar opmerkelijke berichten geleid hier op deze site.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eens bij Barbara langs geweest, had ze al eens gezien in de chaussée en op redlights, vriendelijke en spontane meid, ze was heel speels met me, vertelde me da ze oorspronkelijk van Bulgarije is maar nu al 5 jaar in Sint Truiden woont. Na het verplicht wasje, begon ze me idd overal te strelen met haar nagels en me te kussen, zelfs mijn ballen kuste ze, ook direct tong zoenen zonder dat ik hier achter gevraagd had. Na het opwarmen ging condoom er rond en begon ze me te pijpen, ze heeft een tong piercing trouwens. Pijpen was oke maar ook niet speciaal. Na het pijpen even beffen, hier leek ze van te genieten, ze was wel gevoelig. Ook mocht ik haar tepels niet aanraken of kussen, waren gevoelig zei ze, haar borsten voelen echt aan, ze heeft wel een litteken op haar borsten, dus ik denk dat ze vroeger nog grotere borsten (wsl fake), maar nu voelen haar borsten toch echt. Na het beffen kwam ze op me zitten om me te berijden, dit deed ze goed, maar heb al beter gehad op de chaussée. Als laatste standje doggy gedaan. Al bij al was het niet slecht maar geen herhalingsgevaar voor mij. 3 sterren.
 
Eens bij Barbara langs geweest, had ze al eens gezien in de chaussée en op redlights, vriendelijke en spontane meid, ze was heel speels met me, vertelde me da ze oorspronkelijk van Bulgarije is maar nu al 5 jaar in Sint Truiden woont. Na het verplicht wasje, begon ze me idd overal te strelen met haar nagels en me te kussen, zelfs mijn ballen kuste ze, ook direct tong zoenen zonder dat ik hier achter gevraagd had. Na het opwarmen ging condoom er rond en begon ze me te pijpen, ze heeft een tong piercing trouwens. Pijpen was oke maar ook niet speciaal. Na het pijpen even beffen, hier leek ze van te genieten, ze was wel gevoelig. Ook mocht ik haar tepels niet aanraken of kussen, waren gevoelig zei ze, haar borsten voelen echt aan, ze heeft wel een litteken op haar borsten, dus ik denk dat ze vroeger nog grotere borsten (wsl fake), maar nu voelen haar borsten toch echt. Na het beffen kwam ze op me zitten om me te berijden, dit deed ze goed, maar heb al beter gehad op de chaussée. Als laatste standje doggy gedaan. Al bij al was het niet slecht maar geen herhalingsgevaar voor mij. 3 sterren.
Ben al even niet meer geweest, maar ze sprak ervan om haar borsten te liften , wrs is dit reeds gebeurd
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Barbara geweest. Ondertussen mijn 2de maal. Haar uiterlijk is wel mijn ding met die tattoeages en dikke borsten. Ook is ze zeer uitdagend maar toch vriendelijk. Ze warmde mijn geweer goed op met haar teasen en handen. Eens op sterkte, condoompje errond en een fantastische pijpsessie. Doet ze zeer goed en tot kokhalzen toe. Erna is ze bovenop gekomen. Met haar dikke borsten op mijn borst waaraan ik kon likken en zij al rijdend bovenop heb ik rubbertje gevuld. Zeer groot herhalingsgevaar. Enkel het vele 'meow meow' geluidje mag ze achterwege laten van mij 😅
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.372
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan