WHEM Barbara Heerlen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

globetrotter7

Newbie
Forumpionier
23
05/07/21
14
3
Deze dame adverteert al heel lang en intrigeert mij. Toch kan ik nergens iets over haar vinden.
Iemand misschien al ervaring met haar.
 
Deze dame adverteert al heel lang en intrigeert mij. Toch kan ik nergens iets over haar vinden.
Iemand misschien al ervaring met haar.
Ik heb deze dame vorig jaar 2 keer bezocht. Ze ontvangt bij Massagewereld Heerlen. Het is een wat oudere dame die een perfecte en zeer erotische massage geeft. Vóór de massage best lang samen met haar onder de douche gestaan waar het spel al begon. Ik werd in elk geval aangenaam verrast. Ze vertelde mij dat ze niet ver van de vestiging Heerlen woont en ook bereid was om extra te komen als je een afspraak wilt wanneer ze op de website niet ingeroosterd staat.
 
Op Kinky staat in haar omschrijving expliciet dat ze geen intiem biedt, maar in het lijstje van mogelijkheden staat intiem wèl vermeld. Ik ben wel benieuwd of Globetrotter7 ook hier een recensie van zijn bezoek aan Barbara wil plaatsen.
 
Leuke vrouw, maar het masseren is voor mij te veel een programma. Weliswaar met een stevige dosis erotiek en soms zelfs een kink, maar door het uitvoerige commentaar over de handelingen en waar het allemaal goed voor is gaat de spontaniteit verloren. Dan heb ik liever het stille geile van b.v. Sandy.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan