Recensie Barbie, Diane's Secret, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 1385

Wandelaar
Forumpionier
41
15/07/21
54
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4247628-barbie
Ik zie slechte berichten over Barbie, maar de ervaring is geweldig. Lekker spontane meid, ik hou ervan. Ik hoop dat ze schijt houdt aan negatieve aandacht. Ze hint een beetje naar gangbangs. Dat zou helemaal te gek zijn.
 
Drie sterren voor zoenen, dus dat viel een beetje tegen? Als ze goed tongzoent dan wil ik wel een poging wagen. En hoe duur is ze eigenlijk?
 
Kan je ook een afspraak maken met haar per Whatsapp?
Om met Barbie een afspraak te maken moet je een mail sturen naar Diane's Secret zodat je een plekje in de wachtrij hebt. Ze vertellen je zelfs dat je niet meer moet bellen voor Barbie omdat ze helemaal vol geboekt is, dus je kan alleen via de mail reserveren. Of je moet naar binnen wandelen en maar hopen dat de persoon die precies op dat moment tijd met haar had geboekt niet is op komen dagen.
 
Om met Barbie een afspraak te maken moet je een mail sturen naar Diane's Secret zodat je een plekje in de wachtrij hebt. Ze vertellen je zelfs dat je niet meer moet bellen voor Barbie omdat ze helemaal vol geboekt is, dus je kan alleen via de mail reserveren. Of je moet naar binnen wandelen en maar hopen dat de persoon die precies op dat moment tijd met haar had geboekt niet is op komen dagen.

Thanks. Ik zal eens mailen. Ben ook benieuwd naar andere ervaringen.
 
Ze staat nu toch weer op de site van DS en haar advertentie op Kinky is ook weer actief.
 
Knipperlicht is weer in de uit-stand.
Geen enkele advertentie meer online, staat niet meer op de site van DS.
 
Knipperlicht is weer in de uit-stand.
Geen enkele advertentie meer online, staat niet meer op de site van DS.
Ik zag ergens ( niet hier) een bericht langskomen dat ze op een andere site nu adverteert. Heb nog niet kunnen ontdekken welke.
 
Diana's secret nu onderwerp van politie onderzoek vanwege deze Barbie?
https://sgxl.nl/barbie-bevrijd-door-politie-ik-werd-gedwongen-tot-prostitutie/

Alles rondom deze dame klinkt niet erg geloofwaardig… Als dit bericht klopt dan is ze in ieder geval al 2 maanden niet meer actief en blijft ze ook nog minstens 4 maanden weg.
Niet om DS te verdedigen en Samantha/Barbie af te kraken: de uitbater van een bekend bordeel zal denk ik wel twee keer nadenken om iemand 'te dwingen'. Ik denk dat een 18+ dame met geldige papieren daar zonder problemen aan de slag kan en dat 'de dwang' dan uit een andere hoek komt. In Samatha's geval zijn het geen koshere vriendjes geweest die zij had/heeft.
Gedwongen prostitutie kom je denk ik vooral tegen in de illegale bordelen.
 
Laatst bewerkt:
Barbie heeft een korte periode, volgens mij met onderbreking, bij DS gewerkt. In het begin moest je echt reserveren😊Ik ben haar daarna tegengekomen bij een afwerkplek ergens in scheveningen. Ik kwam overigens voor iemand anders. Het was niet Samantha's bestevperiode zeg maar. Hopelijk gaat het nu wat beter met haar.
 
@Hetisik: nee, dames op afspraak😁 je hebt daar nog huizen van ouderwetse haagse huisbazen. kamerverhuur🤣barbie 1 keer gezien in de keuken. Druk bezig met iets😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan