Recensie Barbie Linda, Zelzate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zeeuw

Newbie
10
20/06/22
9
Vandaag deze dame bezocht. Foto's zijn echt en het is ook een leuk popje om te zien. Ik zou me niet schamen om samen met haar gezien te worden in een andere hoedanigheid. Maar ze komt haar afspraken niet na. Ik denk niet dat het alleen door haar gebrekkige Engels komt.
We hadden pzc, anaal en cim afgesproken. Ze zou ook voor squirten. Extra voor betaald. Niks van waargemaakt. Geen geld terug.

Ze rook enorm naar knoflook en terwijl ik haar doggy deed zat ze gewoon een appje van een andere klant te beantwoorden. De muziek stond ook hard. In eerste instantie had ik binnen een minuut kunnen spuiten, maar ik probeerde het uiteraard te rekken en daarna, door al deze omstandigheden, zelfs over het afgesproken half uur gegaan om m'n ongenoegen eruit te blaffen. Niet in haar mondje, maar de helft over het dekbed en de andere helft in een keukenpapier.
Echt balen. Ik proef de knoflook nog. In betere omstandigheden had ik anders zeker nog eens afgesproken.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan