WHEM Barbie, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb geen idee wat de prijzen in dat hotel zijn maar het lijkt me een wat chique onderkomen om voor 150 Euro per uur een wipje te maken
Bovendien lijkt het me niet dat de manager erg blij zal zijn als zijn suites als peeskamertjes gebruikt worden , voor dat geld ben ik een portiekwoning drie hoog achter in de Dordtselaan gewend met vochtkringen in het plafond
 
Inntel is niet zo duur hoor, zeker niet als je vantevoren al hebt geboekt. Meer dan prima hotelketen met allemaal nette kamers.
Bovendien...met enkele afspraken per dag kan zo'n kamer prima betaald worden toch?
Van mij mag ze per direct verplaatsen naar Amsterdam e.o. ?
 
Ik vind t juist zo kut dat alle lekkere dames in amsterdam zitten. Woon zelf echt 3 uur rijden (dit is alleen heen dan niet te praten over de terugweg als je pech hebt en in de file staat ofzo als je een afspraak in de middag hebt) afstand van amsterdam en heb daar bijna nooit dus te tijd voor om naartoe te gaan. Echt kut eigenlijk want er zit heel wat lekkers daar om van te snoepen wat ik kan begrijpen uit recensies
 
Ik vind t juist zo kut dat alle lekkere dames in amsterdam zitten. Woon zelf echt 3 uur rijden (dit is alleen heen dan niet te praten over de terugweg als je pech hebt en in de file staat ofzo als je een afspraak in de middag hebt) afstand van amsterdam en heb daar bijna nooit dus te tijd voor om naartoe te gaan. Echt kut eigenlijk want er zit heel wat lekkers daar om van te snoepen wat ik kan begrijpen uit recensies
Dat idee krijg ik nu ook altijd. Meer mooie dames en met veel recensies. Of zou het gras bij de buren altijd groener zijn?
 
Yep...zelfde kamer waar ze de foto's hebben gemaakt idd. Wat mij betreft nog lekkerder dan Barbie (en Annays). Hier ook besproken:

Dat vind ik ook! Waarschijnlijk komt dat door haar afkomst. Arabische uit Oost Europa.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan