Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik voorzie voor de toekomst een hoop van dit soort gevallen. Weinig animo voor school of gewoon werken. Liefst worden ze influencer en als ze daarmee niet het grote geld binnen harken dan doen ze OnlyFans. En dan komt de prins op het witte paard (aka Loverboy) en gaat haar uitpersen als een citroen.

We kunnen alleen maar hopen, dat dit soort gevallen wegblijven uit het legale circuit, zodat wij verder kunnen gaan met ons hobby.
Genoeg dames die gedwongen achter het raam of in een privehuis werken dat ze legaal werken wil niet altijd zeggen dat ze het ook vrijwillig doen.
 
Je doet het vrijwillig en dus niet gewongen, of je doet het gedwongen en niet vrijwillig.

Legaal en niet vrijwillig gaat niet samen.
Sommige dames worden met een excuus naar Nederland gehaald om te werken als bijv schoonmaakster maar eenmaal in Nederland worden ze door dezelfde mensen gedwongen om achter het raam te werken terwijl ze dat eigenlijk niet willen. Het mag dus legaal werk zijn maar de dames zelf worden gedwongen en bij weigering worden ze bedreigd en bang gemaakt waardoor ze overstag gaan. Dat de dames dus hun lot hebben geaccepteerd en prostituee zijn geworden betekent nog niet dat ze het vrijwillig doen.
 
Laatst bewerkt:
Dat is natuurlijk voor 99,9% onwaar. Ik ga niet beweren dat alles proper verloopt in raambuurten, maar dergelijke flagrante dwang komt gewoon niet voor.
Dat is wat jij denkt maar het gebeurt wel degelijk prostitutie is nou eenmaal een beroep waar criminelen graag aan verdienen. En het is niet alleen thuisontvangst maar ook soms de ramen en zelfs privehuizen dus ook legale zaken. Maar omdat de dvp's hun mond niet opendoen blijven die criminelen buitenschot.
 
Dat er ook op raam- of privéhuisdames soms druk uitgeoefend wordt: absoluut. Flagrante dwang als @Rimon beschrijft echter niet. Waarom zouden foute figuren hun winst willen delen met privéhuizen of raamexploitanten als ze ook gewoon alles in eigen zak kunnen steken. En bovenal vooral nog een hoop vervelende vragen kunnen vermijden ook.
 
Met alle respect deze dame is echt niet gedwongen. Kijk hoe ze zich gedroeg van oh oh gerso. En altijd maar slachtoffer spelen. Ik kreeg laatst nog een filmpje van een maat van mij . toen werd Barbie geneukt en ze zei kom maar met je lekkere zaaad. en die gozer spoot zo der gezicht en mond onder. Het is gewoon een zieige hoer.
 
Een vergunning is niet meer dan een stukje administratie die je als sexwerker moet doen. dit heeft niks met vrijwilligheid van werken te maken. Op het moment dat je onder dwang werkt is er geen vrijwilligheid, ondanks een vergunning.
 
@indomen Door haar voortdurend - ook heel kort na de feiten - losbandig gedrag heeft ze alleszins niet de schijn mee. Wij kennen de exacte feiten niet, dus we kunnen niet oordelen. Maar dat het hier niet over de meest verschrikkelijke dwang ooit gaat, lijkt me wel duidelijk. Eerder het handig bespelen van Barbie's beperkte IQ. Wat ook niet goed te praten valt, voor alle duidelijkheid. Maar dat is toch net een andere gradatie dan wat er nu in de media van gemaakt wordt.
 
Flagrante dwang als @Rimon beschrijft echter niet. Waarom zouden foute figuren hun winst willen delen met privéhuizen of raamexploitanten als ze ook gewoon alles in eigen zak kunnen steken. En bovenal vooral nog een hoop vervelende vragen kunnen vermijden ook.
Omdat er soms bij prive ontvangst invallen worden gedaan door de politie en de pooiers daar geen zin in hebben. Maar bij raamdames gaat alles officieel omdat het legaal gebeurt dus spelen sommige pooiers liever op safe al moeten ze wat geld bij de raamexploitanten inleveren.
 
Omdat er soms bij prive ontvangst invallen worden gedaan door de politie en de pooiers daar geen zin in hebben. Maar bij raamdames gaat alles officieel omdat het legaal gebeurt dus spelen sommige pooiers liever op safe al moeten ze wat geld bij de raamexploitanten inleveren.
In privéhuizen worden er ook invallen gedaan. En in veel raambuurten kan de politie quasi constant meekijken. Dus nee, die vlieger gaat ook niet op.
 
In privéhuizen worden er ook invallen gedaan. En in veel raambuurten kan de politie quasi constant meekijken. Dus nee, die vlieger gaat ook niet op.
Jij wil het maar niet begrijpen dat dames bij raambuurten ook gedwongen kunnen werken ook al werken ze vergund en kloppen hun papieren. Voor de buitenwereld lijkt alles in orde en lijken deze dames vrijwillig te werken maar in de werkelijkheid zijn ze erin geronseld om als prostitutie te werken en moeten ze een groot deel van hun geld bij hun pooiers inleveren om die tevreden te houden.
 
Laatst bewerkt:
Dat er ook op raam- of privéhuisdames soms druk uitgeoefend wordt: absoluut. Flagrante dwang als @Rimon beschrijft echter niet. Waarom zouden foute figuren hun winst willen delen met privéhuizen of raamexploitanten als ze ook gewoon alles in eigen zak kunnen steken. En bovenal vooral nog een hoop vervelende vragen kunnen vermijden ook.

Ook in het legale circuit, kan er sprake zijn van uitbuiting. Je bent vast en zeker wel eens in Duisburg of een andere bekende hoerenstraat daar - maar is het je ooit opgevallen dat na sluitingstijd de straat volstaat met de meest luxe auto's op waarop die dames instappen? Van die fucking Guido's - keiharde pooiers.

Bij een legaal seksbedrijf (ff ter voorbeeld Amsterdam) mag er geen sprake zijn van een onderlinge relatie - mag je ook niet met dames werken die toevallig gehuwd zijn met 1 van je eigen chauffeurs. Alles moet in de papieren gewoon kloppen en is dat niet zo dan riskeer je als onderneming natuurlijk je zaak.

Ik weet er het fijne niet van - alleen als dat waar wat er gebeurd is in het verhaal dat wordt geschetst, dan is dat extreem kwalijk. En iedereen die daaraan meegewerkt heeft, eraan verdiend heeft mag van mij part voor het hekje komen te staan. Ook club DS heeft vol garen staan spinnen bij planning. Het verbaasd me dat een reactie tot op heden altijd uitgebleven was.

Ze was extreem populair vooral in de eerste paar weken dat het uitkwam - en soms was er gewoon een wachtlijst nog ook. Nou ja ik weet ook vanuit m'n eigen expertise dat dat volume gewoon niet gezond kan zijn voor welke sekswerker dan ook.

Met alle respect deze dame is echt niet gedwongen.

Ik vindt dat je met weinig respect over iemand schrijft - wat hij of zij doet achter gesloten deuren of zich bewust laat filmen etc - doet er niet toe. Dat was waarschijnlijk geweest voor het maken of schieten van content voor Onlyfans. En ja sommige mannen kicken daar op. Dat was denk ik het doel ook van het maken van die content.
 
Jij wil het maar niet begrijpen dat dames bij raambuurten ook gedwongen kunnen werken ook al werken ze vergund en kloppen hun papieren.
't Is een goeie die het zegt :rolleyes:
Natuurlijk kan dat, ik zeg alleen dat het niet of nauwelijks gebeurt in Nederland of België. Ik vraag me ook af wat jij hier nog doet, als je bijna overal pooiers ziet rondlopen. Einde discussie wat mij betreft.
 
Uiteraard zullen er echt dames zijn die worden gedwongen, maar ook een hoop die het zelf doen en snel veel geld willen verdienen.
Zo snel mogelijk iemand wegwerken, dit zie je vooral in Amsterdam op de Wallen.

Maar lang niet alle vrouwen hebben pooiers wat hier een beetje wordt gesuggereerd.

Zullen we weer ontopic gaan over Barbie?

 
Net weer 2 films ontvangen.. ze weet er wel raad mee. Pijpen vingeren neuken. Het kan niet op .en er staat een naam in grote letters boven haar kutje ..en hij kan er gewoon bare in die champignon
 
Met alle respect deze dame is echt niet gedwongen. Kijk hoe ze zich gedroeg van oh oh gerso. En altijd maar slachtoffer spelen. Ik kreeg laatst nog een filmpje van een maat van mij . toen werd Barbie geneukt en ze zei kom maar met je lekkere zaaad. en die gozer spoot zo der gezicht en mond onder. Het is gewoon een zieige hoer.
Ja en ze liet ook wel eens wildvreemde gozers die ze aan het neuken was in een glas spuiten en dan vulde ze het glas met water, pina colada en ijsblokjes en noemde het pina colada plus en dronk het dan op. Haar favoriete drankje zei ze dan altijd!
 
Ik vind het zielig voor de kinderen. Wat als die straks wat ouder zijn en op internet zitten . Of op school...
En ze zien op internet dat hun moeder wordt uitgewoond. Een zaadgeile slikheks...
 
Dat ze van seks houd wil natuurlijk zeggen dat ze niet gedwongen kan zijn , denk dat ook barbie niet altijd zin heeft en denk dat in haar geval ook mee zal spelen wat is er met geld gebeurd dat de klanten betaald hebben heeft zei daar iets van gezien
Dat klopt hoor, maar het is voor de PR en eventuele rechtszaak niet echt handig dat ze nog volop de sekswerker uithangt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan