WHEM Barbie (van tv) massage inc SEX

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijkt er verdacht veel op, maar stel dat het Barbie is , en met wat ik laatst aan foto voorbij heb zien komen in prive, story, of wat dan ook bedank ik vriendelijk.

Was een leuke dame, maar door het een en ander een ware afknapper geworden. Nou voorruit dan maar met 150 erbij gaat het wel lukken denk ik, met de nadruk denk ik.?
 
Ik denk dat ze het wel is. Je kan haar vergelijken met Kelly van der Veer die zelfs achter de ramen is gaan zitten en nog zei dat dat haar droombaan was.
Die Barbie kan je daarmee wel vergelijken. Zelfde B of C ster als Kelly.
Ik hoop ook dat ze dat is want dan ga ik er zeker heen. Niet omdat ze nou zo mooi is maar om uit te vinden of ze echt zo ongeremd is.
 
Ik begreep wel dat ze permanent in geldnood zit.. en de uitkering houd eens op als je niet meer werkt.
Uitgerangeerde BN'ers moeten ook eten, kijk maar naar BB Kelly.
die BB Kelly ontving voorheen ook op de wallen. Geen idee overigens of ze er nog steeds staat.
 
Waarom haar gezicht verbergen, iedereen weet toch hoe ze eruit ziet?
- als ze het echt is: omdat een screendump van de advertentie dan morgen op geenstijl staat (zie Patricia Paay)
- als het nep is: omdat iedereen dan ziet dat het nep is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan