WHEM Bare gangbang Manon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi goestinkje,

Is een lekkere geile dame van middelbare leeftijd met normaal figuur die wel goed verzorgd is met halflang rood haar.

Ze is werkelijk gek op veel sperma.Zowel in kutje als in mondje.

Is ook niet vies van tongzoenen terwijl het zaad nog in haar mondje zit.

Supergeile milf die ook nog eens graag met het sperma in haar kutje speelt en zichtbaar geniet terwijl ze zich goed laat door neuken en gebruiken.
 
en wat doe je als je bent gekomen? aan de kant kijken? is dat constant sex of stopt ze tussendoor even? wordt er door haar man gefilmd of foto's gemaakt? is het dat bedrag waard om te gaan? is het een inloopgangbang?
 
Ik heb nu twee keer mogen genieten van de GB van Manon en Mark. Helaas kan ik komende vrijdag niet, want anders was ik zeker weer van de partij geweest. Het is kleinschalig waardoor Manon ook alle tijd voor iedereen heeft en zich ook helemaal geeft. Als je van iemand houd die klaar gaat liggen onder het mom van doe je ding, ja dan ben je aan het verkeerde adres, want Manon steekt moeite in het bevredigen van de mannen die er zijn en geeft zich in de tijd dat het duurt ook helemaal zonder pauze. Het aantal mannen? Ik was er eens toen waren we met zijn vijven en van de zomer een keer en toen waren er een mannetje of 10. Ik vind haar een toppertje, maar ja iedereen heeft zijn eigen ervaring en verwachting.
 
Ik herken me TOTAAL niet in het commentaar van klein Jokerke.
Vraag me af of hij haar met iemand anders verwart.. er worden namelijk daar vaker gangbangs gehouden en daar hoor ik wisselende verhalen over…

Ben bijna vaste klant en Manon is een leuke, vriendelijke en gezellige dame die haar best doet iedereen het ontzettend naar de zin te maken en geniet er zelf ook van.

Arrogant en neerbuigend is wel het LAATSTE wat deze lekkere dame is!
 
Laatst bewerkt:
Ik herken me TOTAAL niet in het commentaar van klein Jokerke.
Vraag me af of hij haar met iemand anders verwart.. er worden namelijk daar vaker gangbangs gehouden en daar hoor ik wisselende verhalen over…

Ben bijna vaste klant en Manon is een leuke, vriendelijke en gezellige dame die haar best doet iedereen het ontzettend naar de zin te maken en geniet er zelf ook van.

Arrogant en neerbuigend is wel het LAATSTE wat deze lekkere dame is!
Dan zal ik haar wel met iemand anders verwarren
Alvast sorry dan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan