Bare in Thailand?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echt nog nooit een Thaise (of andere ASEAN) apotheker tegengekomen, die mij zonder recept, een doosje Sidegra (Sildenafil), heeft willen verkopen.

Edit, & PS
Sidegra is dus bedoeld als stimulerend middel, om je leuter hard te houden. Niet als hiv remmer, daar zijn weer andere middelen voor. Als je daar een refil voor nodig hebt, zullen ze ook niet moeilijk doen. Doosje laten zien en evt je medicijn paspoort en klaar is Clara.
 
Laatst bewerkt:
Echt nog nooit een Thaise (of andere ASEAN) apotheker tegengekomen, die mij zonder recept, een doosje Sidegra (Sildenafil), heeft willen verkopen.

Edit, & PS
Sidegra is dus bedoeld als stimulerend middel, om je leuter hard te houden. Niet als hiv remmer, daar zijn weer andere middelen voor. Als je daar een refil voor nodig hebt, zullen ze ook niet moeilijk doen. Doosje laten zien en evt je medicijn paspoort en klaar is Clara.

Ik kon alles kopen bij welke apotheek dan ook.

Kreeg dan wel de vraag of ik een recept had. Ze hanteren een andere prijs als je geen recept hebt. Iets duurder dus.

Maar het was nooit een probleem. Misschien staat je hoofd gewoon niet zo goed en zie je eruit als een informant ofzo
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan