WHEM Bea, Privé ontvangst, Hasselt, afspraakjes.com

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rodenbach

Wandelaar
Forumpionier
57
10/07/21
34
3
Wie heeft ervaring met Bea (64 jaar) uit Hasselt die bijna dagelijks adverteert op afspraakjes.com? In haar advertentie staat weinig info en als je belt met concrete vragen is ze nogal kort af. Ze antwoordt dat ik maar moet afkomen ipv vragen te stellen.
 
Zijn er medewandelaars die al ervaring hebben gehad met de rijpere Bea uit Hasselt, en het ook willen delen? Ik verneem het graag.
Onlangs is weer een van mijn favoriete rijpere dames definitief gestopt met ontvangst en zodoende ben ik nu terug op zoek naar rijpere dames.


Ze adverteert op Redlights en Afspraakjes.
 
In elk geval... Een jaar of acht geleden heb ik Bea eens bezocht toen ze ontving op een appartement in Hasselt.
Best aantrekkelijke mature (da's subjectief natuurlijk) in een zeer verzorgde setting.
Ik herinner me geen echte minpunten, ze was supercorrect, maar er was niet echt een klik tussen ons. Alles voelde te weinig GFE aan. Bijvoorbeeld: niet het type dat zichzelf helemààl laat gaan en dat je laat doorbeffen tot het halve bed zeiknat is. Op zeker moment was het dan "Oh ja! Oh ja!", genoeg van dat en dus verder met iets anders. (Terwijl het voor mij eigenlijk nòòòit genoeg van dat kan zijn... 😋 )
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan