Recensie Bea, Prive Playhouse, Zulte 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrZurkon

Wandelaar
38
03/02/23
11
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag een bezoekje gebracht aan Bea. Nog vrij laat een afspraakje gemaakt, maar dat was geen enkel probleem.
Zeer vriendelijk door Bea ontvangen geweest op een mooie locatie.
Samen eerst een wasje gedaan en nadien ontspannen op het bed beland.
Bea is een zeer aantrekkelijke dame die zeker nog gezien mag worden!
Haar tongzoenen samen met her nodige gespeel met mijn soldaat waren voortreffelijk. Haar pijpkunsten zonder condoom waren naar mijn mening heerlijk en met veel gevoel..
Na nog wat gekus vroeg ik of ze en lekker poesje had en als ik deze eens mocht proeven.. was dik in orde en Bea genoot er duidelijk ook van.
Na nog wat subtiel pijp- kus en aftekwerk vroeg ze als ik zin had in een condoom of als ze verder mocht doen, maar dat poesje zag er te goed uit om niet eens lekker intiem te gaan. Met het jasje eromheen heb ik haar dan nog lekker messionaris genomen ( er was geen glijmiddel nodig ) en dan het condoom volgespoten.
Nadien nog samen wasje en terug voldaan huiswaarts.
Topdame, supervriendelijke en echt wel heerlijk in bed!
Herhalingsgevaar; GROOT
 
Laatst bewerkt:
Deze middag een bezoekje gebracht aan Bea. Nog vrij laat een afspraakje gemaakt, maar dat was geen enkel probleem.
Zeer vriendelijk door Bea ontvangen geweest op een mooie locatie.
Samen eerst een wasje gedaan en nadien ontspannen op het bed beland.
Bea is een zeer aantrekkelijke dame die zeker nog gezien mag worden!
Haar tongzoenen samen met her nodige gespeel met mijn soldaat waren voortreffelijk. Haar pijpkunsten zonder condoom waren naar mijn mening heerlijk en met veel gevoel..
Na nog wat gekus vroeg ik of ze en lekker poesje had en als ik deze eens mocht proeven.. was dik in orde en Bea genoot er duidelijk ook van.
Na nog wat subtiel pijp- kus en aftekwerk vroeg ze als ik zin had in een condoom of als ze verder mocht doen, maar dat poesje zag er te goed uit om niet eens lekker intiem te gaan. Met het jasje eromheen heb ik haar dan nog lekker messionaris genomen ( er was geen glijmiddel nodig ) en dan het condoom volgespoten.
Nadien nog samen wasje en terug voldaan huiswaarts.
Topdame, supervriendelijke en echt wel heerlijk in bed!
Herhalingsgevaar; GROOT
Link?
 
Mr Zurkon... ontmanteld??? Je beschrijft hier uitgebreid uw (?) bezoek aan Bea en in een ander forum vraag je hoe Lisa en Bea apart zijn? Je weet toch hoe Bea is, je was er. En over Lisa kan je het lezen, toch? Een goede poging om het huis terug in de kijker te zetten na negatieve reacties...
 
Mr Zurkon... ontmanteld??? Je beschrijft hier uitgebreid uw (?) bezoek aan Bea en in een ander forum vraag je hoe Lisa en Bea apart zijn? Je weet toch hoe Bea is, je was er. En over Lisa kan je het lezen, toch? Een goede poging om het huis terug in de kijker te zetten na negatieve reacties...
Of niet..? Mijn vraag was enkele weken geleden gesteld en gezien er geen antwoord was maar zelf eens op verkenning geweest. Me het zeker niet beklaagd en over Lisa kan ik niet meespreken, zal het mss zelf eens uittesten. Doe er zelf mee wat je wilt man ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Of MrZurkin legit is weet ok niet.

Maar ik heb vorige week in ieder geval een heel tof uurtje beleeft met Bea.

Bea is een rustige, vriendelijke dame. Ze heeft met veel plezier een sexy outfitje voor mij aangetrokken, daarna zijn we op bed beland voor een heerlijke vrijpartij.

Lekker tongzoenen, ze pijpt heerlijk en ook een tijdje stevig neuken is geen probleem bij haar.

Heel toffe ervaring.

Bea is eventjes in verlof nu maar wanneer ze terug is ga ik zeker nog eens bij haar langs!
 
Ben deze week bij BEA in Zulte geweest. Mooie locatie waar Bea zelf de deur opende. Slanke verschijning met een heel mooi speciaal kapsel. Uitgebreid kennismaking met wasje. Babbeltje wat geknuffeld en alle delen van Bea haar slanke body ontdekt. Blijven hangen aan die grote schaamlippen van haar. Heerlijke pijpbeurt (met tong uit de mond he Bea) en meerdere posities geneukt. Bea is een ervaren Topper waar ik zeker nog eens terug ga. Fantastisch uurtje beleefd aan een schappelijke prijs van 120€ Groeten Floris
 
Gisteren dus langs geweest bij Bea,ontvangt nu in een andere locatie,.Moet eerlijk bekennen dat het met gemengde gevoelens was dat ik na een uurtje buitenkwam .Bea is vriendelijk en tracht het naar je zin te maken,maar...
Ik ging voor haar grote schaamlippen,maar niet zuigen ,vingeren,enkel voorzichtig likken.tepels idem.pijpen was echt een goede poging maar ook niet meer dan dat.
Ik was niet meer zinnens een recensie te schrijven omdat ik niet graag negatief ben.
Het was een fijn uurtje maar haar aantrekkingspunten,lees grote lippen,zijn volgens haar te gevoelig.herhalingsgevaar zero.
 
Terug
Bovenaan Onderaan