Recensie Beatrice, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tibbe

Newbie
21
14/05/23
21
12
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4947622-beatrice, https://www.kinky.nl/advertenties/8716153-giulia
Totale kosten (in euro)
300
Ik had zin in anaal met een kleine dame, dus had een afspraak met beatrice gemaakt. Ik had haar anderhalf uur vantevoren laten weten hoelaat ik wilde komen en vroeg een half uur van tevoren of ik onderweg kon gaan, ze antwoordde met ja.

Ik kwam hier aan en een compleet andere vrouw deed de deur open, de vrouw onder de naam giulia op kinky. Maar goed ik was zo geil dat ik er gewoon mee akkoord ging.
Ze zei dat beatrice er niet meer is, maar halverwege mijn verblijf hoorde ik een andere klant bezig zijn met haar.

Verder had Ik op whatsapp alle services heel goed besproken en voordat ik het geld overhandigde hadden we nogmaals alles doorgenomen, maar nadat ze het geld wegbracht kon bijna niks meer, dit moest zogenaamd full service voorstellen. We hadden volledig anaal afgesproken, maar dit kon alleen als ze volledig plat ligt zei ze, maar zelfs wanneer je dit probeert knijpt ze haar billen dicht zodat je er niet bij kan, dus dit ging gewoon helemaal niet.

Verder toont ze geen interesse, is heletijd bezig met muziek op dr telefoon. na de eerste ronde vroeg ik om een massage, maar ze zei dat ze dan de 2e ronde zou afschaffen. Hier ging ik eerst niet mee akkoord, maar met hoe slecht de sfeer was en de minimale inzet zat een 2e ronde er ook niet in. Ik vroeg eerst of ik mn geld terug mocht voor de 2e ronde en voor anaal, maar dit kon niet. Toen vroeg ik toch wel om de massage, deze duurde 3 minuten en daarna wilde ze je gelijk weghebben. Ik zei dat ik voor een uur had betaald en dus gewoon nog even bleef liggen, en toen belde ze direct haar baas en stonden 2 grote roemeense mannen voor de deur. Ik bleef mn tijd gewoon uitliggen en ging daarna weg, dit was verreweg de slechtste ervaring die ik heb gehad.

De dagen erna zag ik dat beatrice zelf ook gewoon meerdere 1 sterren recencies had gekregen op kinky, dus deze groep meiden kan je het beste vermijden.

Terug
Bovenaan Onderaan