Recensie Beatrice, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2638

Wandelaar
94
01/09/21
46
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beatrice-497063242.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog eens een mooie verademing, was al eens bij haar geweest tussen 2 corona vlagen in. zit dicht aan de binnen ring van Brussel goed bereikbaar, vlot afgesproken, zit niet op het uur te kijken, correcte afspraak, binnengekomen zag er goed uit en vriendelijk, zeer rustig en vriendelijk in voor een grapje, Zeer hoog GFE en passioneel, eerst douche, en dan maar aan het werk, is volgzaam en neemt ook zelf initiatief. Was goed uitgeblust wat niet vaak voorvalt maar ze heeft mij dan nog een half uur super goede massage gegeven met een glimlach. Zeer groot herhalings gevaar voor mij althans. Blij dat ze terug is.
 
Ziet er inderdaad een leuke dame uit.
Kun je iets meer specifieren aan welke kant van Brussel ze kort aan de ring ontvangt daar de ring rond Brussel wel redelijk groot is en er stukken echt te lijden zijn kwestie van filegevoeligheid ...
 
Ziet er dezelfde locatie uit als de goed beoordeelde Jennifer.
Ja, denk ik ook (in elk geval ook die straat). Dus "het huis" bestaat zeker nog (ben er vorige week nog geweest) maar dan wellicht met andere Russische en/of Oekraïense dames, waaronder Jennifer dus (die zeker niet alleen is daar).

[haar foto's lijken me ook op dezelfde shoot gemaakt te zijn als die van Jennifer, aan het decor en de attributen te zien... ]
 
Laatst bewerkt:
Ja, denk ik ook (in elk geval ook die straat). Dus "het huis" bestaat zeker nog (ben er vorige week nog geweest) maar dan wellicht met andere Russische en/of Oekraïense dames, waaronder Jennifer dus (die zeker niet alleen is daar).

[haar foto's lijken me ook op dezelfde shoot gemaakt te zijn als die van Jennifer, aan het decor en de attributen te zien... ]
Is die Jennifer er nog en Beatrice?
 
Eigenlijk zoals de eerste review schreef. Heel goeie GFE. Joviale vrouw die je snel op je gemak doet voelen, enthousiast, lekker tongzoenen, diep pijpen (zonder condoom), kan schijnbaar goed genieten van beffen en beloond je daarna met een lange neukpartij. Grijpt je echt goed zodat je hard in haar kan klaarkomen.
 
Eigenlijk zoals de eerste review schreef. Heel goeie GFE. Joviale vrouw die je snel op je gemak doet voelen, enthousiast, lekker tongzoenen, diep pijpen (zonder condoom), kan schijnbaar goed genieten van beffen en beloond je daarna met een lange neukpartij. Grijpt je echt goed zodat je hard in haar kan klaarkomen.
Zonder condoom als ik het begrijp?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/beatrice-a-brussels.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een maand geleden ongeveer bij Beatrice geweest. Ze ontvangt in de buurt van Madou. Haar prijszetting is nogal onduidelijk, maar als je zelf een redelijk voorstel doet, gaat ze akkoord.
Het huis waar ze ontvangt, is niet meteen uitnodigend, maar je kunt douchen en zelf is ze ook heel hygiënisch.
Beatrice heeft een Oost-Europees gezichtje zoals je op haar foto's kunt zien. Ze is slank en heeft mooie, maar kleine tietjes. Haar onderbuik heeft een lelijke snede. Blijkbaar liggen ze in Oekraïne niet wakker van enige esthetiek na de bevalling. Als ik het goed begrepen heb - haar Engels is niet slecht, maar ook niet top - heeft ze twee kinderen en is dat haar drijfveer voor wat ze hier komt doen.
Ik heb nog maar zelden een dvp ontmoet die zo heerlijk tongzoent. Het leek alsof we dit al jaren samen deden. Haar pijpkunsten zijn niet bijzonder, maar zeker ook niet slecht. Ze laat zich gewillig meerdere keren likken tot ze klaar komt. Echt of gespeeld? Geen idee, maar ze werd toch lekker nat. Haar geneukt in verschillende standjes wat duidelijk geen probleem was.
Kortom een van de betere ervaringen.
 
Een maand geleden ongeveer bij Beatrice geweest. Ze ontvangt in de buurt van Madou. Haar prijszetting is nogal onduidelijk, maar als je zelf een redelijk voorstel doet, gaat ze akkoord.
Het huis waar ze ontvangt, is niet meteen uitnodigend, maar je kunt douchen en zelf is ze ook heel hygiënisch.
Beatrice heeft een Oost-Europees gezichtje zoals je op haar foto's kunt zien. Ze is slank en heeft mooie, maar kleine tietjes. Haar onderbuik heeft een lelijke snede. Blijkbaar liggen ze in Oekraïne niet wakker van enige esthetiek na de bevalling. Als ik het goed begrepen heb - haar Engels is niet slecht, maar ook niet top - heeft ze twee kinderen en is dat haar drijfveer voor wat ze hier komt doen.
Ik heb nog maar zelden een dvp ontmoet die zo heerlijk tongzoent. Het leek alsof we dit al jaren samen deden. Haar pijpkunsten zijn niet bijzonder, maar zeker ook niet slecht. Ze laat zich gewillig meerdere keren likken tot ze klaar komt. Echt of gespeeld? Geen idee, maar ze werd toch lekker nat. Haar geneukt in verschillende standjes wat duidelijk geen probleem was.
Kortom een van de betere ervaringen.
En had je jeuk na een paar dagen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan