Recensie Beatrice, Eindhoven, Baekelandplein 15 rechts 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Timmeh

Wandelaar
Forumpionier
27
09/07/21
26
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Vandaag op de gok bij Beatrice binnengestapt, en geen seconde spijt gehad. Vrolijke en vriendelijke meid met een strak lichaam.
Na het opfrissen op bed gaan liggen en het condoom werd al pijpend omgedaan. Na een stevige pijpbeurt, overgegaan op doggy en met het handje af laten maken.
Hier ga ik zeker vaker van genieten!
 
Van de week ook bij Beatrice geweest. Leuke meid met een vlotte babbel (wel in het Engels). Wees gewoon leuk tegen haar en je krijgt er een hoop voor terug. Ze weet heel goed wat te doen dus het gevaar bestaat dat je het niet heel lang vol gaat houden haha maar niet op een slechte manier.
 
Ze had het tegen mij over een aantal weken. Denk dat het er een beetje aan ligt want ze gaf aan ook nog wat dingen te moeten regelen voor ze terug zou komen!
 
Henk weet je misschien hoe druk het is op de vrijdagen en of er nog veel dronken mensen komen? Ze ziet er wel goed uit op haar profiel, biedt ze ook extra's aan? Gr Walker
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/eindhoven/2610921-beatrice
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Blijft een van mijn favorieten op het plein, kan omzettend goed pijpen en doet lekker gewillig mee tijdens de sex.
Heel leuk in omgang en hoe vaker je er komt hoe meer het is alsof je een friend with benefits hebt.
 
Echt een topper! Al meerdere keren geweest. Bij binnenkomst op de kamer gelijk kusjes geven en knuffelen. Ik maak haar bh open en begin te zuigen. Het slipje trek ik opzij en ik begin met haar kutje te spelen. Helaas geen likken of zoenen?? Mss dat dit na een tijdje wel mag tegen extra. Enyway doggy heerlijk te nemen en super gesprekspartner. Voelt heel puur aan zoals het hoort!
 
Verdomme zeg.. Het is natuurlijk haar eigen keuze, maar ik weet nu al dat het voor mij onaantrekkelijk is. Zo'n type petite dame verliest voor mij persoonlijk gelijk haar natuurlijke charme. Op dames met zo'n lichaamsbouw voelen ze al snel hard aan voor mijn gevoel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Denk eerder een C dan een D. Lijkt me zeker geen D-cup. Tieten waren nog gevoelig. Hele mooie dame, jammer dat het alleen PMC is. PZC moet echt hemels zijn, maar deed ze niet. Pijpen deed ze verder wel prima, neuken was ook goed.

Aardige dame verder, vlotte en gezellige babbel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als ik met Beatrice date is het altijd een aangename ervaring.
Ze neemt de tijd, luistert naar je en doet haar best om aan je wensen te voldoen.
Natuurlijk moet er wel een klik zijn maar dat is overal zo.
Haar borsten zien er goed uit en ze zijn niet buiten proportie.
Dit is 1 van de toppers op het plein voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan