Recensie Beatrix (Croatie), Den Haag, Hunsestraat (R. passage) 37 k13 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opperman

Stamgast
Forumpionier
716
08/07/21
925
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nou mannen, dat was mij het avondje wel!

Wederom naar de geleen/doublet voor heel specifiek RuRu of die Turkse dame op doublet. Omdat het regende leek het mij wel een goed idee om voor 1 uur te parkeren in de Geleen regio. Eerst rondje geleen, geen RuRu.
Ik had sterk de indruk dat ze (nog) niet werkte, enfin op door de Rose passage en daar zag ik op K13 een meid met de rug naar het raam staan, op het eerste gezicht een heerlijke latina kont en ze had een gele legging aan met grijs/blauw haar, ik dacht dat zal een pruik zijn (zo leek het, wordt vervolgd).
Wel sloeg mijn tomahawk hier erg op aan (Heerlijke Kont). Ik heb besloten door te lopen, op naar doublet.

Even later aangekomen, door de regen (fuck!) en snel naar 7K4 (het raam waar ik haar eerder heb gezien). Er stonden redelijk wat, hoe zal ik het zeggen...."Hangjongeren" van 40+ jaar met petjes op vlak bij haar raam. Normaal niet echt een probleem, maar deze dame kijkt naar de grond (tot nu toe altijd) en had ik de behoefte haar aandaht te trekken ipv andersom -Totaal tegen mijn principes in maar okay- En die vlieger gaat dus minder snel op wanneer er redelijk wat mannen vlakbij/tegen haar deur aanstaan. Besloten door te lopen, wat passages, maar er zat niets wat mij leuk leek (op 1 dame na, buitengewoon lang en Oost Eur uiterlijk ze stond op de passage van K75, iemand?) . Weer terug, en nog steeds dezelfde setting bij raam 7K4 :oops:(n) en besloot mij weer terug naar de Geleen te spoeden.
Aangekomen bij de Geleen, zag ik dat ik niet zo heel veel tijd meer had, maar -dacht ik- genoeg tijd voor een snel bezoek en spoede mij naar de Rosse passage, in de hoop K13 te treffen.

Funfact op Hunse 4 (nr onbekend) stond ook een dame -nog niet eerder gezien, lang en blond- Maarja Papa was gefocussed op de "Latina".
Ik loop de passage binnen en zie deze Dame 25-30 yo , met een blanke huid, tat op haar borst gele legging en soort van tijgerprint topje. Op een Hele leuke -haast meisjesachtige- manier lacht zij naar mij en doet de deur open. Mijn Tomahawk was alang om, en ikzelf nu ook. Europeesche Dame MET latina kont. Snel naar binnen, wetende dat tijd een luxe is die je niet hebt opperman :)
Voorstellen, doe ik altijd, haar naam is Beatrix en komt uit Croatie. Beatrix vertelde mij dat zij alleen in het weekend werkt (ik was er in de avond, ik heb niet gevraagd of zij ook overdag werkt)

Financiele deel afgehandeld, waarop ik mijzelf was -opvallend zij maakte geen aandrang dit voor mij te doen-
Op het bed gaan liggen, waarop zij nog zegt "relax darling, you're so stressed" Ik dacht alicht, mijn meter loopt zo af :ROFLMAO: . Maar zei "busy day, lots of stress"
Zij pakte het condoom en begon mij -buitengewoon goed- te pijpen, waar sommige dvp's tussen de benen gaat liggen -dus pussy out of range- gaat zij heerlijk naast je liggen waarbij je heerlijk aan haar kutje kan zitten (Onderdeel van standaard pakket). OMG zij werd heel erg nat

Dit is het punt waarop ik mijzelf voor de kop sla (1 uur parkeren is "wel goed") Ik voelde aan alles dat er bij deze dame meer mogelijk is, ben er bewust niet over begonnen want zelfprotectie (extra's nemen altijd meer tijd in beslag).

Na wat pijpen, vroeg zij "Okay"? uiteraard Okay, which position you like, DOGGY want lekkere kont.
Op haar knietjes voor mij en draait zo die heerlijke kont de lucht in -waarbij haar UITERST neukbare kontje ook goed zichtbaar werd.

Geneukt in doggy, waarbij die heerlijke billen goed gepakt kunnen/moeten worden.

Al met al een goede date (en binnen de parkeertijd :ROFLMAO: :ROFLMAO: )
Opvallend was wel dat zij achteraf op de bidet gaat zitten en zichzelf goed schoonmaakt.

Date samengevat.
Pluspunten:
- Kinderlijke glimlach (momentopname, maar toch)
- Heerlijke kont (en anus)
- Vingeren in heerlijk -snel nat wordend- kutje.

Verbeterpunten:
- Zou wel iets meer "mee" mogen doen. Gezien de tijdsdruk ditmaal, voor mij geen issue.
- De pik van de man wassen, uit haarzelf

Voor mij is gevaar op herhaling groot, want ik voel aan alles dat er bij haar meer mogelijk is (beffen, anaal,,,etc)

De tomahawk glanst weer mooi!
En nu een biertje! ??

Groet,
Opperman
 
Laatst bewerkt:
Vingeren was incl. of heb je afgesproken incl. voor 50? Donderdag vrijdag en zaterdag was de rose passage dicht toen ik er was rond 12 uur in de avond ?
Niets afgesproken. gewoon 50 E neergelegd en we begonnen, maw. standaardpakket.

Mijn bezoek was rond 18:45
Ik wandel meestal overdag, laatste tijd ook weleens vroeg in avond (nooit later dan 20:00 uur overigens)
 
Dan was je gewoon te laat en waren de dames waarschijnlijk al naar huis.
Overigens zie ik Beatrix ook overdag en niet alleen in het weekend.
Ik geloof jou eerder dan de dame. Goed te horen dat ze vaker aanwezig is, persoonlijk had ik haar nog niet eerder gezien.
Maar ben dan ook (nog) geen hele vaste waarde op de Geleen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan