Recensie Beatrycee ( leopoldsburg , Bekkevoort ) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
517
30/06/21
838
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-hi-my-name-is-beatrice-xxx.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Bovenstaande dame gecontacteerd in april van dit jaar . Was toen in Bekkevoort.
Opgebeld of het mogelijk was dat ik in een uur mocht langs komen voor 30 minuten , was geen probleem , alles ging vlot via berichtjes ... prijs afspraak en locatie.
Daar aangekomen werd het nummer van de kamer doorgegeven , ik naar boven en werd ontvangen door een mooi vriendelijk jong meisje . Mijn eerste indruk was direct dat het meisje niet leek op de foto's van de advertentie maar wel op een ander meisje waarvan ik een advertentie gezien had op RL.

Namelijk deze:

Tja , je kan natuurlijk beginnen twijfelen met de tattoos op haar bil, die komen in beide advertenties voor.

Volgens mij adverteert ze met meerdere profielen.

Omdat ik dit meisje ook wel aantrekkelijk vond heb ik de date laten doorgaan .
Het meisje was zeer vriendelijk , mooi lekker lichaam .
Het spel vond ik niet echt super , alles ging met weinig gevoel . Pijpen (mc) duurde niet lang , ze wou snel overgaan naar de daad .
Ze zette zich boven op me en begon me te berijden. Toen vroeg ik of ze doggy wou , mijn favoriete standje , ik vond het fijn om haar lekker kontje te bewonderen tijdens het stoten.
Ik voelde dat ze een zeer strak kutje had waar ik dan ook te snel in klaar kwam (mc)

Ze gaf wel de indruk dat het niet te lang mocht duren allemaal , ze had ook veel interesse in haar telefoon wat een groot minpunt is tijdens een date.

Voor mij niet echt voor herhaling vatbaar , maar het is wel altijd fijn om eens een jong strak poesje te neuken .
 

Genk volgens deze advertentie en ondertussen van naam verandert in Sussana

Onderstaande advertentie duikt steeds op hetzelfde moment mee op , met deze had ik toen een afspraak en kreeg de andere dame te zien .
 
Laatst bewerkt:

Genk volgens deze advertentie en ondertussen van naam verandert in Sussana

Onderstaande advertentie duikt steeds op hetzelfde moment mee op , met deze had ik toen een afspraak en kreeg de andere dame te zien .
Ja dit profiel kreeg ik toen ik Beatrice ging neuken. Maar ze lijkt er totaal niet op he
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan