Recensie Beau, Heusden-Zolder/Wommelgem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Slobbie

Wandelaar
56
03/10/22
27
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/beau-87
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 weken geleden bij Beau geweest, Beau is een prachtige jonge Hollandse meid met een mooi gezicht en een killerbody. Afspraak maken (whatsapp) gaat moeizaam, ze reageert niet of heel laat. Net zoals haar vriendin Romy plaatst ze 1 dag vantevoren haar ad. op RL. Ze voert haar kunstje uit in Wommelgem, Heusden-Zolder en Hasselt, bij Freya blijft ze weg. Zoals gezegd een killerbody, mooi gezicht, mooie grote stevige borsten (D fake) en een heerlijk strak poesje. Na het financiele gedeelte en een korte douche op het bed beland met Beau. Na wat lieve woordjes en tz begon ze recht voor me aan de heerlijke pijpbeurt, af en toe handje ertussen, deepthroat en de ballen verdwenen ook af en toe in haar mondje. Na een paar minuten gevraagd voor 69 waarbij ik haar poesje verwend heb, ze kreunde en werd kletsnat. Tijdens het beffen klaargekomen in haar mondje. Nadat ze haar mond gespoeld had kwam ze naast me liggen en hebben we gekletst en heeft ze het uurtje volgemaakt met een korte massage. Ik ben nieuw in het wereldje van de dvp's maar deze ervaring zal me lang bijblijven, Beau en vriendin zullen me nog vaak zien.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-nederlandse-beau.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Niet zo lang geleden ook eens bij haar geweest, maar ik vond het eerder matig. Afspreken ging redelijk vlot. Ze huurt een kamer in rendez-vous hotel H28 in Heusden-Zolder. Beau is een prachtige verschijning: killer body, stevige fake borsten en leuk snoetje. Ze heeft een vlotte babbel en ziet er super verzorgd uit.
Na het afrekenen mocht ik even douchen, zij lag in lingerie en netkousen te wachten op bed. Lekker erbij gaan liggen waarna ze meteen begon te pijpen zonder condoom. Geen gestreel, geen zoenen of tongzoenen, niks opgeilen. Direct over naar de actie en dat vind ik persoonlijk beetje jammer. Voor die service kunnen we ook voor naar de ramen. Haar pijpkunsten op zich zijn prima, ze wisselde goed af en na een tijdje kwam ik lekker in haar mondje. Even gekeuveld en naast elkaar gelegen, maar ook hier weer niks van erotische spanning of opbouw naar ronde 2 ofzo. Na een tijdje vroeg ze of ik klaar was voor een tweede ronde. Me even gaan opfrissen in de douche en daarna begon alles weer van voor af aan. Na een tijdje de rollen omgedraaid en heb ik haar fris poesje gelikt. Daarbij kreunde ze wel en ik voelde haar buikspiertjes af en toe opspannen maar ik had voortdurend het gevoel dat het bandwerk was voor haar. Nog even geneukt en dan terug de douche in. Na 45 minuten zat ik alweer in mijn auto. Lang verhaal kort: het is een prachtige en lieve meid (haar foto's zijn recent en echt. Link op Redlights niet altijd beschikbaar want ze adverteert enkel als ze werkt), maar ik voelde totaal geen klik. Jammer maar kan gebeuren. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Beau en ook Romy plaatsen hun ad. op RL 1 dag voordat ze komen.
Beau verwijderd de ad. wanneer ze geen zin heeft, Donderdagavond plaatste ze de ad. voor de Vrijdag in Heusden en Vrijdag in de ochtend werd de ad. verwijderd, dit doet ze vaker!
Net als vroeger op deze dames kan je niet rekenen van Freya
Je verzet je agenda en ze komen niet opdagen
Op laten je staan wachten
Omdat ze op dat moment een klant hebben die meer betaald of langer wil afspreken
Miss spreek er een klant af die op de bewuste dag paar uurtjes wil afspreken
Dan is hun portemonnee gevuld voor die dag
En verdwijnt ze weer
 
Net als vroeger op deze dames kan je niet rekenen van Freya
Je verzet je agenda en ze komen niet opdagen
Op laten je staan wachten
Omdat ze op dat moment een klant hebben die meer betaald of langer wil afspreken
Miss spreek er een klant af die op de bewuste dag paar uurtjes wil afspreken
Dan is hun portemonnee gevuld voor die dag
En verdwijnt ze weer
Zou zo maar eens kunnen dat ze op deze wijze hun portemonnee vullen.
Wanneer ze aan "het werk" is logt ze geregeld in op RL, waarom zou ze dat doen, je kunt haar geen bericht sturen op RL en wil alleen via whatsapp iets afspreken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Soft SM
  9. Speciale kleding verzoek
  10. Tussen borsten (russisch)
  11. Vingeren
  12. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/beau-87
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen Vrijdag weer eens bij Beau geweest en zoals voor heen alweer een geweldige ervaring, bij binnenkomst altijd een hartelijke groet met een mooie glimlach, ik kon me even heerlijk opfrissen in de douche vooraf en na afloop.

Ze kunnen beide heerlijk pijpen(pzc), dit doen ze vol overgave en blijven dit ook lekker zolang doen als je wilt. Beide geven ze een echte gfe en geen standje is te gek voor ze!
1x, 2x of 3x klaarkomen is allemaal geen probleem.

Beau en Romy zijn een van de knapste en leukste dames van gezelschap die ik ben tegen gekomen met beide een killerbody waar menig vrouw over droomt en ik kom hier dan ook altijd graag weer terug.
Veel is bespreekbaar mits er wederzijdse respect is natuurlijk!

Hygiene is altijd op en top, persoonlijk heb ik nogal snel afknappers bij vrouwen maar bij deze dames is alles altijd perfect verzorgd.

Ik kan niet meer dan vol lof over deze dames praten en ze zijn beide zeker een aanrader😍.

Dames jullie zien mij snel weer terug!

Groetjes Box
 
Half februari 2023 Beau ontmoet voor half een uur.Ze ontvangt in een rendez-vous-vous hotel aan de afrit autostrade in Heusden-Zolder.Na wat over en weer Whattsappen krijg je vlak voor de afspraak de toegangscode tot de parking van het hotel en de kamernummer.
De deur werd geopend door een mooie dame met een beeldmooi figuur, gekleed in zwarte lingerie, het is de dame van de advertentie. Na afrekening en een douche bij haar op bed beland.Allebei op onze knieen zittend mekaar gestreeld, tongzoenen en haar lekker gebefd,heel goede hygiëne en lekker spannend kutje.
Daarna duwde ze me op mijn rug en begon me lekker te pijpen, zonder condoom, tussen mijn benen zittend kon ik haar lekkere kont bewonderen in de spiegel, ze pijpt lekker.
Dan jasje aan en zij bovenop waarna ze me lekker begon te berijden ondertussen kreetjes uitstotend, haar heerlijke tieten stevig knedend. Na een tijd in Missionary gegaan en geejaculeerd als een stier..
Dan nog even gebabbeld, met haar vriendin zou ze in trio's aanbieden in Boom na de Paasvakantie..Afscheid genomen met een kus..leuke date voor 150 €..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/beau-87/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Miljaar wat een goed uurtje met Beau doorgebracht in Zolder. Voor mij aan de prijzige kant maar toch elke € waard.
Ik zag haar advertentie passeren op RL en via Whatsapp was de date zo geregeld. Via dezelfde weg krijg je de nodige gegevens om binnen te geraken.

Eenmaal op de kamer komt eerst het financiële en daarna het verplicht douchke.
Killer body en een zeer leuke dame.
Alle leuke dingen zijn de revue gepasseerd. Na een eerste ronde even opgefrist en bekomen met een rustige massage en daarna heeft mij heerlijk laten klaarkomen in haar mondje terwijl mijn hand maar natter en natter werd o_O.
 
Hoe vaak moet dit op het forum nog herhaald worden?
Veel links staan enkel actief als de dame in kwestie beschikbaar is.
Beter is om het profiel van de dame op te slaan, dan heb je haar gegevens!
Is toch niet zo moeilijk 🤪
 
Hoe kom je in contact met deze dame als ze die dag haar advertentie online staat en je stuurt een bericht op whatsapp krijg je geen reactie


krijgt wsl teveel berichtjes, het is echt een supermooie griet
normaal zet ze haar advertentie de dag voordien al op RL dat is het beste moment om berichtje te sturen
 
Ad's van beide dames staan online!

Kan iemand helpen met een keuze te maken voor een date: Beau of Romy?
zijn beide twee knappe dames
heb zowel Beau drie kaar als Romy drie keer bezocht in de afgelopen jaren.
ben er ondertussen mee gestopt krijg nu alleen nog maar de mogelijkheid voor vluggertjes of half uurtjes vind dit niet zo boeiend, ik babbel toch nog graag een beetje als is het maar voor een paar minuten en vind een beetje voorspel ook wel leuk
snap het wel dat deze dames zo meer verdienen maar het is niet mijn idee van een leuk moment
 
Laatst bewerkt:
zijn beide twee knappe dames
heb zowel Beau drie kaar als Romy drie keer bezocht in de afgelopen jaren.
ben er ondertussen mee gestopt krijg nu alleen nog maar de mogelijkheid voor vluggertjes of half uurtjes vind dit niet zo boeiend, ik babbel toch nog graag een beetje als is het maar voor een paar minuten en vind een beetje voorspel ook wel leuk
snap het wel dat deze dames zo meer verdienen maar het is niet mijn idee van een leuk moment
...alleen nog maar vluggertjes en half uurtjes en dat met verplicht douchen op de kamer... is er ook nog fysiek contact mogelijk🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan