Recensie Beau, Heusden-Zolder/Wommelgem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
...alleen nog maar vluggertjes en half uurtjes en dat met verplicht douchen op de kamer... is er ook nog fysiek contact mogelijk🤔
Precies dit. Het enige wat nu geldt is zsm en zoveel mogelijk geld willen verdienen op basis van 30min.

2 weken geleden Romy hiermee geconfronteerd en het werd akelig stil. Ze vroeg alleen wie mijn kameraad is en welk telefoonnummer. Ach, zolang mensen hier nog in blijven trappen loopt het prima. Uiteindelijk gaat ze merken dat de klandizie terugloopt en ontvangen we weer berichten met beschikbaar. Voor mij een gepasseerd station, beide dames helaas.
 
Ik vermoed dat de zaken niet meer zo goed gaan.
Gisterenavond kwam haar adv online en de volgende morgen werd deze weer verwijderd.
Waarschijnlijk geen of te weinig afspraken en dan reist ze niet af naar België.
 
Ik vermoed dat de zaken niet meer zo goed gaan.
Gisterenavond kwam haar adv online en de volgende morgen werd deze weer verwijderd.
Waarschijnlijk geen of te weinig afspraken en dan reist ze niet af naar België.
ze staat bij mijn favorieten en wanneer ze in België is zie ik dat ze vaak op RL kijkt (laatst online om), ook kort ze haar werkuren/dag vaak in.
Tekenen van weinig klandizie!
 
Madame Beau is van het type dat afspraken niet nakomt. Afspraak 4u voordien vastgelegd. Ze laat je dan 1 uur rijden om op het moment van de afspraak haar telefoon uit te zetten en haar ad te verwijderen. Daar sta je dan op de afgesproken locatie...like a complete fool...

Zonder inlevingsvermogen en onbetrouwbaar. Zolang zij tevreden zijn is alles ok.

Dat dames in dit vak geen respect hebben voor (potentiële) klanten weten de meeste mannen onbewust wel, maar dit is het bewijs. Het minste dat ze kon doen was laten weten dat ze stopte voor die dag. Een sms of whatsapp is zo gestuurd.

Waarschijnlijk komt er hier een fanboy in de verdediging gesprongen met de boodschap "jaja maar, ze kan goed pijpen" of "bij mij was een afspraak vastleggen geen probleem"...mogelijk, maar dan was haar portefeuille misschien nog niet vol genoeg.

Trouwens, 200e voor een date...achteraf blij dat ik dat niet heb uitgegeven. Eigenlijk gek om dergelijke bedragen te betalen voor dames die je uiteindelijk toch niet respecteren. Blij dat mijn geld in mijn zak is blijven zitten.

0/10 voor madame Beau en eigenlijk is dat nog te veel.
 
Wat speelt er... gisterenavond zet ze haar adv. online dat ze vandaag in Heusden-Zolder zou zijn, en vandaag is de adv. verdwenen en haar profiel ook.
Vorige week schreef ze nog... terug van weggeweest!
Ik denk dat het spelletje voor Beau afgelopen is en hetzelfde geldt voor haar vriendin Romy.
Die zakte ook meerdere keren in de week af naar België maar is sinds 7 Maart niet meer gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan