Recensie Beau, House of Dreams, Amersfoort 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob Sommers

Newbie
10
15/10/21
13
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/beau/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi lezer,

Mezelf weer een leuke middag cadeau gedaan en deel mijn ervaringen dan graag met jullie ;P
Deze keer bij Beau, die niet met foto's op de site staat maar waarvan ik kan zeggen dat ze een mooie dame is!
Ook de eerste keer bij House of Dreams, fijn dat je daar gewoon je auto kwijt kan zonder parkeermeter.

Zoenen en beffen kosten extra; maar met het basisbedrag van 120 vind ik dat niet erg als je er zo'n fijne ervaring voor terugkrijgt
Ik heb voor zoenen gekozen en dat was een goede - doet ze echt heel fijn en dan komen die paar mooie ogen dicht bij je en dat geeft je vleugels

Beau doet het werk al wat langer en weet wat jij wil, en ook wat zij wil; heel prettig in de omgang, voelde me fijn op mijn gemak.
Na de bekende startrituelen kwam ze direct in actie bij me en ik hoefde eigenlijk alleen maar te genieten terwijl ze me opwarmde
Vervolgens goed van haar mogen genieten en een leuk praatje gehad tijdens een heerlijke kriebelmassage ; voel hem nu nog :)
Bij het weggaan stiekem nog een zoen om het af te leren en dan loop je toch met een glimlach weg.

Als je dit leest: Dank je wel Beau! Wellicht tot ziens en nog een knipoog van.. :)
 
Ik heb een iets mindere ervaring helaas. Binnengekomen bij House of Dreams werden na betaling van 100 euro voor een half uur 3 dames voorgesteld waarvan ik Beau koos. Beau is een lange mooie jongedame met normaal tot volslank postuur met flinke natuurlijke borsten. Ik wilde graag douchen vooraf, hier werd best wel moeilijk over gedaan helaas. Beau zelf waste zichzelf op de kamer met een washandje tussen de benen waar ik bij stond. Vond dit allemaal wel een beetje raar maar het was mijn eerste keer in een privé huis dus misschien verwachtte ik teveel. Beau bood als extra's aan: zoenen en beffen, beide 30 euro extra. Gekozen voor zoenen. Dame is dus aantrekkelijk maar doet wel moeilijk tijdens de sex. Ik kreeg steeds aanwijzingen/ terechtwijzingen alsof ik een 17 jarige was ipv 50+. Als je steeds te horen krijgt "nee, niet schuin er in, alleen recht" en "niet steeds zo ver er uit halen" etc komt dat de passie niet ten goede.... Het voelde allemaal ook wel verder als automatische piloot en voor afwerksex zoek ik wel een Roemeense op, daarvoor ga ik niet naar een privé huis, daar verwacht ik ietsje meer service.
 
Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring als Stephan. Op basis van het profiel en de recensies op City Girl gekozen voor een uurtje met Beau. Daarbij aangegeven dat ik graag vooraf samen wilde douchen. Ik vind dat gewoon lekker fris en hygiënisch voor beiden. Maar voor mij is samen douchen ook onderdeel van het voorspel.

Op de kamer aangekomen en toen ik dat aangaf zei ze vrij direct: "Nee hoor, we gaan echt niet samen douchen"

Het duurde daarna ook even voordat er een klik was en inderdaad allerlei aanwijzingen die niet echt sfeer verhogend zijn.

Al met al niet zo een beste ervaring en zeker geen herhalingsgevaar. Het ontbreken van een klik kan altijd voorkomen, maar wat zeker niet klopt is de beschrijving op de site van HoD.
Beau is zeker geen 22, daar kan wel 10 jaar bij en ik zou haar niet 'slank' willen noemen. Eerder normaal en zelfs iets meer dan dat. Allemaal prima uiteraard, maar wel wat misleidend op de site.
 
Apart je betaalt pas nadat je een dame gekozen hebt en half uur is 80 en geen 100. En Beau is misschien niet heel slank meer, maar zeker niet volslank. En als klant mag je altijd douchen, maar mag de dame wel zelf beslissen of ze wel of niet meedoucht. Ik denk toen de paginas van de dames op de site ooit zijn aangemaakt en nooit mee zijn veranderd. Dus aandachtspuntje voor House of Dreams. Ik schat Beau ergens achter in de 20.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/beau/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Beau geweest. Nu voor de 3e keer, en het bevalt goed. Smaak is heel persoonlijk, maar voor mij ziet ze er geweldig uit. Die ogen, haar lengte, die borsten. Naast haar geweldige uiterlijk vind ik haar erg prettig in de omgang. Lekker langzaam aan beginnen en hier en daar wat uitstellen om de spanning op te bouwen. Binnenkort ga ik vast weer naar haar toe, momenteel is ze wel mijn favoriet 😋 Hopelijk krijg ik haar ook een keer te zien met de haren los 😍

Het enige nadeel deze keer was dat we in de voorstelkamer bleven. Die was eigenlijk te koud om uit te kleden. Als je aan de slag bent samen gaat het nog wel, maar na de daad lagen we toch te rillen samen. Beau haalde snel wat dekentjes, en toen nog lekker knus liggen kletsen en nagenieten. Beau kan natuurlijk niets aan die kamer doen, maar het zou wel een aandachtspunt voor HOD moeten zijn.

Bedankt weer Beau, en tot de volgende keer 😘
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Donderdag op de bonnefooi weer eens langs bij HOD.
Bij het voorstellen sprong beau er gelijk bovenuit (letterlijk en figuurlijk) :), een behoorlijk lange dame, met erg mooie uitstraling.

Op de kamer beland, (voorstelkamer helaas... lekker sfeervol) even kort kennis gemaakt.
Kom ik erachter dat ik een paar jaar geleden al eerder met deze dame op een kamer ben geweest:D

Ze is een lieve dame, met een mooi lijf. Niet meer zo superslank als op de foto's (die zijn duidelijk gedateerd) maar lekker normaal.
Ik had helaas geen klik, en dat resulteerde dan ook niet matige seks.
Ook ik kreeg relematig te horen dat ik zachtjes moest doen, en tijdens het beffen werdt de toegang behoorlijk gedoseerd.
Desondanks kwam ik toch snel klaar. Na een korte schoonmaak kwam ze weer naast me liggen, en raakte we in gesprek.
Daar was ineens de klik, en de sfeer werd heel anders. Heb een leuk gesprek gehad, waarbij Beau ook de tijd vergat.

Qua seks was het dus niet super, maar wel een leuke ontmoeting, en ga haar toch nog een keer bezoeken.
 
Ooit ook een wat mindere ervaring gehad met Beau...
Vergeleken met Jaimy, waarbij je bij Jaimy echt seks hebt en beleeft.
Mooie meid ik kan niks anders zeggen als je zoals ik van brunettes houd...
Wat mij niet beviel is dat ze voor alle extra's geld vraagt met alle respect maar ik ben anders gewend.
Jammer
 
Beau gaat ermee stoppen staat op haar advertentiepagina bij HOD, 29 december is haar laatste dag. Persoonlijk vind ik het wel jammer, vind haar een prettige dame.

 
Terug
Bovenaan Onderaan