Recensie Bo/Beau, Doetinchem (voorheen Zevenaar) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1252

Wandelaar
Forumpionier
79
12/07/21
38
15
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/stoute-geile-beau-_7768321
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Beau geweest, een leuke vrouw 34 jaar jong, ik had afgesproken voor een half uur, daar aan gekomen wachtte er nog een verassing, er was nog een mooie dame aanwezig, ook ongeveer van haar leeftijd, ietsje ouder.
Ze stelden voor om er een trio van te maken. Dat kon ik niet weerstaan en gelukkig had ik nog extra bij me zodat er ook aan het financiėle gedeelte kon worden voldaan.
Nou dat waren echt geen verspilde centen, ze waren echt geil en dat heb ik geweten. Ik werd door de andere dame voorzien van zo'n "trilcockring" de kenners zullen vast weten hoe dat heet en toen begon ze me te pijpen. Beau ging op me zitten en ik moest haar beffen want ze was zo geil, ze wilde nu echt komen. ook zij pakte haar speeltje en zo werd ik werd geholpen zodat mijn gezicht even later al nat was van haar vocht. Neuken ben ik niet aan toe gekomen helaas. Het was kort maar hevig. En voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bij Beau/Bobbi langs geweest. Ze staat zowel op sexjobs als Beau en op Kinky als Bobbi. Bleek totaal niet mijn type maar aangezien ik er was toch maar doorgezet. Pijpen is met condoom, tussendoor op de klok kijken. Intiem was oke maar meer ook niet. Wel heeft ze ontzettend lekkere borsten!
 
Ok, dus je betaald €200 voor een half uur met twee dames en hebt niet geneukt? Vind je dat niet zonde dan? Ik zou er toch wel van balen achteraf, zeker gezien dit bedrag, maar goed.
Weet je toevallig of dit dezelfde dame is die in Duiven ontving? De dame heette Demelza, ik vroeg me af gezien de foto's of het hier om dezelfde persoon gaat.
 
Vandaag bezoek gebracht. Nou wat mij betreft middelmatig. Klets veel, laat zich goed neuken, pijpen is oke maar ook niet meer dan dat. Bed prima, plek wat minder, gewoon een hok met veel rommel. Ga ik nog een keer? Nee dan is er voor 150€ voor een uur veel beter te krijgen. Moest ook nog een kwartier wachten want mevrouw was nog niet klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan