Recensie Bebe, Geleen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HoneyBear

Meubelstuk
2.908
28/10/21
2.548
36
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotisch-massage-met-hp_7895017
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als niemand het doet. Zal ik het maar doen :p
Vandaag een top massage gehad van deze mooie dame. Kunt merken dat het een pro is.
Heerlijk met haar lichaam en warme olie over mij heen :love:
Zeker voor herhalingsvatbaar. Dus heren wees er zuinig mee en behandel haar met respect ;)
 
Had haar willen bezoeken maar helaas zijn de prijzen vandaag omhoog gegaan. Dan maak ik toch een andere afweging voor alleen een massage.

Dank voor je recensie in ieder geval, wie weet ga ik toch een keer overstag. 😙
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/2595223-bebe
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uitstekende massage gehad van Bebe.
Let wel, ze doet alleen maar massage en geen extra's.
B2B met warme olie.
Is ook niet nodig want je kan goed ontspannen.
Alleen jammer dat het redelijk gehorig is, want in een naastgelegen appartement was een kleine aan het blèren.
Achteraf kun je douchen en ze komt er ook nog even bijstaan.
Prijs heb ik aangegeven als €100,- maar dat komt omdat ik al had gereserveerd voor dat ze de prijs omhoog deed.
Is nu €120,- maar dat is ze ook waard.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/2595223-bebe
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben onlangs nog geweest. Een hele tijd geleden ook op dezelfde plek en nog langer geleden in Heerlen in flat.
Het echte spontane van het begin is eraf bij Jill / Bebe.

Ze is best een leuke meid, maar draait telkens dezelfde plaat af. Ze heeft volgens mij ook wat problemen met haar huid en misschien daarom even niet beschikbaar.

Voor de prijs van toen nog te doen, maar voor mij geen herhaling meer.
 
Ik ben onlangs nog geweest. Een hele tijd geleden ook op dezelfde plek en nog langer geleden in Heerlen in flat.
Het echte spontane van het begin is eraf bij Jill / Bebe.

Ze is best een leuke meid, maar draait telkens dezelfde plaat af. Ze heeft volgens mij ook wat problemen met haar huid en misschien daarom even niet beschikbaar.

Voor de prijs van toen nog te doen, maar voor mij geen herhaling meer.
Dit is dus Jill die pakweg 1.5 jaar geleden gestopt is?
Heb er destijds meermaals een heerlijke massage gehad!
 
Ik ben onlangs nog geweest. Een hele tijd geleden ook op dezelfde plek en nog langer geleden in Heerlen in flat.
Het echte spontane van het begin is eraf bij Jill / Bebe.

Ze is best een leuke meid, maar draait telkens dezelfde plaat af. Ze heeft volgens mij ook wat problemen met haar huid en misschien daarom even niet beschikbaar.

Voor de prijs van toen nog te doen, maar voor mij geen herhaling meer.
Ik ben onlangs nog geweest. Een hele tijd geleden ook op dezelfde plek en nog langer geleden in Heerlen in flat.
Het echte spontane van het begin is eraf bij Jill / Bebe.

Ze is best een leuke meid, maar draait telkens dezelfde plaat af. Ze heeft volgens mij ook wat problemen met haar huid en misschien daarom even niet beschikbaar.

Voor de prijs van toen nog te doen, maar voor mij geen herhaling meer.
Zoekmachineeee!! Ik ken me jou nog heel goed herinneren.. Je hebt 60 euro betaald en je was zeer vervelend.
Massage is massage en niet proberen meer te kunnen krijgen!!
Ook niet de hele tijd liggen te graaien — alsof je op de kermis bij de grijpautomaat staat — Want dat werkt niet bij mij.. want dan gaat de massage alleen maar achteruit!
Bij mij hoor je, je gewoon netjes te gedragen en dan krijg je een fijne massage😉
P.S. ik draai geen verzoek plaatjes.. haha!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je je vergist. Ik kies voor massage om een bepaalde reden. In elk geval niet met als doel meer te krijgen dan de bedoeling is.

Hoe dan ook: voor € 60 kom ik niet meer en voor € 80 ook niet. Je hebt een werkwijze die voor mij niet prikkelend genoeg is en steeds hetzelfde. Ik raakte jou inderdaad aan, zeker niet intiem. Bovendien gaf je in geen enkel geval aan dat ik je rug of borsten niet mocht aanraken. En onder de douche ging je mijn rug wassen. Ik ga ervan uit dat je die service niet verleent als je vindt dat je onzedelijk betast bent.
 
Ik denk dat je je vergist. Ik kies voor massage om een bepaalde reden. In elk geval niet met als doel meer te krijgen dan de bedoeling is.

Hoe dan ook: voor € 60 kom ik niet meer en voor € 80 ook niet. Je hebt een werkwijze die voor mij niet prikkelend genoeg is en steeds hetzelfde. Ik raakte jou inderdaad aan, zeker niet intiem. Bovendien gaf je in geen enkel geval aan dat ik je rug of borsten niet mocht aanraken. En onder de douche ging je mijn rug wassen. Ik ga ervan uit dat je die service niet verleent als je vindt dat je onzedelijk betast bent.
Onnozel betast? Jij denk dat je grappig bent. Laten we maar even lachen. Hahaha!!😏 We kunnen hier wel lang en breed over discussiëren.. dat heeft toch geen meerwaarde!
Me rug, benen en borsten mogen mensen zeker aanraken maar niet met een of meerdere vingers in mijn gezicht en al helemaal niet aan of in mijn kutje😁
Mijn klanten en vooral mijn vaste klanten weten dat als ze komen er niet meer mogelijk is. Ook niet na 100 keer
Ik sluit het hierbij af en beter blijft jij indd ver uit de buurt
T beste verder 😏
 
Onnozel betast? Jij denk dat je grappig bent. Laten we maar even lachen. Hahaha!!😏 We kunnen hier wel lang en breed over discussiëren.. dat heeft toch geen meerwaarde!
Me rug, benen en borsten mogen mensen zeker aanraken maar niet met een of meerdere vingers in mijn gezicht en al helemaal niet aan of in mijn kutje😁
Mijn klanten en vooral mijn vaste klanten weten dat als ze komen er niet meer mogelijk is. Ook niet na 100 keer
Ik sluit het hierbij af en beter blijft jij indd ver uit de buurt
T beste verder 😏
Dan verwar je mij met een ander. Dat heb ik niet gedaan. Ik zou iets zorgvuldiger zijn met nare beschuldigingen.
 
Hooiii,

Zoals velen van jullie weten ben ik sinds Januari al niet meer actief in Geleen!
Wat Joey wel en niet te maken heeft met Gino of andere vieze praktijken wat er over hem rond gaan, daar wist ik niks vanaf. Dit is ook allemaal later pas bekend geworden, toen ik allang weg was daar!
En wat ik daar in het appartement van Joey deed??? Gewoon masseren en dat was het dan!

Fijne dag heren.
 
Vervelend voor je. Ik vond je op je eerste locatie een hele leuke sympathieke meid en je massage was echt fijn en lekker.
Bij Joey was je toch anders. Hopelijk kun je een nieuwe start maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan