Recensie Becky, Privemassage, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrSmith

Meubelstuk
Forumpionier
1.929
06/07/21
2.664
14
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/almere/3818003-becky
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Hele aardige vrouw die een echt goede ontspannen massage geeft met goede finish aan het eind. Je kan in t Nederlands met haar praten.
Mooi appartement met spiegels zodat je alles goed kan bekijken. Ook douche gelegenheid. Alles zeer hygienisch.
Aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Is ze Thais? Volledig naakt? aanraken mogelijk? Doet ze B2B of alleen massage met haar handen? Eventueel meer mogelijk?
Volgens mij is ze Thais ja. Ook volledig naakt ja. Ze doet ook b2b en massage met haar handen. Ik heb haar niet aangeraakt. Niet gevraagd ook. Misschien kan dat nog wel. Sex in ieder geval niet. Massage is goed en je kan het allemaal heel mooi zien in een grote spiegel. Wat het wel iets extra geeft.
 
Ik heb recent een afspraak gehad met Becky. Ze is slank en Thai en heeft een piercing in haar klit. Ze heeft silicoontjes, waar ik zelf geen fan van ben. Ik schat haar leeftijd midden 40. Ze masseert lekker en luistert naar aanwijzingen om het nog lekkerder te doen. Seks is geen optie. Prostaatmassage ook niet trouwens. Al met al toch tevreden..
 
Laatst ook bij Becky geweest. Leuke vrouw, Thais, spreekt vrij redelijk Nederlands. Alles is schoon bij haar en de massage was prima. Lekker geil en kinky is ze ook wel, maar ze houdt het bij massages. Ik kom graag een keer terug.
 
vorige week een bezoekje gebracht aan Becky. Mooie vrouw leuk gekleed en spreekt redelijk goed NL.

Mooie borsten, met sili, maar mocht ze niet echt aanraken....

Nette locatie en ruime douche, (let op) er hangt een camera in de hal en misschien ook wel op andere plekken maar dat heb ik niet kunnen waarnemen.

Massage was goed, werd gevraagd stevig of zachter. Echter het spannende deel liet wel erg lang op zich wachten :-( en heb liever dat er al eerder gekriebeld wordt.

Als je op zoek bent naar een goede Thaise massage dan is dit een leuk adres, als je meer sensual wilt dan zou ik elders zoeken.
 
Weet iemand of zij of een andere dame op ditzelfde adres nog werkt? Ik kan ze niet meer vinden terwijl er altijd wel wat keus was hier.. Ben ze een tijdje uit het oog verloren helaas. Rebecca, Becky, en die andere dame.. Leuke massages altijd.
 
Rebecca appte mij een hele tijd geleden dat ze zwanger was en zou gaan trouwen. Zij is dus gestopt. Inmiddels zal ze moeder zijn. Van Becky heb ik geen idee.
 
Waar is hier Wim, toch niet bij jou thuis hoop ik.. :ROFLMAO:
waarschijnlijk in Almere in die redelijk hoge flat, achterin de straat. Daar zit nu dus Cresty?
 
Die flat waar soms de eerste deur waar je doorheen moet niet goed van open gaat haha. Ok, die plek is dus nog steeds up & running.

Rebecca ging inderdaad trouwen, ik dacht naar Zweden zelfs.

Ik ben even de naam vergeten van een derde dame daar. Vrij lui in massages, maar wel enorm mooie (nep) borsten.

Goed om te weten dat Cresty daar nu zit, al verklapte de foto's met de spiegels dat wel een beetje.

Ben wel benieuwd wie die plek runt, het is blijkbaar een komen en gaan van dames..
 
En dan is er nog Nana.
Zij ontving ergens aan de Fellinilaan waar later ook Alisa wel ontving

Waar Nana nu is is mij onbekend, Alisa is idd verhuisd naar locatie waar ik Cresty het eerst ontmoette.
(Fellinilaan is een hele grote straat met veel flats - wijk te noemen, dus geen 'verraad' van locatie)

 
En dan is er nog Nana.
Zij ontving ergens aan de Fellinilaan waar later ook Alisa wel ontving

Waar Nana nu is is mij onbekend, Alisa is idd verhuisd naar locatie waar ik Cresty het eerst ontmoette.
(Fellinilaan is een hele grote straat met veel flats - wijk te noemen, dus geen 'verraad' van locatie)

Nana ja! Zij, becky en Rebecca wel geweest destijds. Die was liever lui dan moe haha. Wel gele mooie (nep) borsten.

Wie is Alisa? Heb je een link?
 
Terug
Bovenaan Onderaan