Bedreiging / chantage / oplichting / uitbuiting Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mistermarcus86

Wandelaar
82
05/08/21
24

Er stond geen naam in de advertentie.
Ik sprak haar zowel in de chat als op videobellen. Kwam aardig over en had niet door dat ze niet alleen was. Afspraak was 100 euro voor een uur anaal en cim.
Bij aankomst stond ik voor de deur van haar flat en wilde ze eerst dat ik een gedeelte met tikkie ging betalen, de rest achteraffa en daarna mocht ik naar binnen. Dat wilde ik niet en na wat over en weer appen ging de deur ineens open en stormde er een man naar buiten tot mijn grote schrik. Hij maande mij om te betalen en dan mocht ik met haar zijn. Ik voelde me onveilig en wilde vertrekken maar hij hield me fysiek tegen. Ik moest en zou betalen anders kwam ik hier niet levend vandaan en doen ze hem ook wat aan. Ik zei verbolgen dat ik in staat ben de politie te bellen maar ik was ook bang dat hij me wat aan zou doen. Al kwam hij niet direct agressief over. Hij zat continu op de tel en smeekte me haast om dan een klein beetje te betalen (20,-) en dat heb ik maar gedaan. Ineens wilde hij nog een keer 20 maar ik stond inmiddels binnen dus deed dat maar. In de hoop ook van hem af te zijn. Ineens zei hij we moeten naar beneden want er staan mensen ons op te wachten. Ik moest naar buiten en met hem mee maar dat wilde ik niet. Hij stapte de lift in en ik ging met de trap tot aan de begane grond en hoorde wel stemmen die ook met de lift naar boven gingen. Na enige tijd ging ik naar buiten en rende naar mijn auto. Ik praatte even met haar en ze zei dat ze haar gingen nemen als ik niet de rest zou gaan betalen. Dat werd bevestigd door ineens een Engelstalig appje vsn hetzelfde nummer en in een voice opname. Ik dreigde met politie maar dat zou ten koste van haar gaan. Dat wilde ze zelf ook niet. Ze zouden weggaan en ik mocht bij haar zijn als ik nog 20 betaalde. Heb ik niet gedaan.

Beste mensen, deze dame wordt geëxploiteerd door Albanezen en rasta's. Ga er niet heen.
 
Wat ik op dat moment het beste kon doen was mijzelf in veiligheid brengen en het overige was niet mijn verantwoordelijkheid. Ik ben zo'n 60 euro kwijt maar dat is leergeld zeg ik maar zo. Had al rechtsomkeert moeten maken toen de deur nog dicht was. Hij sprak me steeds aan met bro en heb een vage foto van hem door videobellen.
 
Dame zit denk ik zoals ik het lees gewoon in het complot en speelt het spelletje gewoon mee. Yep Bro je had meteen rechts omkeer moeten maken.
 
Een best bizar verhaal, maar is wel de manier van werken tegenwoordig voor hun.

Als ze al bij de deur zei dat er vooral betaald moest worden zou ik al rechtsomkeer hebben gemaakt, is vaak al ellende als ze dat daar doen.
Ik zou juist 112 hebben gebeld en dan hoef je niets te zeggen, meestal sturen ze dan al een (politie)wagen die kant op, of ze sturen je een sms waar je op een link klikt zodat jouw locatie bekend wordt.

Dat je een klein bedrag kwijt bent is dan maar zo, is helaas een zure les op dat moment.
Wel goed dat je het hier deelt met ons, waardoor meer mensen gewaarschuwd zijn.
Wellicht nog een optie nu aangifte te doen?
 
Er staat wel een duidelijke waarschuwing onderaan de advertentie.Screenshot_2023-08-20-10-53-23-472_com.android.chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze zaken zullen zich in de toekomst bij prive ontvangst vaker voordoen. Mensen worden steeds wanhopiger bij het zoeken naar geld en zijn soms tot veel in staat. Beter bezoek je voortaan legale privehuizen waar je met een gerust hart er naartoe kan. Bij prive ontvangst heb je altijd met pooiers en criminelen te maken het is een bende. Veel van die dames worden geëxploiteerd de politie weet dat ook alleen kunnen ze niks doen omdat de dames niks tegen de politie durven te zeggen dus is de politie machteloos.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nooit een specifieke naam genoemd. Toch wel apart dat jij je aangesproken voelt.
 
Ik heb de betreffende advertentie verwijderd, ik vindt het vervelend voor je, maar als ik het zo lees is men niet overgegaan tot daadwerkelijk geweld, alleen je dermate onder druk te zetten om te betalen.

Die waarschuwing, staat niet voor niets op mijn website(s). Ik controleer advertenties tot op zekere hoogte, maar ga ook gewoon uit van common sense van zowel de adverteerder als bezoeker. Situaties die je niet vertrouwd? Rechts ommekeer maken. Je bent van mening dat daar een meisje uitgebuit wordt? Bel Meld Misdaad Anoniem - geef het adres, het telnr, alles wat je hebt. De adverteerder die op mijn website registreerde en adverteerde deedt dat vanaf een KPN business lijntje. Als je wilt kan ik je voorzien van die gegevens wat je mee kunt geven in je melding. Zij pakken de rest op mits de melding gegrond genoeg is.

En verder; je kon het ook niet weten, zelfs niet na een videogesprek, dat er meer aan de hand zou zijn.
 
Er staat wel een duidelijke waarschuwing onderaan de advertentie.Bekijk bijlage 126315
Klopt maar is volgens mij een standaard verhaal die ik in meerdere advertenties las. Niet specifiek bedoeld op deze. Sterker nog , in een eerder contact met haar op een ander nummer gaf ze aan dat iemand een geintje had uitgehaald en die site had aangemaakt. Dat ze dat zei kwam achteraf doordat ik achter haar echte naam kwam.
 
Dame zit denk ik zoals ik het lees gewoon in het complot en speelt het spelletje gewoon mee. Yep Bro je had meteen rechts omkeer moeten maken.
Ja ze zei het ook niet van tevoren. Stuur maar privé bericht als je de locatie wilt weten want er zijn meer werkadressen daar aanwezig
 
Tijdelijke ban lijkt mij nu op zijn plaats.Op de man spelen.

Je zit zelf de boel aan te stichten met alsof ik bewust oplichters faciliteer die op mijn websites adverteren om wandelaars te rippen. Je bent niet goed wijs.

Je kunt geen 100% controle uitoefenen. Dat blijkt ook nu maar weer gezien @Mistermarcus86 wel een video gesprek met het meisje kon voeren en alles op het eerste oog er normaal uit zag.

100 euro voor anaal + cim vindt ik wel een discutabel bedrag, maar dat terzijde. De adverteerder is volledig geblacklist op 15 servers van mij en alles van de adverteerder ook verwijderd. Doe aangifte.
 
Een best bizar verhaal, maar is wel de manier van werken tegenwoordig voor hun.

Als ze al bij de deur zei dat er vooral betaald moest worden zou ik al rechtsomkeer hebben gemaakt, is vaak al ellende als ze dat daar doen.
Ik zou juist 112 hebben gebeld en dan hoef je niets te zeggen, meestal sturen ze dan al een (politie)wagen die kant op, of ze sturen je een sms waar je op een link klikt zodat jouw locatie bekend wordt.

Dat je een klein bedrag kwijt bent is dan maar zo, is helaas een zure les op dat moment.
Wel goed dat je het hier deelt met ons, waardoor meer mensen gewaarschuwd zijn.
Wellicht nog een optie nu aangifte te doen?
Ja ik had meteen mijn intuïtie moeten volgen maar was verbaasd dat ze niet alleen was omdat ik een aantal minuten met haar sprak van tevoren. Ik wist ook dat ze kids had en ze gaf haar woonadres. Enfin. Ik durfde op later, op het moment suprême, niet 112 te bellen. Had ik achteraf zeker aan gedacht maar kan ook zijn dat dat meisje hier zelf voor heeft gekozen. Als ik al aangifte zou doen is het vanwege bedreiging. Had ik op dat moment meteen moeten doen maar mijn prio lag op ongeschonden en onopvallend daar wegkomen. Nu heb ik er eigenlijk geen energie meer voor om het daarin te steken.
 
nee hoor.ik heb zelfs een screenshot geplaast waar een duidelijke waarschuwing staat tegen oplichting

Exact. Dan weet je ook dat ik publiek waarschuw voor mogelijke scams, vooruitbetaling(en) en toestanden, om daar juist niet op in te gaan, en zelfs te melden indien mogelijk. Er zit ook een knop met "niet oke" om misstanden te melden. De helft van dit topic ontaard in dat het een website van mij is en dat het indirect gekoppeld moet zijn met oplichting.

Lijkt me zeer duidelijk dat er vooraf contact met elkaar geweest was en geen reden tot wantrouwen was. Wou je stellen dat dat niet op andere sites gebeuren kon?

Ik vindt het nog knap ook. Dit is waarschijnlijk 1 van de eerste incidenten in 12 jaar tijd. Ik zit dus redelijk goed qua intuitie met adverteerders.
 
Ik heb de betreffende advertentie verwijderd, ik vindt het vervelend voor je, maar als ik het zo lees is men niet overgegaan tot daadwerkelijk geweld, alleen je dermate onder druk te zetten om te betalen.

Die waarschuwing, staat niet voor niets op mijn website(s). Ik controleer advertenties tot op zekere hoogte, maar ga ook gewoon uit van common sense van zowel de adverteerder als bezoeker. Situaties die je niet vertrouwd? Rechts ommekeer maken. Je bent van mening dat daar een meisje uitgebuit wordt? Bel Meld Misdaad Anoniem - geef het adres, het telnr, alles wat je hebt. De adverteerder die op mijn website registreerde en adverteerde deedt dat vanaf een KPN business lijntje. Als je wilt kan ik je voorzien van die gegevens wat je mee kunt geven in je melding. Zij pakken de rest op mits de melding gegrond genoeg is.

En verder; je kon het ook niet weten, zelfs niet na een videogesprek, dat er meer aan de hand zou zijn.
Dank je wel voor je reactie en dat je dit forum volgt. De lijntjes zijn gelukkig kort. Ik ga zeker een melding maken bij Meld Misdaad Anoniem. U kon het zelf ook niet weten vooraf. Alleen naar aanleiding van mijn recensie
 
Dank je wel voor je reactie en dat je dit forum volgt. De lijntjes zijn gelukkig kort. Ik ga zeker een melding maken bij Meld Misdaad Anoniem. U kon het zelf ook niet weten vooraf. Alleen naar aanleiding van mijn recensie

Feitelijk was de advertentie confirm ... Je hebt immers een video gesprek met de dame kunnen voeren. En kreeg daar niet de indruk dat er andere dingen aan de hand waren. Pas wanneer je er was. Je had gewoon niet moeten betalen en zeker niet op je in laten spelen. Sla in het vervolg spreekwoordelijk met de vuist op tafel en dat die lui op z'n hollands op moeten kankeren.

Ze doen je niks - ze riskeren daarmee zelf problemen te krijgen. Je hebt immers een telefoonnummer, een adres en in waarin herkenbare personen voor jou aanwezig waren. Ze hopen op het feit dat je maar betalen blijft want anders komt zij niet in gevaar. Geloof je het zelf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan