Bedreigingen van gasten als ze een Dienstweigering van mij kregen. Wat te doen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SweetheartNikki

Newbie
DVP
14
28/12/21
96
Site
Mijn ochtend begon niet met koffie vandaag. Ik word bedreigd. Hoe? Ze dreigen overal een slechte recensie te schrijven. Waarom? Omdat ik weigerde iemand te ontmoeten. Dit is niet het eerste geval. Meestal reageer ik niet op zulke dingen, maar helaas denk ik dat ik niet de enige ben aan wie zulke dingen geschreven en gezegd worden. Waarom denken extra ' s dat ze iets kunnen? Om te beginnen, niet elk van de extra ' s is echt aangenaam als een man. "Ze betalen geld, "zeg je," ze helpen me financieel voor mijn warmte, tederheid en aandacht, " zal ik antwoorden. Dus niemand heeft de menselijke factor geannuleerd. Maar het is te veel om te bedreigen, er is zo ' n woord "nee" en je moet het accepteren, of je het wilt horen of niet, maar een vrouw kan weigeren, net als een man. Als je respect voor jezelf wilt, respecteer dan anderen. Dat is mijn mening. Je hoeft niet boos te worden en te vloeken als je geweigerd wordt. God schiep ons voor elk schepsel in paren, iedereen zal zeker een geschikte partner te vinden voor een uur of voor een nacht, of voor het leven. Veel geluk voor iedereen.
 

Bijlagen

  • IMG_20211228_142234.jpg
    IMG_20211228_142234.jpg
    103,1 KB · Weergaven: 969
Ben ik (weer) even blij dat ik géén van de a-sociale media hoef te gebruiken, zonder moderne telefoon kan en mag leven, en soms verbijsterd in de traditionele media, zoals kwaliteitskranten, lees dat wat men vroeger binnensmonds gromde nu in de grofste bewoordingen wordt cadeau gedaan aan iedereen met wie men het even niet eens is.

Ik ben grootgebracht met fatsoen en respect. Ik was het lang niet altijd eens met mijn ouders, maar die basisbegrippen huldig ik nog steeds. Wat te doen tegen allerlei grove bedreigingen, aantijgingen, reputatie-verminkingen en wat dies meer zij ?

Wat ik kan, kan en/of wil vrijwel niemand: ik kan me verre houden van die a-sociale media-dictatuur. Mark Suikerberg is bekend met iedereen, kent iedereen beter dan iedereen zichzelf kent, maar mij kent hij niet. En "twitteren", dat doen bij mij alleen de vogeltjes op mijn balkon.

Ik vrees dat aan èlk gebruik ook onlosmakelijk de mogelijkheid van misbruik is gekoppeld. Dat geldt ook voor het recenseren. Ook voor wat op een forum als dit wordt geschreven.

Maar een onterecht negatieve rancune-recensie kan uiteraard worden weersproken. Citeer - wanneer er zo een verschijnt - die bijvoorbeeld hier, en bijt van u af.

Schandalig genoeg wordt driekwart of meer van de vrouwen in de wereld op één of andere manier onderdrukt. Nog steeds. Van de mond moeten houden tot de gruwelijkste vorm van meisjesbesnijdenis - en alles daartussen.

Sekswerksters zijn gewoon vrouwen met een baan. Het over je heen laten lopen mag bij hen nóóit een geaccepteerd "standje" worden !
 
Mijn ochtend begon niet met koffie vandaag. Ik word bedreigd. Hoe? Ze dreigen overal een slechte recensie te schrijven. Waarom? Omdat ik weigerde iemand te ontmoeten. Dit is niet het eerste geval. Meestal reageer ik niet op zulke dingen, maar helaas denk ik dat ik niet de enige ben aan wie zulke dingen geschreven en gezegd worden. Waarom denken extra ' s dat ze iets kunnen? Om te beginnen, niet elk van de extra ' s is echt aangenaam als een man. "Ze betalen geld, "zeg je," ze helpen me financieel voor mijn warmte, tederheid en aandacht, " zal ik antwoorden. Dus niemand heeft de menselijke factor geannuleerd. Maar het is te veel om te bedreigen, er is zo ' n woord "nee" en je moet het accepteren, of je het wilt horen of niet, maar een vrouw kan weigeren, net als een man. Als je respect voor jezelf wilt, respecteer dan anderen. Dat is mijn mening. Je hoeft niet boos te worden en te vloeken als je geweigerd wordt. God schiep ons voor elk schepsel in paren, iedereen zal zeker een geschikte partner te vinden voor een uur of voor een nacht, of voor het leven. Veel geluk voor iedereen.

Helaas bestaan er ook zulke eikels......
 
Mark Suikerberg is bekend met iedereen, kent iedereen beter dan iedereen zichzelf kent, maar mij kent hij niet.
Ha! Dat denk je. Maar met hoge waarschijnlijkheid is er ook van L683 ergens in de krochten van Facebook een schaduwprofiel.
Je mag dan zelf geen moderne telefoon of Facebookprofiel hebben, de kans is groot dat het nummer van je Nokia 3310 in de contactenlijst van diverse DVP's staat en via die weg bij Facebook/Google etc. terechtgekomen is.
Er is geen ontsnappen meer. Je kunt slechts proberen de schade zoveel mogelijk te beperken.
 
Heel naar dit. Ook bij betaling is respect en decency belangrijk (van twee kanten).
Zelf ben ik juist blij als een dame duidelijk is (of ze een dienst aanbied of wat ze ervoor vraagt).
Beiden kunnen dan een duidelijke keuze maken (nee is ook goed).

Mogelijk als geruststelling.. ik hecht waarde aan recensies maar niet echt van een recensie van iemand die niet geweest is.
 
Mijn ochtend begon niet met koffie vandaag. Ik word bedreigd. Hoe? Ze dreigen overal een slechte recensie te schrijven. Waarom? Omdat ik weigerde iemand te ontmoeten. Dit is niet het eerste geval. Meestal reageer ik niet op zulke dingen, maar helaas denk ik dat ik niet de enige ben aan wie zulke dingen geschreven en gezegd worden. Waarom denken extra ' s dat ze iets kunnen? Om te beginnen, niet elk van de extra ' s is echt aangenaam als een man. "Ze betalen geld, "zeg je," ze helpen me financieel voor mijn warmte, tederheid en aandacht, " zal ik antwoorden. Dus niemand heeft de menselijke factor geannuleerd. Maar het is te veel om te bedreigen, er is zo ' n woord "nee" en je moet het accepteren, of je het wilt horen of niet, maar een vrouw kan weigeren, net als een man. Als je respect voor jezelf wilt, respecteer dan anderen. Dat is mijn mening. Je hoeft niet boos te worden en te vloeken als je geweigerd wordt. God schiep ons voor elk schepsel in paren, iedereen zal zeker een geschikte partner te vinden voor een uur of voor een nacht, of voor het leven. Veel geluk voor iedereen.
Niets op uit doen.
Dit zijn de meest sneue types die er rondlopen.
Ze hebben een grote bek maar uiteindelijk doen ze niets.
Blaffende honden bijten niet:D
 
Mijn ochtend begon niet met koffie vandaag. Ik word bedreigd. Hoe? Ze dreigen overal een slechte recensie te schrijven. Waarom? Omdat ik weigerde iemand te ontmoeten. Dit is niet het eerste geval. Meestal reageer ik niet op zulke dingen, maar helaas denk ik dat ik niet de enige ben aan wie zulke dingen geschreven en gezegd worden. Waarom denken extra ' s dat ze iets kunnen? Om te beginnen, niet elk van de extra ' s is echt aangenaam als een man. "Ze betalen geld, "zeg je," ze helpen me financieel voor mijn warmte, tederheid en aandacht, " zal ik antwoorden. Dus niemand heeft de menselijke factor geannuleerd. Maar het is te veel om te bedreigen, er is zo ' n woord "nee" en je moet het accepteren, of je het wilt horen of niet, maar een vrouw kan weigeren, net als een man. Als je respect voor jezelf wilt, respecteer dan anderen. Dat is mijn mening. Je hoeft niet boos te worden en te vloeken als je geweigerd wordt. God schiep ons voor elk schepsel in paren, iedereen zal zeker een geschikte partner te vinden voor een uur of voor een nacht, of voor het leven. Veel geluk voor iedereen.
Vooral niet teveel van aantrekken en, indien je dat kunt, gewoon negeren en verder gaan. Eikels zijn en blijven er toch wel, laat je vooral niet gek maken door zulke losers. :mad:
 
Niet aantrekken en gewoon blokkeren. Indien ze toch verder doen klacht indienen bij politie. Hou zeker alles goed bij.
Als er iets dringend moest zijn mag je mij altijd sturen (hier of instagram). Ik volgde jou op Insta maar die is helaas verwijderd vandaag 😋
Zo'n klootzakken hebben we allemaal al zien passeren en meestal is het grote praat en weinig doen. Maar soms zit er ook ene tussen die het wél allemaal doet en dan is het wel opletten. Stay safe! 👎
 
Mijn ochtend begon niet met koffie vandaag. Ik word bedreigd. Hoe? Ze dreigen overal een slechte recensie te schrijven. Waarom? Omdat ik weigerde iemand te ontmoeten. Dit is niet het eerste geval. Meestal reageer ik niet op zulke dingen, maar helaas denk ik dat ik niet de enige ben aan wie zulke dingen geschreven en gezegd worden. Waarom denken extra ' s dat ze iets kunnen? Om te beginnen, niet elk van de extra ' s is echt aangenaam als een man. "Ze betalen geld, "zeg je," ze helpen me financieel voor mijn warmte, tederheid en aandacht, " zal ik antwoorden. Dus niemand heeft de menselijke factor geannuleerd. Maar het is te veel om te bedreigen, er is zo ' n woord "nee" en je moet het accepteren, of je het wilt horen of niet, maar een vrouw kan weigeren, net als een man. Als je respect voor jezelf wilt, respecteer dan anderen. Dat is mijn mening. Je hoeft niet boos te worden en te vloeken als je geweigerd wordt. God schiep ons voor elk schepsel in paren, iedereen zal zeker een geschikte partner te vinden voor een uur of voor een nacht, of voor het leven. Veel geluk voor iedereen.
Wat een creep, zoveel mogelijk rondbazuinen lijkt me, hij zal wel een keer door de mand vallen
 
Niet aantrekken en gewoon blokkeren. Indien ze toch verder doen klacht indienen bij politie. Hou zeker alles goed bij.
Als er iets dringend moest zijn mag je mij altijd sturen (hier of instagram). Ik volgde jou op Insta maar die is helaas verwijderd vandaag 😋
Zo'n klootzakken hebben we allemaal al zien passeren en meestal is het grote praat en weinig doen. Maar soms zit er ook ene tussen die het wél allemaal doet en dan is het wel opletten. Stay safe! 👎
Ik stuurde een verzoek om zich te abonneren op Instagram. Dank u voor uw steun.
 
Ik kan me voorstellen dat dit intimiderend is, en dat je op zo een momenten eenzaam voelt, maar dat is wellicht gewoon de frustratie van het moment van die man. Je koopt daar nu niets mee, maar je zal die wellicht nooit meer horen als je hem blokkeert. Hij zal ook wel niet het scherpste mes van de lade zijn, want prepaidnummers zijn helemaal niet anoniem. Blokkeer hem, maar bewaar de berichten. Als je soortgelijke berichten krijgt, eveneens blokkeren, en niet op reageren, want hij geniet er misschien van dat je je opwindt. En mocht hij daadwerkelijk aan je deur staan dien je best een klacht in wegens belaging maar zoals ik zei: de soep wordt zelden zo heet gedronken als opgediend.
 
In België niet, in Nederland wel ...
Je hebt gelijk, maar de politie heeft genoeg middelen. Een GSM heeft ook een eigen IMEI nummer. Als iemand zijn normale abonnement wisselt voor een prepaid SIM en dan, in de waan dat hij anoniem belt, en daarna weer terug wisselt is hij gezien, zelfs al heeft die kaart maar even in de GSM gezeten. Sowieso kan men al heel nauwkeurig de locatie achterhalen van waar iemand bericht. Maar goed, ik wijk af.
 
Je hebt gelijk, maar de politie heeft genoeg middelen. Een GSM heeft ook een eigen IMEI nummer. Als iemand zijn normale abonnement wisselt voor een prepaid SIM en dan, in de waan dat hij anoniem belt, en daarna weer terug wisselt is hij gezien, zelfs al heeft die kaart maar even in de GSM gezeten. Sowieso kan men al heel nauwkeurig de locatie achterhalen van waar iemand bericht. Maar goed, ik wijk af.
Politie gaat echt geen mankracht verspillen aan iemand die een vervelend whatsapp berichtje krijgt hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn ochtend begon niet met koffie vandaag. Ik word bedreigd. Hoe? Ze dreigen overal een slechte recensie te schrijven. Waarom? Omdat ik weigerde iemand te ontmoeten. Dit is niet het eerste geval. Meestal reageer ik niet op zulke dingen, maar helaas denk ik dat ik niet de enige ben aan wie zulke dingen geschreven en gezegd worden. Waarom denken extra ' s dat ze iets kunnen? Om te beginnen, niet elk van de extra ' s is echt aangenaam als een man. "Ze betalen geld, "zeg je," ze helpen me financieel voor mijn warmte, tederheid en aandacht, " zal ik antwoorden. Dus niemand heeft de menselijke factor geannuleerd. Maar het is te veel om te bedreigen, er is zo ' n woord "nee" en je moet het accepteren, of je het wilt horen of niet, maar een vrouw kan weigeren, net als een man. Als je respect voor jezelf wilt, respecteer dan anderen. Dat is mijn mening. Je hoeft niet boos te worden en te vloeken als je geweigerd wordt. God schiep ons voor elk schepsel in paren, iedereen zal zeker een geschikte partner te vinden voor een uur of voor een nacht, of voor het leven. Veel geluk voor iedereen.
Wat is de rede dat deze persoon niet wou ontmoeten? Uit nieuwschierigheid…
 
Je had het iets tactvoller kunnen formuleren. Los daarvan zal het voor de politie inderdaad een meer herhaalde vorm van belaging moeten zijn, vandaar dat vrouwen beter dergelijke berichtjes bewaren.
Ben een beetje bang dat dit wel is hoe politie enzo het zien, terwijl als je zegt dat je door een ex wordt lastig gevallen ze een stuk sneller zullen helpen
 
Ben een beetje bang dat dit wel is hoe politie enzo het zien, terwijl als je zegt dat je door een ex wordt lastig gevallen ze een stuk sneller zullen helpen
Waarschijnlijk is dat omdat de dreiging reëler is. Neemt niet weg dat bovenstaand een kut situatie is uiteraard. Snap de gedachten van zulke mannen ook niet. Respecteer de wensen van de dame in kwestie gewoon, als het je niet aanstaat ga je naar iemand anders. Nikki sweetheart is een droom dame voor zover ik het kan beoordelen op haar site, maar aardig boven mijn budget. Ik ga haar dan toch ook niet appen voor korting of wat dan ook om haar vervolgens te bedreigen... Sommige mannen.....
 
@NikkiSweetheart
Het gedrag van deze man is uiteraard volstrekt onacceptabel!
En jij verdient in deze onze solidariteit.

Maar even voor mijn begrip:
Wie noem je extra's?
Welke soort mannen noem je zo?
Ik bedoelde mannen die zijn over elke dame, misschien niet over iedereen, schrijft een recensie. Het spijt me als ik het mis had.
 
Waarschijnlijk is dat omdat de dreiging reëler is. Neemt niet weg dat bovenstaand een kut situatie is uiteraard. Snap de gedachten van zulke mannen ook niet. Respecteer de wensen van de dame in kwestie gewoon, als het je niet aanstaat ga je naar iemand anders. Nikki sweetheart is een droom dame voor zover ik het kan beoordelen op haar site, maar aardig boven mijn budget. Ik ga haar dan toch ook niet appen voor korting of wat dan ook om haar vervolgens te bedreigen... Sommige mannen.....
Dank u
 
Even de controle vraag. Ik lees alleen dat er gedreigd wordt met slechte recensies.

Niet met fysieke bezoeken of geweld of is dat later wel gebeurd?

Ik ken niet zoveel sites waarop je recensies kunt plaatsen, maar elke site heeft moderators. Dus die kun je aanspreken als er een recensie is geplaatst.
 
Ben een beetje bang dat dit wel is hoe politie enzo het zien, terwijl als je zegt dat je door een ex wordt lastig gevallen ze een stuk sneller zullen helpen

Je denk dat ze een onderzoek starten maar dat dat NIET begint met leegtrekken van de telefoon met dreigberichtjes ?
Naar het buro stappen met een briefje met een 06 nummer en zeggen "deze valt me lastig, is me ex, stuur 'm weg" - zo werkt het niet.
Plus - als het je ex is weet je in elk geval wel een naam, en gewoonlijk ook een adres.

Als ze echt gaan onderzoeken gaat het smoesje "is me ex" meteen van tafel .
 
Je denk dat ze een onderzoek starten maar dat dat NIET begint met leegtrekken van de telefoon met dreigberichtjes ?
Naar het buro stappen met een briefje met een 06 nummer en zeggen "deze valt me lastig, is me ex, stuur 'm weg" - zo werkt het niet.
Plus - als het je ex is weet je in elk geval wel een naam, en gewoonlijk ook een adres.

Als ze echt gaan onderzoeken gaat het smoesje "is me ex" meteen van tafel .
Volgens mij geeft hij niet de tip om te zeggen dat het een ex betreft. Ik denk dat hij suggereert dat de politie in deze situatie niks doet terwijl ze wel aan het werk zouden gaan als het een ex betreft. Wat ik ook betwijfel overigens, dan dient er wel meer concrete dreiging te zijn.
 
Volgens mij geeft hij niet de tip om te zeggen dat het een ex betreft. Ik denk dat hij suggereert dat de politie in deze situatie niks doet terwijl ze wel aan het werk zouden gaan als het een ex betreft. Wat ik ook betwijfel overigens, dan dient er wel meer concrete dreiging te zijn.

Ah, je hebt gelijk - zo kun je dat bericht ook lezen inderdaad.

Over het al dan niet minder hard lopen vanwege DVP - je zou nog kunnen denken een zeker percentage van verbaal agressieve types nu eenmaal "normaal" is bij iedereen die bedrijfsmatig met "het publiek" te maken heeft .
Dwz, waarschijnlijk lopen ze evenmin heel hard voor een restauranthouder die een vergelijkbaar bericht gekregen heeft - of voor kroegbazen ,clubeigenaars , taxichauffeurs etc.

Verder heb je denk ik gelijk dat er voor ietwat boze exen ook niet meteen groot uitgerukt wordt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan