Bedreigingen van gasten als ze een Dienstweigering van mij kregen. Wat te doen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zal jullie even uit de droom helpen, de politie en ook de andere instanties doen behalve je verhaal aanhoren helemaal niks.
Zowel voor wandelaar als prostituee niet. Al willen ze je aangifte al opnemen hoor je nooit meer wat. ook wel eens aangifte gedaan van beschadiging, alle bewijzen bijgevoegd, je bent zo 2 jaar verder voordat het OM zelfs maar naar he zaak kijkt. En als er ook maar iets is dan seponeren ze de boel.
Zonde van je tijd en energie, de politie in Nederland is alleen voor bonnetjes. En al die andere zogenaamde instanties zijn tandloze tijgers, hebben totaal geen middelen, en drinken de hele dag koffie van de subsidie die ze krijgen, werken ook allemaal thuis, en doen dus ook geen reet voor je. Gewoon vergeten en verder gaan met leven, dat is het beste.
 
Mijn ochtend begon niet met koffie vandaag. Ik word bedreigd. Hoe? Ze dreigen overal een slechte recensie te schrijven. Waarom? Omdat ik weigerde iemand te ontmoeten. Dit is niet het eerste geval. Meestal reageer ik niet op zulke dingen, maar helaas denk ik dat ik niet de enige ben aan wie zulke dingen geschreven en gezegd worden. Waarom denken extra ' s dat ze iets kunnen? Om te beginnen, niet elk van de extra ' s is echt aangenaam als een man. "Ze betalen geld, "zeg je," ze helpen me financieel voor mijn warmte, tederheid en aandacht, " zal ik antwoorden. Dus niemand heeft de menselijke factor geannuleerd. Maar het is te veel om te bedreigen, er is zo ' n woord "nee" en je moet het accepteren, of je het wilt horen of niet, maar een vrouw kan weigeren, net als een man. Als je respect voor jezelf wilt, respecteer dan anderen. Dat is mijn mening. Je hoeft niet boos te worden en te vloeken als je geweigerd wordt. God schiep ons voor elk schepsel in paren, iedereen zal zeker een geschikte partner te vinden voor een uur of voor een nacht, of voor het leven. Veel geluk voor iedereen.
Ik lees dat de bedreiging ook helemaal niet "alleen" slechte reviews zijn.
Hij schrijft letterlijk dat hij een nieuw prepaid nummer gaat halen zodat hij opnieuw kan proberen een afspraak met jou te maken.

Super scary natuurlijk! Zo een man zit vol boosheid en als sekswerker in je nakie ben je gewoon enorm kwetsbaar.

Het is al langer geleden dus ik hoop dat het goed is afgelopen.
Maar er mag zeker meer bewustwording zijn over hoe kwetsbaar het kan zijn als een klant niet de juiste intenties heeft over het samen zijn. We werken niet alleen met ons lijf, we moeten ook vlijmscherp energie kunnen lezen.

Liefde en Licht voor jou Nikki
 
super scary. Vroeger op de wallen als een klant lastig werd, werd hij even "apart genomen" in een steegje door wat van de lokale uitsmijters samen. meestal was het probleem dan "opgelost", maar dat is hier niet zo makkelijk natuurlijk. Maar zou wat mij betreft mogen ;-) je hebt respect, nee is nee, maar er zijn enorme mafkezen tegenwoordig ja die zich online helemaal het mannetje voelen. Echt heel vervelend.
 
super scary. Vroeger op de wallen als een klant lastig werd, werd hij even "apart genomen" in een steegje door wat van de lokale uitsmijters samen. meestal was het probleem dan "opgelost", maar dat is hier niet zo makkelijk natuurlijk. Maar zou wat mij betreft mogen ;-) je hebt respect, nee is nee, maar er zijn enorme mafkezen tegenwoordig ja die zich online helemaal het mannetje voelen. Echt heel vervelend.
Dronken Engelsen meestal
 
Hoe erg deze berichten ook zijn, een vuurwapen hebben, is niet strafbaar. Dus daar alleen op gaan ze hem niet kunnen pakken. En hoe erg het ook mag klinken: ik vrees dat ze weinig gaan doen met de bedreiging. Als je de volledige naam hebt, kunnen ze wel nagaan of hij inderdaad een vuurwapen op zijn naam heeft staan. Dat zou de zaken kunnen veranderen.
Geen onzin vertellen:
In Nederland is: Het bezit van een vuurwapen strafbaar en een misdrijf.
 
vuurwapen, keukenmes, hamer, het gaat om de bedreiging en niet waarmee. De bedreiging moet aangepakt worden, dat moet niet kunnen. En de vraag die nog angstiger is. Stel ze pakken hem op, en hij traceert dat naar de dame in kwestie dat zij "schuldig is aan zijn ellende" in zijn ogen. Misschien verliest hij zijn baantje als pizza bezorger of erger door deze situatie.. Stel hij krijgt een waarschuwing of moet een tijdje zitten, dan wordt zijn liefde voor de DVP er niet beter op. De vraag is of hem dat remt of nog verder escaleert. Dat vind ik zo scary bij deze gasten die je niet kan inschatten. Gewoon negeren is misschien wel het beste, maar dan ook echt 0 komma 0 reactie, dus blokkeren die boel. Maar het werk van een DVP wordt er zo niet leuker op. Misschien extra veiligheid zoeken in een goed huis met goede receptie, ipv raam/prive-ontvangst en/of extra beveiliging zoeken zolang de dreiging speelt
 
vuurwapen, keukenmes, hamer, het gaat om de bedreiging en niet waarmee. De bedreiging moet aangepakt worden, dat moet niet kunnen. En de vraag die nog angstiger is. Stel ze pakken hem op, en hij traceert dat naar de dame in kwestie dat zij "schuldig is aan zijn ellende" in zijn ogen. Misschien verliest hij zijn baantje als pizza bezorger of erger door deze situatie.. Stel hij krijgt een waarschuwing of moet een tijdje zitten, dan wordt zijn liefde voor de DVP er niet beter op. De vraag is of hem dat remt of nog verder escaleert. Dat vind ik zo scary bij deze gasten die je niet kan inschatten. Gewoon negeren is misschien wel het beste, maar dan ook echt 0 komma 0 reactie, dus blokkeren die boel. Maar het werk van een DVP wordt er zo niet leuker op. Misschien extra veiligheid zoeken in een goed huis met goede receptie, ipv raam/prive-ontvangst en/of extra beveiliging zoeken zolang de dreiging speelt
De wapenwet is geclassificeerd in diverse groepen, en er is een groot verschil tussen een mes en een vuurwapen. Het gaat ook om de bedreiging, maar zeker ook waarmee.
Politie Nederland gaat harder lopen als het om bedreiging met vuurwapens gaat, als om bedreiging met een hamer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan