Bedreigingen van gasten als ze een Dienstweigering van mij kregen. Wat te doen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zit hier ook erg mee. Ik ben heel streng. Zeg je ook maar iets op de app dat mij het gevoel geeft dat ik jou niet in mijn huis wil hebben dan zeg ik nee.

Maar het komt maar zelden voor dat deze nee op een normale manier geaccepteerd word.

Soms zonder haat, maar dan blijft de man door smeken en sorry zeggen. Nee is nee accepteer het.
Of een paar dagen later het gewoon weer proberen. Met de smoes misschien ben je vandaag beter gezind? Nee is nee!

Maar vaker met heel veel haat.
Standaard word ik dan beschuldigd dat ik sowiso fake ben en een man ben.
Uitgescholden voor een vieze kanker hoer.
En ze proberen macht spelletjes te spelen door te zeggen dat ik nu geld mis loop.
Ze gaan drijgen met idd slechte reviews achter te laten.
En vaak ook dreigen een nieuw nummer te nemen en me via die weg dan te verkrachten.
En het ergste van allemaal is als ze 15/30 min later weer zijn afgekoeld ze dood leuk vragen of ze niet alsnog langs mogen komen.

Ik heb voor me zelf nog geen weg gevonden om hiermee om te gaan. Andere sekswerkers tips?
Als je je niet veilig voelt bij een man, dan laat je hem niet toe. Dat lijkt me duidelijk. Verder gewoon direct blokkeren en negeren. En als ze vanaf een ander nummer opnieuw beginnen, dan opnieuw blokkeren en negeren.
 
Toch prettig dat zo'n rotzak ook dom is. Ik bedoel, zo'n dreig appje filtert vrij makkelijk de verkeerde mannen er uit voor jou. Lijkt me vreselijk om met zo'n type vent in één kamer te zijn. Krijg hem dan maar eens de deur uit. Lijkt me niet het type dat luistert.
 
Een keertje opwachten met een paar man en dan 'thuisbrengen'. Eens kijken of hij dan nog zo stoer is. Als eerste zou ik hem een cursus Nederlandse spelling aanbieden. Daar heeft meneer maar weinig van begrepen.
Ondertussen zit @Merel met de gebakken peren. Sterkte ermee. Ik hoop dat je van hem afkomt. Wees voorzichtig met wie je binnenlaat.
 
Bels eens de politie vertel dat je sekswerker bent en dat je aangifte wilt doen.
Met alles wat ik ondertussen heb mee gemaakt was dat wel mijn meest vernederende en pijnlijke ervaring ooit.

Daarom schrijf ik, meld misdaad anoniem. Dreigen met een vuurwapen of zeggen dat je een wapen hebt is strafbaar.

Joh ik ben sekswerker, ik heb een contact aanvraag van een klant gehad, die heb ik initieel afgewezen, vervolgens stuurt ie me appjes in bovenstaande context, en stelt dat ie een wapen heeft. Hier zijn z'n gegevens die ik van m heb.

Zo blijf je als melder ook buiten schot qua "normale" aangifte.
 
Omg wat een zieke geest is dat! zoals eerder gemeld, meld misdaad anoniem! Sterkte @Merel

De oplossing is gewoon heel simpel. Al het abusievelijke uitprinten en apart leggen. Vervolgens het spelletje meespelen en mikken op uitnodiging. Meestal leren ze het erna voor niet alleen deze dame in kwestie af maar ook de volgende.

Whatsapp en toestanden heeft mensen tot een toetsenbord ridder gemaakt.
 
Volgens mij gaat het erom dat jij anoniem meldt. Niet dat jij voor die hufter anoniem bent.

de site zegt: "…
Geef zoveel mogelijk concrete feiten en details over een gebeurtenis of dader(s). Nadat je het meldformulier hebt ingevuld krijg je alle antwoorden in een overzicht te zien en heb je de mogelijkheid om antwoorden te corrigeren. Na verzending wordt de informatie versleuteld verzonden naar Meld Misdaad Anoniem (M.).

Hoe blijf je anoniem?

  • Alleen M. kan jouw melding openen en lezen
  • Jouw IP-adres wordt niet opgeslagen; een melding is dus niet naar jou te herleiden
  • M. haalt alleen de informatie uit jouw melding die de opsporingsinstanties nodig hebben
  • M. bewaart jouw melding niet en na verwerking wordt de informatie vernietigd
…"
 
Je kan dit niet melden bij misdaat anoniem. Hij heeft dit naar mijn WhatsApp gestuurd dus ik ben niet anoniem voor deze man.

Het verschil tussen een gewone aangifte en meld misdaad anoniem, is dat je bij een gewone aangifte je gehele naam / adres en toestanden erbij komt te staan, en bij meld misdaad namelijk niet.

Boeit ze niet of je nu wel of geen sekswerker bent, legaal of illegaal, wat geldt is dat wapenbezit strafbaar voor particulieren is en het dreigen ermee ook.
 
Hoe erg deze berichten ook zijn, een vuurwapen hebben, is niet strafbaar. Dus daar alleen op gaan ze hem niet kunnen pakken. En hoe erg het ook mag klinken: ik vrees dat ze weinig gaan doen met de bedreiging. Als je de volledige naam hebt, kunnen ze wel nagaan of hij inderdaad een vuurwapen op zijn naam heeft staan. Dat zou de zaken kunnen veranderen.
 
Waarom maak je gewoon niet bekend wie het is, naam, toenaam, evt, leeftijd etnicteit telefoonnr. Dan kunnen we hem allemaal even een apje sturen, ik denk dat hij daar ook niet op ziet te wachten, of is het weer zo'n " nieuwe" nederlander die zich achtergesteld voelt?
 
Laatst bewerkt:
Gezien de foto die hij stuurt van het wapen is dat gewoon van internet geplukt. Als je echt indruk wil maken en je woorden kracht wil bijzetten, dan stuur je wel een foto van je eigen wapen. Ook zijn gedrag lijkt op een stampvoetende kleuter die zijn zin niet krijgt. Ik snap wel heel goed dat het intimiderend overkomt op dat moment, maar hoe vaker je er naar kijkt, weet je dat je deze gast gewoon uit onmacht handeld. Ik zeg, negeren, blokkeren en verder met de serieuze mensen.
 
Hoe erg deze berichten ook zijn, een vuurwapen hebben, is niet strafbaar. Dus daar alleen op gaan ze hem niet kunnen pakken. En hoe erg het ook mag klinken: ik vrees dat ze weinig gaan doen met de bedreiging. Als je de volledige naam hebt, kunnen ze wel nagaan of hij inderdaad een vuurwapen op zijn naam heeft staan. Dat zou de zaken kunnen veranderen.
Je mag een luchtdrukwapen hebben zonder vergunning. Je mag hem alleen niet gebruiken of vervoeren. Je kan er wel een persoon of een wild zwijn mee doodschieten. Wat een vreemde wetten hebben wij in ons mooie Nederland
 
Je mag een luchtdrukwapen hebben zonder vergunning. Je mag hem alleen niet gebruiken of vervoeren. Je kan er wel een persoon of een wild zwijn mee doodschieten. Wat een vreemde wetten hebben wij in ons mooie Nederland
Hoe het in Nederland zit, weet ik natuurlijk niet. Maar hier kan je vrij makkelijk een vergunning halen. Toch zeker voor een .22, zoals hier te zien op de afbeelding die Merel gekregen heeft. Luchtdruk nog makkelijker denk ik (zou ik moeten weten).
 
Een DVP bedreigen 🤬 , melden bij de politie zal weinig zin hebben denk ik , die doen tegenwoordig geen donder meer.
Tsja , met hun hongerloontje snap ik dat enigzins , maar toch .
Lul van een vent is het , als een DVP je niet wil ontvangen lijkt mij dat toch heel duidelijk .
Als hij lastig blijft , gewoon afspreken , en dan zorgen dat je een paar mensen klaar hebt staan , denk dat hij dan een heel wijze les krijgt .
Poten af van de dames he , respect ten alle tijde .
Kop op meid , laat je niet gek maken 💪🏼👍🏼
 
Door de virtuele helden op dit forum worden er weer 'oplossingen' (lees: recht in handen nemen) aangereikt die de vrouw in kwestie alleen maar in de problemen kunnen brengen. De politie zal dit wél ernstig nemen, en althans in België heeft de politie - sinds de grote hervormingen na Dutroux- al helemaal geen hongerloontje meer, zoals bovenstaande beweert, maar eigenlijk doet dat er helemaal niet toe. Als gewone burger zou ik zeker naar de politie stappen. Als 'gezelschapsdame' is dit natuurlijk gecompliceerder, want dan staat ze voor altijd in hun computer met je beroep/hobby en mogelijks hangt daar ook nog een fiscaal staartje aan vast. Het is dus een afweging tussen 'privacy' en 'gevoel van veiligheid'. Als dit eenmalig is, en hij contacteert de dame niet meer, kan zij inderdaad overwegen om het te laten vallen (waarbij ze wel de berichten bewaart natuurlijk). Als hij de dame frequent agressief en dreigend blijft benaderen, dan denk ik dat naar de politie gaan de enige oplossing is....
 
Allereerst complimenten voor je site.
Als ik een hotelkamer wil boeken via booking.com, lees ik altijd de recensies. Hoe goed en mooi een kamer ook is, er zijn altijd azijnpissers die iets af moeten kraken. Sommige mensen steken gewoon zo in elkaar. Maar die filter je weg, als je gezond verstand hebt. Als jij hier bijvoorbeeld 20 x 5 sterren haalt, en 1 x slechts 1 ster, dan zegt dat meer over de recensent dan over jou. Dus maak je niet druk, en doe waar je goed in bent. 😘
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan