Recensie Bee, Farrida massage, Vlaardingen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obelix71

Stamgast
Forumpionier
255
05/07/21
176
19
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gister een afspraak gemaakt bij Farrida massage in Vlaardingen met Bee.
Wat was dat een tegenvaller zeg.
Daar ga ik nooit meer heen.
Masseren kan ze niet, teasen niet, pijpen niet en neuken stelt ook niks voor.
Nee zonde van het geld.
 
Zonder deze eerder reviews gelezen te hebben, een bezoek gebracht aan Bee. Omdat alles meezat, arriveerde ik bijna een uur te vroeg. Bee zat nog volop met haar make-up te klussen. Ze is in eerste instantie wat afstandelijk maar draait eenmaal op bed goed bij. Ze heeft prachtig lang haar wat tijdens de massage lekker meekriebelt. Ze past de massage goed aan naar wat ik wilde. Stevig was mijn vraag en dat kreeg ik ook. Trekken deed ze uitstekend en ze gaf zowel voor als achter een mooie b to b.
Ze is wat ouder maar in haar gezicht zou je haar nooit de leeftijd geven die ze heeft. Vooral als ze lacht is het een mooie aantrekkelijke dame.
Bij het nakletsen kwam naar boven dat het leven voor haar niet makkelijk is met de hoge kosten. Als ze op een andere manier geld zou kunnen verdienen, dan zou ze ander werk doen.
Dat ik geen andere diensten van haar afnam was voor haar geen enkel probleem. Geen gezeur over extra's enz. Voor mij is dat een lustkiller.

Voor een keer prettig gemasseerd te worden door een nuchtere Thaise zonder drama, dat is ook wel eens lekker. Ze weet goed wat ze doet en ze verstaat haar vak. Ervaren minpuntje aan deze prachtige salon met loeigrote kamers: het was ronduit koud op de kamer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan