Recensie Beertje, Delft 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wippertje

Newbie
6
17/09/21
9
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.contact-xxx.nl/Amateurhoer/Aanbod/447477-beertje.htm
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al weer een tijdje geleden bij deze heerlijke vrouw geweest.
Wat een topper!
Toch weer verder gewandeld maar na beertje niet meer hetzelfde.
Weet iemand hoe ik haar kan vinden?
Hoop niet dat ze is gestopt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.contact-xxx.nl/Amateurhoer/Aanbod/447477-beertje.htm
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het feit dat ik mij net heb geregistreerd zal niet in mijn voordeel werken maar ik vond het nodig om iets aan dit draadje toe te voegen. Ik heb de afgelopen 3 a 4 weken wel af en toe op het forum gekeken maar dat zegt natuurlijk niet veel. Wie mij gelooft, prima, wie mij niet geloofd, even goeie vrienden. Ik zag ook, nadat ik ingelogd ben, dat het bericht van Wippertje is gerapporteerd dus als er vanuit de Moderator vragen zijn over mijn recensie wil ik die natuurlijk beantwoorden, eventueel met screenshots van WA berichten. Ik weet dat er destijds op H ook de nodige vragen waren omtrent deze lieve leuke dame.

Ik zie hier ook wat vragen of Beertje nu wel of niet ontvangt waarbij Denone stellig beweerd van niet. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Ja ze ontvangt nog, maar alleen heel sporadisch en alleen vaste klanten. En om meteen de volgende vraag te beantwoorden, "hoe weet jij dat"? Ik heb haar afgelopen 2 weken 2 keer bezocht. ?

De laatste keer afgelopen donderdag. Ik heb haar nu totaal denk ik een keer of 5 bezocht en ben blij dat ik bij haar vaste klantenkring behoor. Door Covid, lockdowns, contactberoepen verbod enzo, was het al weer een tijd geleden dat ik met haar heb afgesproken, vandaar de 2 keer in een vrij korte tijd. Het bezoek was weer als vanouds, een zeer vriendelijke begroeting, dan even babbelen onder het genot van een colaatje en daarna de slaapkamer in.

Ik zal jullie niet gaan vervelen met wat daar allemaal heeft plaatsgevonden, dat hou ik lekker tussen Beertje en mij, maar misschien geeft mijn nieuw gekozen nickname een kleine indicatie. (dit was trouwens de naam waaronder mijn eerste, inmiddels gestopte, DVP mij op haar telefoon had opgeslagen). De vaste klanten van Beertje weten wel hoe ze is en goede wijn behoeft geen krans.
 
Ongeveer een jaar geleden kwam ik haar tegen op een datingsite. Wellicht dat ze (ook) via die weg klanten werft.
Wat is dat een bizar vreemde en respectloze opmerking. Dus een DVP zonder relatie die jij op een datingsite tegenkomt wordt verdacht van klantenwerving? Die 2 zaken staan toch totaal los van elkaar. Ik heb het idee dat Beertje jou, om wat voor reden dan ook, heeft afgewezen en dat je om die reden hier verdachtmakingen en mis-informatie plaatst. Volgens mij hebben degene die hier wel normale reacties hebben geplaatst totaal niets over een verwarring gezegd, dit is een ouwe koe die jij uit de sloot haalt.

Over het al dan niet mogelijk zijn van het weghalen of aanpassen van een advertentie kan ik niet oordelen. Het enige waar ik iets over kan zeggen zijn mijn laatste 2 dates met haar en die waren weer heerlijk.

In recensies kom ik vaak de zin tegen "behandel haar met respect", een zin die ik altijd overbodig heb gevonden want in mijn wereld verdient iedereen respect en zeker de dames die dit soms pittige werk doen maar nu wil ik deze bijdrage eindigen met: "behandel haar met respect".
 
Wat is dat een bizar vreemde en respectloze opmerking. Dus een DVP zonder relatie die jij op een datingsite tegenkomt wordt verdacht van klantenwerving? Die 2 zaken staan toch totaal los van elkaar. Ik heb het idee dat Beertje jou, om wat voor reden dan ook, heeft afgewezen en dat je om die reden hier verdachtmakingen en mis-informatie plaatst. Volgens mij hebben degene die hier wel normale reacties hebben geplaatst totaal niets over een verwarring gezegd, dit is een ouwe koe die jij uit de sloot haalt.

Over het al dan niet mogelijk zijn van het weghalen of aanpassen van een advertentie kan ik niet oordelen. Het enige waar ik iets over kan zeggen zijn mijn laatste 2 dates met haar en die waren weer heerlijk.

In recensies kom ik vaak de zin tegen "behandel haar met respect", een zin die ik altijd overbodig heb gevonden want in mijn wereld verdient iedereen respect en zeker de dames die dit soms pittige werk doen maar nu wil ik deze bijdrage eindigen met: "behandel haar met respect".
Ik heb nooit contact gehad met Beertje, zodoende is dit zeker niet bedoeld als verdachtmaking. Op hookers.nl was er langere tijd verwarring over 2 advertenties, waaronder dat van Beertje, met hetzelfde telnummer. Er was toen discussie of die 2 ads nou wel of niet Beertje beroffen. De ad van de link die ik heb gepost betreft duidelijk een andere dame. Verder bedoel ik het eea zeker niet respectloos.
 
Ook ik voel me geroepen om iets te plaatsen net als Pleaser. Het respect is ver te zoeken hier.
Ze had geen fanatieke fan.s maar heel veel tevreden klanten. Jaloers Gunhert?
Het is gewoon een topper,!!! Lief lekker en niks fake aan. Denk dat jullie beter naar de echte neppers kunnen gaan.
Alles beloven en niks doen voor veel geld.
Maar gelukkig heeft ze jullie niet nodig
Beer als je dit leest? Laat ze lullen kanjer xxx
 
Al weer een tijdje geleden bij deze heerlijke vrouw geweest.
Wat een topper!
Toch weer verder gewandeld maar na beertje niet meer hetzelfde.
Weet iemand hoe ik haar kan vinden?
Hoop niet dat ze is gestopt.
Heb ongeveer een week of 6 geleden contact met haar gehad. Ze gaf aan voorlopig gestopt te zijn en verwijst je door naar een vriendin van haar in Rotterdam
 
Ik zie toch nog iets vreemds. Ik heb zowel met Beertje als haar vriendin https://www.contact-xxx.nl/Amateurhoer/Aanbod/457988-super-geile-hollandse-meid.htm recent contact gehad.

Als jullie naar de advertentie kijken van haar vriendin ( De Super Geile Hollandse Meid ) dan wordt daarin verwezen naar een telefoonnummer wat eindigt op ........ 84. Laat dat nou net het nummer van Beertje zijn.
Als je met Beertje chat via WA dan geeft ze aan dat ze tijdelijk even gestopt is ( althans dat was een paar weken geleden nog zo ) en verwijst ze je door naar die vriendin van haar. Echter met een heel ander nummer.
Dit is dus een beetje raar. Je denkt met de vriendin te chatten maar praat met Beertje.

Ik weet 100% zeker dat er destijds op hookers en ferme discussie in het topic over Beertje was waarin door de moderatoren werd aangegeven dat er iets niet aan de haak was. Schreef haar eigen recensies etc. Ook een vriendin zou erin betrokken zijn. Zou dat deze vriendin zijn vraag je je dan af.
Ook is het topic op lot gegaan en werden nieuwe reviews alleen geplaatst nadat onherroepelijk vast stond dat deze niet door haar zelf waren geschreven. Vrienden : Waar Rook is ........
 
I. https://www.contact-xxx.nl/Amateurhoer/Aanbod/457988-super-geile-hollandse-meid.htm - Gebruikt originele nummer van Beer

II. https://www.contact-xxx.nl/Amateurhoer/Aanbod/492257-geile-bbw.htm - Gebruikt het nummer waar Beer je naar doorstuurt, maar vergelijk de foto's en dan met name de gezichts foto's. Zou om de dezelfde gaan maar de ene is beduidend frisser en jonger dan de andere.

III. https://www.eromarkt.nl/advertentie/531378/beertje.html - Beer met hetzelfde nummer als in de bovenste link.

Ik snap het allemaal niet meer. Welke dame is nu wie ? En met wie heb je contact ?
Tenzij van enorme verassingen houdt zou ik me hier niet zomaar instorten.
 
Ook ik las mooie en lovende recensies op het terziele H forum. Heb toen na veel moeite contact gehad en het eerste wat ze zei was dat ze helemaal volgeboekt was voor de komende 3 weken. Jaja…en dan gelijk met de suggestie komen dat ze nog een goeie geile vriendin had in R'dam. Dit bleek ene Lexie (of zoiets) te zijn. Ff gecheckt, bleek een bbw te zijn met zeer slechte dienstverlening volgens de reviews. Durfde de gok niet aan om het zelf te ondervinden of het allemaal waar was.
 
Ook ik las mooie en lovende recensies op het terziele H forum. Heb toen na veel moeite contact gehad en het eerste wat ze zei was dat ze helemaal volgeboekt was voor de komende 3 weken. Jaja…en dan gelijk met de suggestie komen dat ze nog een goeie geile vriendin had in R'dam. Dit bleek ene Lexie (of zoiets) te zijn. Ff gecheckt, bleek een bbw te zijn met zeer slechte dienstverlening volgens de reviews. Durfde de gok niet aan om het zelf te ondervinden of het allemaal waar was.
Dat is die dame genoemd in mijn laatste bericht onder link I en II. Daarin staat overigens dat ze Elizabeth heet maar of dat klopt weet ik niet.
Overigens gebruikt ze tijdens haar berichten dezelfde GIF's en is haar zinsopbouw exact hetzelfde als die van Beer. Ik wil niets suggereren maar je kunt je vraagtekens erbij zetten.
Overigens doet Beer in WA nog steeds voorkomen alsof niet werkzaam is, ofschoon de link onder nummer III anders doet suggereren.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan zou je denken.
Misschien overbodig maar : Let us use die grijze massa bovenin, ipv die witte massa onderin :cool:
 
Dit is wel grappig, er is "altijd" zo veel praten over Beertje. Voor verschillende reden ja, maar het is niet een nep vrouw.

Van mij kant, ik heb haar paar keer gezien en ze is wel een lief vrouw. Neem haar tijd, goed spreken en daarna lekker spelen.
Word heel nat en ze geniet ook van seks.
Beertje zit in Delft.

Lexy/Elizabeth/BBW uit Rotterdam is niet Beertje, maar een kennis van Beertje.
Ga maar vragen voor contact met haar op te nemen met hetzelfd nummer (van Beertje) en uw gaat alle informatie krijgen.
Met haar heb ik een beetje praten over tekst, maar niet verder gaan (geen afspraak gemaakt).

Meer vragen stur me een pb
 
Adje is helaas weg op Eromarkt.nl. Wellicht kun je haar vrienind Elizabeth uit Rotterdam contacteren, Die gebruikten voorheen wel vaker hetzefde telnr. en adv account.
 
Ze gaf zelf in haar advertente aan dat ze de telefoonnummers van vaste klanten kwijt was en zelf ook een ander nummer gebruikte, meen ik. Juist om weer in contact te komen met vaste klanten had ze de advertentie online gezet, schreef ze. Ik verwacht eerder dat ze voor vaste klanten nog wel beschikbaar is en mogelijk weer contact met hen heeft gelegd. Dan heeft ze die advertentie niet meer nodig, vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft destijds maar heel weinig mensen haar nieuwe telefoonnummer kunnen geven, haar oude werkt niet meer. Ik begreep van haar dat ze inderdaad een adv had geplaatst om zo met een aantal van haar vaste klanten in contact te komen maar dat ze zoveel appjes kreeg en dus toen de adv maar heeft verwijderd.

Volgens mij spreekt ze weer sporadisch met een paar vaste klanten af. Ik ken er in ieder geval 1 persoon waar ze vorige week al mee heeft afgesproken. ;)
 
Heb ongeveer een week of 6 geleden contact met haar gehad. Ze gaf aan voorlopig gestopt te zijn en verwijst je door naar een vriendin van haar in Rotterdam
Ik ben niet gestopt schat. En de doorverwijzing klopt. Maar alles mag niks moet toch?😘😘

\\Edit mod: Topic opgeschoond, nodige off topic berichten verwijderd. Dit is een recensie topic, graag recensies hier n.a.v. bezoekjes aan Beertje. Verdere off topic berichten worden verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan