Beffen zonder gebit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tall

Vaste klant
Forumpionier
177
05/07/21
297
1
Beste Medewandelaars,

Als tegenhanger voor "Pijpen onder gebit" start ik het onderwerp "Beffen zonder gebit".
Wie van de wandelaars heeft hier ervaring mee en wil hier ervaringen delen voor wat betreft belevenis van jezelf als van de DVP.
Ikzelf heb hier ervaring mee, ik vind het fijn om het zonder (boven)gebit te doen en krijg terug van de damens dat ze het fijn(er) vinden dan "met tanden".

Tall
 
Oké… mijn bijdrage in dat topic was een dame die HAAR gebit uit deed en naast mijn hoof deponeerde maar als jk het goed begrijp lopen we ook het risico JOUW gebit naast ons hoofd aan te treffen? 🙄

Even on-topic: ik kan niet namens de dames spreken maar ik heb nog nooit commentaar gehad dat mijn gebit een belemmering was om een dame te verwennen met mijn mond.
 
Even on-topic: ik kan niet namens de dames spreken maar ik heb nog nooit commentaar gehad dat mijn gebit een belemmering was om een dame te verwennen met mijn mond.
Omdat je geen bijtreflex toepast. Ik kan me voorstellen dat wanneer je een halve zool over de vloer krijgt die je waardevolle liefdesgrotje wil aanvallen alsof het met honing gearomatiseerde spareribs betreft . Je dan indien die mogelijkheid zich ertoe leent liever hebt dat hij die dan ff te rusten legt op het nachtkastje tijdens het wilde moment.
 
Omdat je geen bijtreflex toepast. Ik kan me voorstellen dat wanneer je een halve zool over de vloer krijgt die je waardevolle liefdesgrotje wil aanvallen alsof het met honing gearomatiseerde spareribs betreft . Je dan indien die mogelijkheid zich ertoe leent liever hebt dat hij die dan ff te rusten legt op het nachtkastje tijdens het wilde moment.
Ja oke dat dat voor de dames in sommige gevallen lekkerder zou zijn kan ik in komen maar om nou speciaal voor dat soort gelegenheden mijn tanden en kiezen eruit te laten trekken gaat wel erg ver
 
Omdat je geen bijtreflex toepast. Ik kan me voorstellen dat wanneer je een halve zool over de vloer krijgt die je waardevolle liefdesgrotje wil aanvallen alsof het met honing gearomatiseerde spareribs betreft . Je dan indien die mogelijkheid zich ertoe leent liever hebt dat hij die dan ff te rusten legt op het nachtkastje tijdens het wilde moment.
Je weet toch zonder tanden beffen heb je de zuigkracht van een baby hè. En sommige dames vinden dat zeeer lekker 😋
 
Je weet toch zonder tanden beffen heb je de zuigkracht van een baby hè. En sommige dames vinden dat zeeer lekker 😋
Ja, maar daar verschillen de smaken bij de dames zeer.
Sommigen kunnen een zuigpartij tijdens het beffen waarderen, maar m.i. de meerderheid houd daar niet van.
Heb mijn tanden nog (gelukkig) en ook nog nooit van een dame gehoord dat die bij het beffen stoorden. Dat kan bij tepelzuigen anders zijn. Sommige kunnen voorzichtige inzet van de tanden hier waarderen, anderen niet.
 
Ze zullen het beffen misschien heerlijk vinden maar als ze dan even hun ogen opendoen en ze zien een grijnzend kunstgebit op hun nachtkastje liggen is de lust gauw verdwenen ben ik bang

Een maat van me had door een brommerongeluk al vroeg een plaatje neptanden in zijn bovengebit , als iemand cola of zo dronk wilde hij dat nog wel eens in een onbewaakt moment in zijn of haar glas gooien
Als dat bij de laatste slok dan zichtbaar werd waren de reacties verschillend maar ik heb er nog nooit iemand geil van zien worden
 
Ja, maar daar verschillen de smaken bij de dames zeer.
Sommigen kunnen een zuigpartij tijdens het beffen waarderen, maar m.i. de meerderheid houd daar niet van.
Heb mijn tanden nog (gelukkig) en ook nog nooit van een dame gehoord dat die bij het beffen stoorden. Dat kan bij tepelzuigen anders zijn. Sommige kunnen voorzichtige inzet van de tanden hier waarderen, anderen niet.
Ik heb mijn tanden ook nog ze 🤣🤣🤣
 
Ik zit ook zonder boventanden sedert een dik half jaar. Heb ze altijd ingelaten bij het beffen tot nu toe…..toch te gegeneerd om ze uit te doen. Ik ga voor implantaten, ik vind het maar niks zo'n gebit. Hopelijk valt 'beffen met implantaten' goed mee, ik hou jullie op de hoogte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan