Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goeie titel die de lading dekt (y).

Ik heb zelf eens via Tinder een vrouw getroffen die niet van gebeft worden hield. Van keiharde anale seks werd ze dan wel weer vrolijk.

Vraag me af of die vrouwen uit het artikel niet van beffen houden, omdat hun partner niet goed kan beffen of dat het ze er echt niet om geven.

Als ik naar mezelf kijk dan vind ik gepijpt worden ook niet het allerlekkerste, maar ik zou dan weer niet zo ver gaan dat ik er niet van hou.
 
Alle lichamelijke contacten zijn persoonlijk. Misschien vinden ze het wel lekker maar gaat het te persoonlijk worden, of ze hebben net op die plek minder erotische gevoelens.

Ik als man zijnde vindt het heerlijk om lekker te beffen, en dan is het niet zo met 1000 rpm over de clit gaan maar het hele gebied likken, zoenen en sabbelen. Minuten lang!

Tevens heb ik meer met gepijpt worden dan met het neuken. Tevens dan ook lekker in 69 best of two worlds!
 
Goeie titel die de lading dekt (y).

Ik heb zelf eens via Tinder een vrouw getroffen die niet van gebeft worden hield. Van keiharde anale seks werd ze dan wel weer vrolijk.

Vraag me af of die vrouwen uit het artikel niet van beffen houden, omdat hun partner niet goed kan beffen of dat het ze er echt niet om geven.

Als ik naar mezelf kijk dan vind ik gepijpt worden ook niet het allerlekkerste, maar ik zou dan weer niet zo ver gaan dat ik er niet van hou.
Weetje wat ik raar vind mannen die vrouwen betalen om ze te mogen beffen makkelijk verdient voor de dames. op je rug liggen en de klant al het werk laten doen, over easy money gesproken.
 
Weetje wat ik raar vind mannen die vrouwen betalen om ze te mogen beffen makkelijk verdient voor de dames. op je rug liggen en de klant al het werk laten doen, over easy money gesproken.
Voor mij is dat een extra van de date. Zeker als je merkt dat de dame het echt fijn vindt, is dat voor mij een toegevoegde waarde. Voor mij gaat een date om (de illusie van) een gezamenlijk plezierig moment. Dat de dame dat doet voor het geld wil niet zeggen dat ze er niet ook van kan genieten. En voor mij is een afspraak pas echt geslaagd als ik het idee heb dat het niet alleen gaat om geld betalen om je zaad te lozen.
 
Beffen, heerlijk! Sla het nooit over.
Behoort ook tot een van mijn vaste onderdelen van het repertoire; verstand op nul en likken als Lassie. Neem ik haar sterretje ook nog mee in de hoop dat ik dezelfde geile dienst ervoor terugkrijg. :p:p:p

Uiteraard alleen als de hygiëne uitmuntend is maar de dames die ik bezoek zijn altijd zeer proper.
 
Dankje, Paulus2.
Dat is nu al het vierde lid dat bij mij op negeren staat zonder dat ik dat ooit (met opzet) zo ingesteld heb. Hier lijkt de hand van een spook aan het werk.
Maar wmb. terug naar het topic.
 
Nu kan ik dus ook ingaan op @JuMo004 in #1:
In het korte artikel staat niet meer dan dat er vrouwen zijn die niet van gebeft worden houden. Er is geen sprake van een representatief onderzoek of ook maar een aanduiding van enig getallen.
In mijn beleving houdt de duidelijke meerderheid van de vrouwen er wel van. Misschien iets tussen de 70 en 80 %, maar dat is uiteraard ook maar subjectief.
Maar als je aan mannen vraagt wie niet van gepijpt worden of van neuken houd zou je ook een hoop reacties krijgen.
Gelukkig zijn wij niet allen het zelfde wb. onze voorkeuren en wensen. En je hebt altijd op alles ook uitzonderingen, minderheden.
Maar dat wist ik al, had ik dit artikel niet voor nodig. Dus niets nieuws onder de zon.
 
Een vrouw beffen die er van houdt om gebeft te worden = heerlijk! Helemaal fijn als het betreffende kutje kaal, glad en stoppelloos is.
Kussentje onder de kont, benen wijd, en slobberen maar. En met de linkerhand over het klitje, terwijl rechts langzaam vingert. Hoe natter hoe beter! En af en toe afdalen naar het kontje...
 
Een vrouw beffen die er van houdt om gebeft te worden = heerlijk! Helemaal fijn als het betreffende kutje kaal, glad en stoppelloos is.
Kussentje onder de kont, benen wijd, en slobberen maar. En met de linkerhand over het klitje, terwijl rechts langzaam vingert. Hoe natter hoe beter! En af en toe afdalen naar het kontje...
En hopen dat je ze géén E-coli infectie geeft.....
 
Weetje wat ik raar vind mannen die vrouwen betalen om ze te mogen beffen makkelijk verdient voor de dames. op je rug liggen en de klant al het werk laten doen, over easy money gesproken.
Waarom zou dat raar zijn? Omdat je normaal elke vrouw gratis kan beffen? Het is ook niet alsof neuken zoveel moeite is voor een dame, lekker liggen en de klant al het werk laten doen. Je betaalt toch voor seks en niet hoe intensief de dame aan de slag moet.
 
Nu kan ik dus ook ingaan op @JuMo004 in #1:
In het korte artikel staat niet meer dan dat er vrouwen zijn die niet van gebeft worden houden. Er is geen sprake van een representatief onderzoek of ook maar een aanduiding van enig getallen.
In mijn beleving houdt de duidelijke meerderheid van de vrouwen er wel van. Misschien iets tussen de 70 en 80 %, maar dat is uiteraard ook maar subjectief.
Maar als je aan mannen vraagt wie niet van gepijpt worden of van neuken houd zou je ook een hoop reacties krijgen.
Gelukkig zijn wij niet allen het zelfde wb. onze voorkeuren en wensen. En je hebt altijd op alles ook uitzonderingen, minderheden.
Maar dat wist ik al, had ik dit artikel niet voor nodig. Dus niets nieuws onder de zon.
Inderdaad, een suf artikel n.a.v. een nietzeggend & kort door de bocht onderzoekje; niets nieuws onder de zon.
Persoon 'x' heeft voorkeur 'a' en persoon 'y' voorkeur 'b', nog los van de opwinding an sich, ongevoeligheid of juist overgevoeligheid enz.

Zo te merken had deze Belgische blogger Uwe Porter een enigszins inspiratieloze (werk)dag, of, zijzelf vindt beffen gewoonweg maar niets...:p
Je zou dan bijna zeggen dat dit handjevol, incl. blogger Uwe Porter haarzelf, maar beter aan 'geheelonthouding' kan doen. Misschien dat ze dan wel opwinding voelen en/of klaarkomen...:p

Ik heb uiteraard ook mijn voorkeuren, maar dat neemt niet weg dat ik het fijn/opwindend vind om oraal of met handen te worden bevredigd, of dat juist te geven. Laat ook mij maar lekker likken als Lassie bij de dames...;)
 
Laatst bewerkt:
Weetje wat ik raar vind mannen die vrouwen betalen om ze te mogen beffen makkelijk verdient voor de dames. op je rug liggen en de klant al het werk laten doen, over easy money gesproken.
Helemaal mee eens, en dan ook nog een dvp.
Ieder zijn ding, maar ik heb liever dames die niks met beffen hebben.
Bovendien vind ik het ook vies, vaak ruikt het ook niet zo fris daar.
 
Beffen, het fijnste dat er is, maar ben op punt van seks ook echt een pleaser in plaats van een receiver. Ik word er heel erg blij van als ik iemand een plezier kan doen. Hoewel ik het ontvangen weliswaar zeer waardeer en ook echt lekker vind, geeft dat niet hetzelfde plezier, op het moment van mijn eigen orgasme na, maar dat is ook maar een minuut spastisch liggen kronkelen op een hele date.

Dus laat mij maar lekker een dame beffen, als ze er plezier in heeft ga ik door tot ze niet meer kan. Ik vermaak me dan ook prima. Och die aanblik als je met je hoofd tussen haar benen ligt, ik krijg nu alweer (goede) zin.
 
Het valt ook niet mee om elke dag weer een krant vol te schrijven natuurlijk , als je naar beneden scrolt staat er onder nog zo'n wereldschokkend artikel waarin 2 " experts" eventjes haarfijn uitleggen waarom vrouwen nog altijd graag rijke mannen daten
Ik ben zeer benieuwd naar hun ongetwijfeld wetenschappelijke verklaring van dit fenomeen maar net niet nieuwsgierig genoeg om een abonnement te nemen om het artikel te openen
 
Dit kan ik mij nog voorstellen, je zelf opofferen, omdat zij het zo fijn vindt, oke vooruit. Maar, om dat te doen bij een betaalde date, snap ik niet zo.
Zo moeilijk vind ik dat niet. Ik betaal voor een bepaalde dienst. De ene persoon wil voor dat bedrag graag in zijn ballen getrapt worden, wat mij weer niks lijkt, en ik wil graag lekker op mijn gemak een potje beffen.

Je koopt een dienst met een menukaart waar iedereen iets anders op kan kiezen.
 
Helemaal mee eens, en dan ook nog een dvp.
Ieder zijn ding, maar ik heb liever dames die niks met beffen hebben.
Bovendien vind ik het ook vies, vaak ruikt het ook niet zo fris daar.
Ja Rony met je eens ieder zijn voorkeur, maar ik vind het ook wel lekker om te doen. Wat ForumLurker zegt je betaalt voor een dienst, dus dat kan alles zijn wat je lekker vindt en natuurlijk waar die dame ook voor dat bedrag akkoord mee gaat.
Het zal ook waar zijn wat je zegt, het ruikt niet altijd zo fris daar. Heb ik denk ik geluk gehad, ik heb slechts bij 2 dames wat likwerk gedaan maar wel bij alletwee vaak geweest. En deze dames roken altijd fris, als dat niet zo was zou ik er ook snel mee ophouden.
Maar ik snap je wel hoor, het is maar net wie het is en waar je zelf van houdt.
 
Ik vind beffen en pijpen zonder eigenlijk lekkerder als neuken.
Kan er enorm van genieten als de dame er van geniet en je dat ook merkt aan haar lichaamsreacties en sappen.
Dan is het bezoek eigenlijk al geslaagd en hoef ik zelf eigenlijk niet meer klaar te komen.
Lukt het bij iedereen, nee zeker niet, als de dame niet wil klaarkomen, dan lukt het je ook niet.
Kost tijd natuurlijk om de dames op te warmen, maar als er na 10 min. nog weinig respons is dan geef ik de pijp aan Maarten.
Dan moet ze maar langdurig pijpen.
 
Ik begin altijd met het geven van een heerlijke massage, vooral rustig aan, ook beetje kneden in de nek en dan daarbij beetje in haar oor ademen.. dan langzaam naar beneden om haar heerlijk billen te kussen en te masseren, kneden en voelen hoe lekker ze is.. dan beetje teasen tussen haar benen, vooral niet te snel, maar wel heel langzaam en vinger tussen haar lipjes door.. dan even weer in haar oor fluisteren hoe lekker ze is en dat je haar gaat laten genieten omdat je daar zelf ook zo van geniet..
in plaats van handen op haar billen nu je mond en beetje likken, vervolgens haar billen en beetje uit elkaar en een paar keer met je tong tussen haar lippen door en je proeft hoe lekker en nat ze inmiddels is.. je voelt dat ze haar kontje iets omhoog doet, want te wil graag dat je haar meer en dieper gaat likken..
dan fluister je in haar oor dat ze als ze meer wil, dat ze dan op je gezicht gaat zitten zodat je haar het lekkerste kan likken.. en zodra ze op jouw gezicht zit, lik met je tong diep en langzaam in haar heerlijk natte kutje.. zo diep mogelijk, niet te snel en dan afwisselend langzaam aan haar clitoris zuigen, niet alleen likken, ook zuigen. Ook aan haar lipjes zuigen en dan weer haar lekkere juice proeven.. als je dan haar iets achterover laat leunen, kan je met een hand haar clitoris lekker vingeren terwijl je haar super lekker aan het klaar likken bent.. niet stoppen totdat ze heerlijk klaarkomt en dan in positie blijven zonder teveel te doen met je mond..maar oh wat is dat lekker...
Dus, beffen? Ja graag!!
 
Ik ben ook een echte liefhebber van beffen. Ten eerste omdat je alles close-up hebt, zien, voelen, ruiken, proeven, alles van zo dicht mogelijk bij. Ten tweede wordt ik er enorm geil van als ik de dame er van zie/voel genieten, krijg daar ook altijd een enorm stijve van, meer dan van gepijpt worden. Inmiddels al 2 vaste dames die telkens aangeven mijn tong gemist te hebben en de beentjes direct spreiden en en goed voor gaan liggen. Echr het lekkerste om de sexpartij mee te beginnen. Beide dames zijn ook altijd schoon en vrij van geurtjes dus wat maakt het uit dat het een dvp is ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan