Begrafenis donatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JokePrive

Meubelstuk
DVP
Supporter
Forumpionier
3.580
01/07/21
12.894
Site
Cadeautjes? Nee.
Helpen met betalen v rekeningen? Nee.

Helpen met een donatie voor een collega die vermoord is en nu begraven moet worden? Yes, please.

Hopelijk doen jullie ook mee? Ik heb 20 euro gedoneerd...

Het hoeft niet, mag wel.. maar gaarne geen vervelende opmerkingen. Daar heeft niemand wat aan tenslotte 😘


 

Een erg duidelijk bericht op "Boevennieuws". Jarenlang mishandelt en uitgebuit worden door die griekse parasiet. En toch maar bij hem gebleven. Onbegrijpelijk. En nu mag de Nederlandse belastingbetaler nog eens voor die rat opdraaien. Wij moeten immers zijn (vermoedelijk milde) straf gaan betalen. Of hij na zijn straf ons land wordt uitgezet? Die kans lijkt helaas klein. Schijnt vrijwel nooit te kunnen door wanbeleid van ons parlement.

Conclusie: alleen maar verliezers door die gruweldaad. (Van der Valk zal trouwens ook niet echt blij zijn met dergelijke publiciteit).
 
Alle credits naar een ander Dree, ik ben het niet begonnen. I just pass it on 😉
Er zijn echt nog een hoop goede mensen op de wereld die dit vrouwtje nog iets gunnen, ook al kennen we haar niet en zal ze er ook niets meer van meekrijgen.

Ik hoop alleen dat die Griekse klootzak in de bak belandt, maar het zal vast niet veel straf worden. Nederland kennende, kom je zelf met moord vrijwel ongeschonden uit de strijd. Waardeloos rechtssysteem

Zoals meneer hierboven al beschreef.. er zijn alleen maar verliezers.
 
Alle credits naar een ander Dree, ik ben het niet begonnen. I just pass it on 😉
Er zijn echt nog een hoop goede mensen op de wereld die dit vrouwtje nog iets gunnen, ook al kennen we haar niet en zal ze er ook niets meer van meekrijgen.

Ik hoop alleen dat die Griekse klootzak in de bak belandt, maar het zal vast niet veel straf worden. Nederland kennende, kom je zelf met moord vrijwel ongeschonden uit de strijd. Waardeloos rechtssysteem

Zoals meneer hierboven al beschreef.. er zijn alleen maar verliezers.
Ik had het inderdaad ook gelezen. Ook ik schrok ervan maar wist toennog niet dat het een DVP was. Ik hoop ook dat de dader eenflinke straf krijgt of dat hij op een andere manier flink te grazen wordt genomen ofdathij visite krijgt van Karma.

Wat ben jij een leuk mens 😍😍
 
Wat een vervelend bericht, heb ook een kleine bijdrage gedaan om het leed iets minder te maken. (Al krijg je er de persoon niet mee terug.)
Ik hoop alleen dat die Griekse klootzak in de bak belandt, maar het zal vast niet veel straf worden. Nederland kennende, kom je zelf met moord vrijwel ongeschonden uit de strijd. Waardeloos rechtssysteem

Zoals meneer hierboven al beschreef.. er zijn alleen maar verliezers.
Wil geen hele discussie starten, maar dit is pertinent onjuist en puur gebaseerd op onderbuikgevoelens en de paar uitzonderingen die de media halen. Of wil je de richting ingaan van de VS waarbij je voor elk wissenwasje de cel in beland en meer dan 10x zoveel gevangenen in de cel heeft zitten als Nederland (gezien per 100.000 inwoners). Ik zeg niet dat het hier perfect is maar echt waardeloos is het zeker niet en Nederland heeft ook als een van de enige landen een levenslang die ook echt levenslang is.

Straffen Nederlandse rechters licht?

Veel mensen hebben het idee dat Nederlandse rechters lichte straffen geven. Als je mensen op straat vraagt of het Nederlandse strafklimaat te mild is, zegt 75% ja. In werkelijkheid is Nederland een van de strengst straffende landen in West- en Noord-Europa.
Hoe zouden burgers zelf straffen, als ze net zo veel informatie hadden als de rechter? Precies hetzelfde. Of zelfs milder, blijkt uit onderzoek.
Bron
 
Wil geen hele discussie starten, maar dit is pertinent onjuist en puur gebaseerd op onderbuikgevoelens en de paar uitzonderingen die de media halen. Of wil je de richting ingaan van de VS waarbij je voor elk wissenwasje de cel in beland en meer dan 10x zoveel gevangenen in de cel heeft zitten als Nederland (gezien per 100.000 inwoners). Ik zeg niet dat het hier perfect is maar echt waardeloos is het zeker niet en Nederland heeft ook als een van de enige landen een levenslang die ook echt levenslang is.
Dat klopt, de laatste jaren zijn de straffen, erg omhoog gegaan, en kom je niet meer vrij, als je 2/3 van het straf hebt uitgezeten. Maar als ik het cv van de verdachte leest, wat bol staat van geweld incidenten, en dit al op jonge leeftijd geloof ik niet dat een celstraf een oplossing. Van mij mag je deze Zorba wel euthanaseren, ik heb niet het idee, dat deze man nog te corrigeren is in zijn gedrag. Tevens sluit je hiermee toekomstige incidenten uit,
 
Wat een vervelend bericht, heb ook een kleine bijdrage gedaan om het leed iets minder te maken. (Al krijg je er de persoon niet mee terug.)

Wil geen hele discussie starten, maar dit is pertinent onjuist en puur gebaseerd op onderbuikgevoelens en de paar uitzonderingen die de media halen. Of wil je de richting ingaan van de VS waarbij je voor elk wissenwasje de cel in beland en meer dan 10x zoveel gevangenen in de cel heeft zitten als Nederland (gezien per 100.000 inwoners). Ik zeg niet dat het hier perfect is maar echt waardeloos is het zeker niet en Nederland heeft ook als een van de enige landen een levenslang die ook echt levenslang is.


Bron

Laat ik het zo zeggen.. de recherche heeft mij zelf gezegd dat rechters veel te weinig straf geven. Voor iets wat in mijn prive gebeurd is, heb ik zelf ondervonden hoe lachwekkend slecht sommige uitspraken zijn.
Trouwens.. die gast die Pim F. toen overhoop knalde.. had die geen levenslang? 🤔
Die hobbelt ook weer vrij rond. 😶

In mijn ogen is levenslang tot je opgehaald wordt door een begrafenisondernemer
 
Laat ik het zo zeggen.. de recherche heeft mij zelf gezegd dat rechters veel te weinig straf geven. Voor iets wat in mijn prive gebeurd is, heb ik zelf ondervonden hoe lachwekkend slecht sommige uitspraken zijn.
Trouwens.. die gast die Pim F. toen overhoop knalde.. had die geen levenslang? 🤔
Die hobbelt ook weer vrij rond. 😶

In mijn ogen is levenslang tot je opgehaald wordt door een begrafenisondernemer
De recherche van dit onderzoek heb jij mee gesproken @JokePrive ?
 
Niet van dit onderzoek. Maar een ander onderzoek, wat mijn familie in totale shock heeft doen staan. Een aantal collega's en mijn vaste schatties kennen het verhaal en waren met stomheid geslagen. Was een heel gedoe en eigenlijk nog steeds 😠
 
Laat ik het zo zeggen.. de recherche heeft mij zelf gezegd dat rechters veel te weinig straf geven. Voor iets wat in mijn prive gebeurd is, heb ik zelf ondervonden hoe lachwekkend slecht sommige uitspraken zijn.
Trouwens.. die gast die Pim F. toen overhoop knalde.. had die geen levenslang? 🤔
Die hobbelt ook weer vrij rond. 😶

In mijn ogen is levenslang tot je opgehaald wordt door een begrafenisondernemer
(ik wou even kort commentaar geven, maar dit is weer tot een hele preek uitgegroeid sorry daarvoor)

Het probleem met levenslang is dat het in strijd is met europees wetgeving (of ten minste in strijd met de mening van het europees hof voor de rechten van de mens, niet echt in strijd met de wet), omdat elk mens zicht zou moeten hebben op vrijheid. Dat betekend dat er na 25 jaar altijd een herziening aangevraagd kan worden, maar dit betekend niet dat je niet levenslang kunt vastzitten.

Wat in mijn opinie een probleem is in Nederland is de bewijsmaat voor moord tegenover doodslag. Er zijn veel (in mijn speculatieve mening) moorden gepleegd die hebben geleid tot een uitspraak van doodslag omdat de bewijsminimum voor moord ongelooflijk hoog ligt. Maar wanneer je bijvoorbeeld rechters of het OM vraagt waarom er in Nederland zoveel fopstraffen vallen dan krijg je altijd het zelfde verhaal. In Nederland hebben wij de langste celstraffen van Europa en zo vermijden ze vrijwel elk commentaar. Als het aan mij lag gingen de minimum straffen voor doodslag en poging tot doodslag fors omhoog (ook voor de jeugd gezien dat het steeds vaker gebeurd dat minderjarige elkaar afmaken). Gezien dat ik nooit een maximum voor doodslag (25, vroeg 15 jaar) heb zien vallen.

Er is een hoop krom met onze rechtstaat en degene die er wat aan kunnen doen of aandacht op kunnen vestigen zoals rechters, OM, eerste kamer, tweede kamer en raad van state hebben totaal geen interesse om de boel recht te hameren. In wederom mijn speculatieve mening komt dit omdat zij allemaal goed begrijpen dat het opsluiten van mensen veel geld kost en korte celstraffen op termijn gewoon een hoop scheelt in zowel financiele zin als cijfermatige zin. Minder mensen in de gevangenis is makkelijk te bestempelen als weinig criminaliteit/goede aanpak van criminaliteit omdat onze gevangenissen leeg zijn. Terwijl Nederland bijna overstroomd van de criminaliteit. Als we drugscriminaliteit bekijken werd in 2020 conservatief geschat 18.9 miljard euro verdient, maar in werkelijkheid ligt dit bedrag veel hoger.

Ik zou uren kunnen doorschrijven over het falend beleid maar met mijn chaotische scrhijfstijl doe ik daar niemand een plezier mee. Als je tot nu toe alles hebt gelezen respect voor je.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan