Belanghebbenden in recensietopic, dilemma kunnen/mogen we alles schrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.619
01/07/21
1.734
93
Dit bericht is eerder geplaatst door Moderators in topic met bijna dezelfde naam, maar daar kan verder niet gereageerd worden.
"Quote"
Een recensie is een verslag van de ervaring die een wandelaar bij een bepaalde sekswerker gehad heeft. Die ervaring is uiteraard persoonlijk en kan verschillen van die van een andere wandelaar.
Het is daarbij niet de bedoeling dat zo'n ervaring in vraag gesteld wordt. Niet door een andere wandelaar en niet door een belanghebbende. Elke nieuwe recensie verfijnt immers het beeld dat van een dame en haar service geschetst wordt.

Toch kan het bij gelegenheid gebeuren dat een dame (of een belanghebbende in brede zin – bv. een club) wil reageren omdat in haar ogen iets geschreven is wat volgens haar fundamenteel onjuist is. Dat kan dan, maar niet rechtstreeks in het topic, wel via een privébericht aan een moderator die het dan als quote zal plaatsen, mits aan bepaalde (fatsoens)normen voldaan is. Geen scheldpartij of welles-nietesdiscussie bijvoorbeeld.
"Ünquote"

Ik ben vrij openhartig in recensies over mijn ervaringen met dames cq transdames.
Vrijdagmorgen kreeg ik een verzoek van iemand die ik bezocht had om de recensies die ik over haar had geschreven, wilde verwijderen, omdat ze er proffessioneel problemen mee kreeg door bezoek van klanten die dezelfde service "eisten" als die ik met haar beleefd had.
Vaste klanten die vroegen of het echt waar was.
Betreft dus iemand waar ik baresex mee gehad hebt, maar dat het kennelijk niet gewoon iRoeo
Maar oke er schijnen mensen te zijn, die zo handelen en dan nog boos worden ook, als ze de service niet krijgen en kennelijk verwijzen naar recensies op deze site.
Dat kan natuurlijk niet.
Ik heb de moderators het verzoek gedaan om mijn recensies van betrokkene te verwijderen en ook een ander bericht van een collega wandelaar met dezelfde inhoud te verwijderen, mijn collegawandelaar heeft hier via een privebericht ook toestemming voor gegeven.
Tot op heden is het verwijderen van deze berichtgeving nog niet gebeurd door de moderators.
Dus nogmaals de vraag om dit te doen.
 
volgens de AVG zou een bericht gewist moeten worden als je dat wilt (jij bent eigenaar van je eigen data en dit valt onder "the right to be forgotten". Echter heb je ook een algemeen belang. En feit dat je een dame bare neukt is informatie die daar onder ZOU kunnen vallen. Immers kan dit een gezondheidsrisico met zich meebrengen welke voor mensen als relevant kan worden beschouwd..?
 
Maar als er nou extra extraatjes zijn voor jou alleen. Moet je dat dan vermelden? Ik kwam wel eens bij een DVP die 150 vroeg. Toevallig had ik dat net niet bij me, mocht toen voor minder. Ik meld dan wel altijd de normale prijs.

Als ik bare mag en ze vraagt het niet verder te vertellen of op internet te zetten, ga ik het hier niet in een openbare recensie schrijven.
 
De reviews met een link naar een advertentie voldoen niet aan de AVG-richtlijnen (Algemene verordening gegevensbescherming),

omdat er informatie wordt gegeven die niet in de advertentie staat en waarvoor de sekswerker geen expliciete toestemming

heeft gegeven.
 
Echter heb je ook een algemeen belang. En feit dat je een dame bare neukt is informatie die daar onder ZOU kunnen vallen.
Geen enkele rechter die dat zo gaat interpreteren.

Volgens mij gaan de moderators het betreffende bericht gewoon wissen. Maar vergeet niet dat zij hier niet 24/7 aanwezig zijn, dus het kan even duren vooraleer het wordt doorgevoerd.
 
@ gerardwilwelveel en @diewanderer. Zo breng je girlreview.nl in gevaar!!!
AVG is geen rechter, maar heeft wel Hookers de mond gesnoerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
onzin. Als een dame "NO BARE" in haar advertentie hjeeft staan maar er gaat een paar meter lul per dag BARE in... lijkt mij dit HEEL cruciaal
Dit moet je aan de AVG vertellen. Gebruik je dat beetje hersen AUB.
Als jij dat normaal vindt en ook over dames zo denkt, dan succes er mee.
Ik heb geen zin in discussies met eigenwijze en respectloze mensen.
 
als jij je 100% aan de AVG wilt houden schrijf je hier niets.
en respectloos? Dame die massaal bare doen brengen de mannen die het MET doen ook in gevaar (via PZC).
Maar goed. Eigenwijze mensen kan je geen discussie mee voeren dat is duidelijk :)
 
Maar als er nou extra extraatjes zijn voor jou alleen. Moet je dat dan vermelden? Ik kwam wel eens bij een DVP die 150 vroeg. Toevallig had ik dat net niet bij me, mocht toen voor minder. Ik meld dan wel altijd de normale prijs.

Als ik bare mag en ze vraagt het niet verder te vertellen of op internet te zetten, ga ik het hier niet in een openbare recensie schrijven.
Extraatjes voor jou alleen is tussen jou en de dame. Niet voor ons. Als je er dan iets over kwijt wil kan je het algemeen houden in de trant van 'dame deed meer dan ze beloofde'. Wat het dan is laat je in het midden. Dit is een review site maar ook moeten we de dames en onszelf beschermen omdat ze dan terughoudend zullen zijn met kosteloze extra's wanneer iedereen ineens erom gaat vragen n.a.v. een review. Maar dat is mijn mening.
 
als jij je 100% aan de AVG wilt houden schrijf je hier niets.
en respectloos? Dame die massaal bare doen brengen de mannen die het MET doen ook in gevaar (via PZC).
Maar goed. Eigenwijze mensen kan je geen discussie mee voeren dat is duidelijk :)
Nou, ja: ik zeg je één ding. Bij een bekende salon in R'dam mocht ik een keer bare FS voor een heel schappelijk bedrag. Maar ze deed dat alleen bij mij. Ik voelde me de koning te rijk. Ben nog een keer gegaan. Wat gebeurt er: lees ik daarna op het bare-forum dat die masseuse en haar compagnon zich door Jan en Alleman laten doorsmeren. Ben daar sinds die nooit meer geweest en dank god op me blote knieën dat ik niks heb opgelopen. Dus ik ben wel heel blij dat dat op dat bare-forum stond anders kwam ik daar nu nog voor de "speciale service die alleen aan mij werd gegeven". AVG de pleuris.
 
...Maar ze deed dat alleen bij mij. Ik voelde me de koning te rijk. ... Wat gebeurt er: lees ik daarna op het bare-forum dat die masseuse en haar compagnon zich door Jan en Alleman laten doorsmeren. ....
Dit bedoel ik dus. Het forum is voor wandelaars. Niet voor de dames. Maar goed. Er is een groep white-knights hier denken dat ze elke dame klaar beffen, de beste piemel ter wereld hebben en nog steeds niet door hebben dat ze bespeeld worden door een dame die in de meeste gevallen toch echt dit werkt doet voor het GELD...
 
Ik heb de moderators het verzoek gedaan om mijn recensies van betrokkene te verwijderen en ook een ander bericht van een collega wandelaar met dezelfde inhoud te verwijderen, mijn collegawandelaar heeft hier via een privebericht ook toestemming voor gegeven.
Tot op heden is het verwijderen van deze berichtgeving nog niet gebeurd door de moderators.
Dus nogmaals de vraag om dit te doen.
Heb je dit gedaan via de rapporteer knop bij jouw eigen post? want dat is de enige manier dat een moderator er naar zal kijken. verzoekjes van een lid om zijn eigen berichten (om welke reden dan ook) te verwijderen worden op individuele basis gehonoreerd.

Voor diegene die het nog niet in de gaten had, met de AVG houden we hier géén rekening.
 
Laatst bewerkt:
Beste Admin, dan wordt het tijd dat jullie dat wel doen, anders vergaat het julie net als Midholt. Maar eigenwijs ik ook wijs, ik wens jullie met jullie "wijsheid" veel succes.
HOOGMOED KOMT VOOR DE VAL!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Extraatjes voor jou alleen is tussen jou en de dame. Niet voor ons. Als je er dan iets over kwijt wil kan je het algemeen houden in de trant van 'dame deed meer dan ze beloofde'. Wat het dan is laat je in het midden. Dit is een review site maar ook moeten we de dames en onszelf beschermen omdat ze dan terughoudend zullen zijn met kosteloze extra's wanneer iedereen ineens erom gaat vragen n.a.v. een review. Maar dat is mijn mening.
Helemaal mee eens, dit had een hoop problemen voorkomen.
Had ook helemaal niks met AVG te maken.
Maar issue is voor wat betreft mijn input helemaal opgelost, mijn recensies van betreffende dame, zijn op mijn verzoek verwijderd.
Ik zal voortaan inderdaad wat terughoudender zijn met wat ik schrijf.
 
Even los van de AVG (want die is ook onderhevig aan invulling door hoerenhater en zandpadsloper Aleid Wolfsen) probeer ik maar gewoon een beetje logisch en menselijk te redeneren. En dan werkt het wat mij betreft als volgt:
- Als een dame slechte service verleent schrijf ik een recensie ook al wil ze dat niet. Uiteraard wel met respect voor privacygevoelige info (als heeft ze kinderen / huisdieren / adres enz.).
- Als een dame goede service verleent maar ze wil zelf geen recensie, dan doe ik dat niet uit respect voor de dame. Immers hoef ik niemand voor deze dame te waarschuwen en het zou raar zijn als ik uit dankbaarheid voor de mooie belevenis haar stank als dank zou geven met een recensie die ze niet wil
- Als ik diensten krijg waarvan ik het gevoel heb dat ze die niet zomaar aan iedereen levert dan ga ik daar niet over uitwijden, inderdaad om te voorkomen dat er klanten denken dat ze dit nu kunnen eisen. Zeker bij DVPs die nog niet heel lang in het vak zitten probeer ik daar wel een beetje voorzichtig in te zijn, denk dan met name aan TZ

Dat punt van bare vind ik nu net een lastig iets. Want het is een beetje in the eye of the beholder hoe je dat weegt. Is het 'slechte service' als in dat de dame het absoluut niet nauw neemt met de hygiene en grote risico's accepteert op SOA's (waarvoor je je medewnadelaars wilt waarschuwen) of is het juist een bijzonder extraatje waarvan je niet wilt dat anderen die ervaring van jou misbruiken om de dame onder druk te zetten?

Ik ben er niet uit.
 
Beste Admin, dan wordt het tijd dat jullie dat wel doen, anders vergaat het julie net als Midholt. Maar eigenwijs ik ook wijs, ik wens jullie met jullie "wijsheid" veel succes.
HOOGMOED KOMT VOOR DE VAL!!!!
Als we zo gaan beginnen, dan kan de stekker er zo meteen wel uit. Geen privé informatie vermelden die niets ter zake doet. Familieomstandigheden etc. Geen explicite omschrijvingen van tatoeages. Kijk dat een Dame een cup D heeft, maakt het niet meteen herleidbaar naar een bepaald persoon. Een beetje zelfmoderatie kan geen kwaad.

Extra's vermelden of niet? Niet als dat iets persoonlijks is geweest. Als een date uitloopt maar je hebt wel een uur betaald, dan zou ik gewoon één uur in je recensie schrijven. De uitloop is iets tussen de Dame en jou. Bare, tsja als de Dame het niet openlijk aanbied maar het is wel gebeurd; dan is dat ook iets tussen jullie tweetjes. Aan de ene kant begrijp ik dat een hoop leden het erg nuttige info vinden. Maar, het levert meer discussie op dan ervaringen. Discussies horen thuis in het "wie heeft er ervaring met" subforum. Dapper als je het durft te vermelden. Ik ben niet zo dapper, laat ik er maar eerlijk voor uitkomen. Geloof mij, zelfs heel bekende Dames doen bare. Alleen niet met iedereen.

Wat Midhold / Hookers betreft, Docter Love heeft laatst al uitgelegd waarom ze geen keuze hadden. Dit forum is geen in de EU gevestigd bedrijf, het is er zelfs niet gehost.
 
Als we zo gaan beginnen, dan kan de stekker er zo meteen wel uit. Geen privé informatie vermelden die niets ter zake doet. Familieomstandigheden etc. Geen explicite omschrijvingen van tatoeages. Kijk dat een Dame een cup D heeft, maakt het niet meteen herleidbaar naar een bepaald persoon. Een beetje zelfmoderatie kan geen kwaad.

Extra's vermelden of niet? Niet als dat iets persoonlijks is geweest. Als een date uitloopt maar je hebt wel een uur betaald, dan zou ik gewoon één uur in je recensie schrijven. De uitloop is iets tussen de Dame en jou. Bare, tsja als de Dame het niet openlijk aanbied maar het is wel gebeurd; dan is dat ook iets tussen jullie tweetjes. Aan de ene kant begrijp ik dat een hoop leden het erg nuttige info vinden. Maar, het levert meer discussie op dan ervaringen. Discussies horen thuis in het "wie heeft er ervaring met" subforum. Dapper als je het durft te vermelden. Ik ben niet zo dapper, laat ik er maar eerlijk voor uitkomen. Geloof mij, zelfs heel bekende Dames doen bare. Alleen niet met iedereen.

Wat Midhold / Hookers betreft, Docter Love heeft laatst al uitgelegd waarom ze geen keuze hadden. Dit forum is geen in de EU gevestigd bedrijf, het is er zelfs niet gehost.
Laat ik vooropstellen dat de personen die naar aanleiding van extra's die genoemd worden in recensies denken dat daar rechten aan te kunnen ontlenen idioten zijn die het nodige in hun opvoeding hebben gemist. Ik hoor van sommige dames ook dat er heren zijn met slechte mondhygiëne zijn waarmee ze dus niet zoenen (ondanks dat dit dus wel in hun profiel staat), ga je dan ook melden dat dit wel in de advertentie staat? Ga uit van het profiel en de gemaakte afspraken, iets extra's gekregen? Dat is dan leuk meegenomen maar dat betekend niet meteen dat jan en alleman dat ook krijgt. Daarnaast is de dame nog altijd vrij om zaken te weigeren, waarbij ze naar mijn mening wel moet compenseren. In veel gevallen zou ik extra's niet 1, 2, 3 noemen behalve bij zaken waarbij er een mogelijke kans is op gevaar (zaken zonder condoom), ik sla namelijk zelf personen over die bare neuken en zou het fijn vinden om hierover geïnformeerd te worden. Minder leveren is bij mij nog niet voorgekomen maar zou ik zeker wel noemen wanneer dit niet aan mij eigen ligt.

Ten tweede inderdaad geen irrelevante informatie geven zoals Groentje1970 ook al noemt, alleen wat strikt noodzakelijk is voor de dienstverlening. Wanneer een recensieformulier goed is ingevuld hoeft van mij de hele inhoudelijke beschrijving die sommige erbij posten over welke standjes ze geneukt hebben er ook niet bij, mits ze met de sterren maar aangeven hoe goed ze op de diverse onderdelen scoort.

Betreffende je punt dat dit forum niet in de EU gevestigd is doet niet ter zaken. Zolang dit forum zich richt op de Europese markt/burgers val je onder deze wetgeving en kunnen er dus stappen tegen je genomen worden wanneer je als bedrijf/organisatie je hier niet aan houdt. Gezien de dames die hier beoordeeld zijn vaak Europese burgers zijn, die in Europa werkzaam zijn, gerecenseerd worden door EU burgers (voornamelijk Nederlanders/Belgen) op een Nederlandstalig forum dat zicht dus richt een Europese markt (voornamelijk Nederlander/België) kun je wel degelijk stellen dat de AVG van toepassing is en zou een organisatie zoals de Autoriteit Persoonsgegevens stappen kunnen ondernemen indien deze niet goed (genoeg) wordt nageleefd. Of die stappen effect hebben is dan nog maar de vraag, gezien bijv. diverse torrent websites ook verboden zijn maar gewoon toegankelijk zijn. Het is echter een discussie die al meerdere keren is herhaalt en gezien het standpunt van de Admin helder is heeft het weinig zin om hier nog eens de hele discussie dunnetjes over te doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan