Recensie Belgradostraat 24A, L'etoile linkse raam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gentle Walker

Wandelaar
69
12/09/21
49
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week woensdag, na een lekker etentje. Het was 23u15 toen we voldaan het restaurant buitenstapten, de ijskoude nacht in.

The Gentle Walker had eigenlijk zin in nog wat opwarming en besloot nog eens een kijkje te nemen in de warmste buurt van Gent. ?

Hij nam afscheid van zijn gezelschap en zette zijn wandeling vanop de Vrijdagsmarkt in, zo via de Belfortstraat richting Botermarkt om dr links de Hoogpoort naar beneden te wandelen en via de Nederpolder de Reep te bereiken.

Daar aan het water was het zelfs nog een paar graden kouder. Brrrr. ?

Hij stak de brug over en stapte via de Seminariestraat richting Pelikaanstraat. Het was op dat uur eigenlijk heel kalm in de straten. Hij hoopte dat er nog wat beweging zou zijn in de met neon verlichte buurt.

Hij arriveerde in de Belgradostraat, en besloot eerst het linkse gedeelte (hij kwam via de pelikaanstraat ) te verkennen. Er was wel wat bezetting, maar niks naar zijn zin.
De wandeling verdergezet en toen hij ter hoogte kwam van nr 24B was aanvankelijk dit lage raam leeg. Maar hij zag wel beweging achterin de kamer.
Hij besloot om eerst nog even verder te stappen, maar keerde een paar huizen verder toch terug omdat hij nieuwsgierig was naar de dame waarvan hij een glimp opving.

Toen hij terug voorbij haar raam passeerde zat ze er. Het was eigenlijk al een iets oudere dame met donkerbruin haar. Maar ze had eigenlijk nog wel een mooi lichaam.
The Gentle Walker besloot zijn kans te wagen en ging binnen.
De dame deed enthousiast de deur open. Ze sprak Nederlands maar met een zwaar accent dat hij niet kon thuisbrengen.
Ze zei zelfs dat het lang geleden was. Toen hij haar beter bekeek riep haar verschijning wel enige herkenning op, maar hij kon haar niet thuisbrengen.

Ze speelde direct haar kleren uit en toverde een ongeschoren, maar mooi poesje tevoorschijn en een paar borsten die er eigenlijk nog heel lekker uitzagen. (die dus nog niet teveel van de zwaartekracht te verduren hadden gekregen ?).

Afgerekend en eerst beiden een wasje aan de lavabo waarbij ze zijn pik en ballen al leuk onder handen nam.

Dan het bed op:

Borsten likken, haar (toch wel nog strakke) kutje vingeren, beffen, kontje likken, zij pijpte heel goed waarbij ze met haar vingers af en toe zijn anus beroerde.

Al likkend en zuigend klaargekomen.

"Volgende keer neuk ik haar poesje wel eens" dacht hij bij zichzelf. "Of misschien haar kontje wel?"

Na het rubbertje volgespoten te hebben, bleef ze zijn lichaam nog even nastrelen. Er was geen haast bij.

Terwijl hij zijn kleren terug aandeed, waste zij zich terug aan de lavabo.

Na nog een dikke knuffel begaf hij zich terug de donkere, koude nacht in en reed moe maar voldaan terug naar huis.

En.............realiseerde hij zich dat hij alweer haar naam niet wist. ???

The Gentle Walker
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ook op dit adres geweest 2 weken geleden ,zit wel iemand anders denk ik dan waar Gentle Walker het over heeft . In mijn ogen ook een lekkere dame,spreekt ook nederlands wel zeer curvy en vriendelijk .veel geile praat en doet er alles aan om je lekker te laten komen geen klokkenkijkster.
 
Zou het mss kunnen zijn dat het FARAH was die jij hebt gezien? Die heeft op haar rug een tatouage van haar gezicht, zodat ze je altijd aankijkt, ook op z'n hondjes. Ik heb daar heeerlijke tijden mee doorgebracht. Zo ja; dan volgt er van mijn kant wel een omschrijving van mijn bezoekjes aan haar?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan