Recensie Bella, 9 Star Thai Massage, Steenokkerzeel 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Vaste klant
194
29/10/21
52
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-steenokkerzeel-met-bella.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gehad met Bella . Helemaal mijn type , niet te mager niet te dik . Zeer lief praat Nederlands en Engels .
de massage zelf was top met veel erotische toetsen waar ze plagerig tussen je benen gaat . Je kan haar respectvol aanraken . Tijdens het hoogtepunt schoof ze lekker heen en weer over mijn stijve piemel . Volgende keer ga ik voor meer . Voor mij een toppertje
 
Toch wat mijn twijfels over haar.. kon haar penetreren zonder condoom...stak zelf mijn harde piemel in haar poesje.... voor alle veiligheid direct gestopt. Met condoom wou ze niet wat dat "stonk" volgens haar ...bizar !
 
Heb bij haar ook een bezoekje gebracht. Jawel, mooie snoet en wat mollige met zwangerschaps striemen maar een zeer goede massage met alles erop en eraan. Zeer zachte vrouw en heel aangenaam. 150€ voor het volledige pakket met aangenaan TZ. NMC was het. Voor herhaling vatbaar
 
Toch wat mijn twijfels over haar.. kon haar penetreren zonder condoom...stak zelf mijn harde piemel in haar poesje.... voor alle veiligheid direct gestopt. Met condoom wou ze niet wat dat "stonk" volgens haar ...bizar !
Heb Bella ook eens bezocht, het full pakket van €150 gekozen. Ze geeft inderdaad de indruk om zonder condoom te neuken, doet uitgebreid pussy sliding, en pakt inderdaad je piemel om haar schaamlippen te masseren, doch zodra je naar binnen wil, gaat er een jasje over. Heb het haar achteraf nog eens gevraagd en het antwoord was nee, ook niet na een aantal bezoeken (wat sommige Thaise wel doen en mits extra money natuurlijk). Als iemand toch een andere ervaring heeft gehad, hoor ik het graag. Toch tevreden buiten gegaan, is één van de betere Thaise dames en zeker geen klokrijdster, was 90 min. binnen (was wel de laatste date voor die dag). Ze ziet me zeker nog eens terug!
 
Verschilt van klant tot klant vermoed ik. Bij mij stelde het zelf niet voor.. ze ging er gewoon op zitten en begon hem te berijden en dan ook zelf er snel een einde aan gemaakt.
Staat ook wel open voor trio met één van de andere dames maar nog niet om ingegaan
 
Geen drama van maken collega's . Eindelijk eens een Thaise die weet hoe je een man moet verwennen . Iemand die waar voor je geld geeft en niet op de klok kijkt . Ja ok een condoom is veiliger een mondmasker ook en dat willen we allemaal weg . Ik wil maar zeggen ............die dames nemen meerdere douchen per dag , verzorgen zich goed , staan onder medische controle ................no drama lama
 
Bella is een zalige dame. Ik heb haar vorige week gehad. Ze neemt rustig haar tijd. Geen haast. Ze is wel niet meer van de jongste maar kent de knepen van het vak. Groot voordeel bij Bella is de ze Nederlands spreekt. De twee mooi gevormde voorbumpers zijn voor mij zeker een voordeel. Ik schat een DD. Had een flesje drank meegenome, iets met bubbels. Dat bracht haar direct in een goede sfeer. Alles was met CD. Daar bestond geen twijfel over. Maar aangezien de goeie sfeer ga ik zeker nog eens terug volgende maand.
 
Vandaag nog eens langsgeweest voor een all inn . GFE heerlijke meid . ze doet idd pussysliding maar bij de intieme sex ALTIJD met condoom .
Ze had het moeilijk met de berichtgeving hier van klanten die vragen zonder het dan niet krijgen maar toch een recensie schrijven dat het zonder was .
Maar bon heerlijke tijd gehad met haar en ja MET CONDOOM dat is toch normaal
 
Er zijn hier regelmatig forumleden die aangeven dat ze het leuk vinden om samen met de dame een douche te nemen (vooraf en/of achteraf). Meedelen dat het douchen apart is, lijkt mij dus wel relevante info (voor diegenen die het belangrijk vinden).
 
Er zijn hier regelmatig forumleden die aangeven dat ze het leuk vinden om samen met de dame een douche te nemen (vooraf en/of achteraf). Meedelen dat het douchen apart is, lijkt mij dus wel relevante info (voor diegenen die het belangrijk vinden).
Volledig akkoord maar misschien moet je het gewoon vragen ipv altijd te zagen en klagen . Bella gaat altijd mee met mij . Als ze het niet doet zal er wel een reden zijn denk ik dan
 
In vind het ook leuk als een dame spontaan voorstelt om samen te douchen. Bv. Audrey is met douche voor en na de massage. Dus ook voor mij relevant !
Hoef daarvoor geen azijn te drinken😊
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan