Recensie Bella, Amsterdam (vh Den Haag) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robtopdrop

Stamgast
Forumpionier
280
03/07/21
186
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5022055-bella
Totale kosten (in euro)
70
Is een mooie petite Turkse dame. Ontvangt in een vrij nieuwe flat in Ypenburg. Goed adresje voor een half uur sex. Langer zou ik niet doen. Nadeel vond ik het eenpersoonsbed tegen de muur met spijltjes aan de achterkant wat een beperking geeft in de mogelijke standjes.
Ze spreekt ook nauwelijks Engels, maar met een beetje gebarentaal erbij kom je een eind.
 
Dit is haar vriendin waar je ook trio mee kunt doen:

maya turks

Hello my love,my name is MayaI'm available to meet and make you all happy. I can offer you the best time you can spend with me.....
www.kinky.nl

Maar dat zal ik niet doen omdat die vriendin ook nzc aanbiedt

Ik weet zeker dat ze Turks zijn. Heb in Turks geappt en dat ging stukken beter dan in Engels.
 
Beide dame's zijn bulgaars. xxxxxx in ypenburg. Aziatisch in de verste verte niet…zag ze vandaag voorbij komen in de lift. Aangezien ik een videocall had gehad wist ik wie bella was.

//Edit mod: iets te specifiek over locatie --> aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het knap dat je kunt zien dat ze Bulgaars zijn. Ze zeggen zelf dat ze Turks zijn en spreken ook Turks. Maar volgens Wikipedia is inderdaad 8,8% van de Bulgaren van Turkse komaf. Dus zou kunnen, maar dan blijft origine ongewijzigd en ook niet in te vullen in de recensie omdat het een transcontinentaal land betreft. Ik heb gekozen voor het grootste deel en dat is Aziatisch. Dat betekent niet dat Bella een doorsnee Aziatisch uiterlijk heeft, dat zeker niet.
Maar ik vind het zelf niet zo belangrijk, Bella is gewoon een lekker ding, dat is wat telt voor mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5022055-bella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het zijn idd Bulgaarse dames. Maar voor een goede service hoef je daar niet te zijn. Zoals eerder beschreven moet je het doen op een 1 persoonsbed en niet teveel geluid maken. Al met al leuk
Voor een snelle pijpbeurt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan