Recensie Bella, Amsterdam (voorheen Enschede, Rotterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Patje

Newbie
3
23/08/21
2
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2889583-bella
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wou is een keer wat anders proberen dan m'n vaste dame dus vol goede moed afgesproken met Bella, via whatsapp gevraagd wat een half uurtje nzc kost en kreeg als antwoord €50. Nou man man man wat een afwerk plek, kale vloer in de gang en in de afwerk kamer hing een muffe kut lucht. Betaald en eenmaal uitgekleed gelijk condoom erom dus vriendelijk gezegd dat ik zonder had gevraagd waarop ze in slecht NL antwoorde dat dat €50 extra zou zijn, heb het uiteindelijk maar met condoom gehouden want had nou niet echt het gevoel dat we alleen waren in dat huis. 6 keer zuigen met condoom en ze lag al klaar op d'r rug, ben er met goede moed opgedoken maar vanwege het krakende matras (wss 2 leren matrassen op elkaar) en het feit dat ik 2m ben en het 1p matras strak tegen de muur aanlag + het rubber had ik er al helemaal de pest in, totale gebrek aan sfeer en alles maar snel snel snel en dat neppe gespeelde gekreun werd ik totaal niet geil van, na 10 minuten max floepte m'n lul er helemaal slap uit dus lichtelijk geirriteerd doch vriendelijk gezegd dat dit het niet ging worden dat ik er totaal niet geil van werd. Condoom er afgerukt en op bed geflikkerd, aangekleed en zonder m'n veters te strikken maar weggegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan