Recensie Bella, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
863
02/07/21
2.409
100
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3988569-bella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bezoekdatum: 30 september 2020

Bella stond nog op mijn lijstje naar aanleiding van de overwegend positieve recensies op Hookers en vandaag zag ik dat ze weer terug in het land is dus heb ik haar gelijk geappt. Na een korte videocall kon ik vanavond bij haar terecht op een bekend adres in Amsterdam.

Bella ziet er zeer verzorgd uit en komt exact overeen met haar foto's; slank en blond :)) Na een korte kennismakingsgesprek, financiële afhandeling en verplichte douche gelijk aan de slag. Aangezien het mijn eerste keer bij haar was heb ik haar heel voorzichtig afgetast. In het begin kreeg ik het gevoel dat ze de kat uit de boom keek maar al gauw laat ze veel toe zoals diep tongzoenen. Langzaam naar beneden gegaan en een tijdje haar beide gaatjes gelikt wat ze wel fijn vond. Op een gegeven moment deed ze alsof ze klaar kwam maar ik had al in de gaten dat ze er genoeg van had en iets anders wilde doen met mij. Liggend op bed pijpte ze me deepthroat wat ruim voldoende was. Vervolgens standje cowgirl and missionaris gedaan waar ze goed meedeed en in standje 69 heeft ze me klaar laten komen. Na een korte douche beetje nagepraat, aangekleed en precies op de minuut naar buiten gewerkt.

Samengevat: mooie verzorgde slanke blondine die doet wat er verwacht wordt. Helaas voelde het niet als een GFE zoals anderen dat hebben ervaren maar ik denk dat ik haar nog wel een keertje bezoek vanwege haar inzet en misschien dat het toch nog een GFE wordt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan