Recensie Bella Angel (Angelina Lima) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sammeke91

Newbie
9
27/04/22
1
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16 a 17 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/angelina-lima-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Vandaag is bij deze dame geweest.
Onvangt in Oudenaarde aan het station.
Is wel degelijk de dame op de advertentie
bij het binnenkomen naar boven op een klein zolderkamertje gegaan.
Na betaling (gevraagd voor 30 minuten en ben toch een 20tal minuten binnen geweest)
kledij uitgedaan en ze is wat beginnen strelen en mij wat beginnen aftrekken.
Heb bij haar zowat hetzelfde gedaan. Ze zei wel dat haar borsten gevoelig waren dus heb ik daar rekening mee gehouden.
Gevraagd om te pijpen, ze was redelijk hevig. Had gevraagd om het iets rustiger aan te doen maar had niet echt veel zin.
Ze vroeg om mij te neuken, heb hierop toegestemd hoewel ik meer actief ben wou ik het toch is proberen.
Maar ik vond het te pijnlijk dus dan toch maar niet gedaan. Ze leek wel wat teleurgesteld.
Daarna voorgesteld om haar te neuken. Ze heeft mij terug wat gepijpt om hem hard te krijgen en eens hij hard was haar via doggy geneukt.
Na enkele minuten klaargekomen en het daarbij gelaten.
Heb proberen wat te communiceren maar ze praat enkel Portugees. Ze begrijpt een beetje Engels en ook wat Spaans.
Al bij al een redelijke ervaring. Niet top maar ook niet vreselijk. Heb eerlijk gezegd al slechter meegemaakt.
Ze is wel lief als je haar met respect behandeld.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17 - 19 cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/bella-angel-5.html
Totale kosten (in euro)
150 (voor uur maar was iets eerder klaar, heeft me echter niet de deur uit geduwd)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer dat ik een echte lul in m'n keel en kont geramd heb gekregen en ik ben zeker tevreden dat het bij haar was :D

Vroeg om licht gedomineerd te worden en dat deed ze perfect met toch zo nu en dan even checken of alles toch oke was.

Lekker actief en ik kon echt merken dat ze het graag doet!

Lekkere top meid met een geweldig lichaam en een heerlijk harde lul :)
 
Net geweest. Niet tongen
Wel heel knappe meid. Elkaar gepijpt met condoom.
Wel top pijpbeurt. 🔥 zwaar deepthroat
Aha! dan zal ze dat alleen doen als je het van te voren vraagt aan haar, ik heb haar via whatsapp al gevraagd voor tongzoenen en ze deed mij toen beloven dat ik extra clean zou zijn, wat ik haar dus ook beloofd heb :p

wat een lijf heeft ze he! p:
 
Ik bezocht haar voor een 1/2 uurtje
Ze is superknap, met voorsprong de knapste en meest vrouwelijke trans die ik irl zag. Fotos op RL zijn echt van haar.
Ze spreekt weinig engels en wat spaans, maar daarvoor was ik niet gekomen.
Een knap gezicht, mooie borsten (eentje wat gevoelig door een nieuwe piercing), en een mooie harde dick, die ze erg goed gebruikt.
Ze verhuist binnenkort naar Kortrijk.
Echt een aanrader.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
14-15 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/angelina-lima-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net bij Bella Angel geweest in Nevele.

Positief: prachtig lichaam, bloedmooi gezicht (wat een babe!!), hygiënisch, ruikt lekker en sympathiek. Redelijk geschapen, maar blijft goed hard en houd van actief zijn. Ze weet haar gereedschap goed te gebruiken.

Matig: tongzoenen oké (doet ze wel), heeft me niet gepijpt (direct overgegaan tot penetratie). Is zelf ook niet klaargekomen (moest zich wel een paar keer inhouden).

Ben alleszins voldaan buitengegaan (was een half uurtje binnen). Miste wel een beetje die klik.
 
Is ze een aanrader voor een eerste keer? Ik wil wel eens geneukt worden door een shemale (totaal geen ervaring mee), maar ze lijken allemaal zo'n grote lul te hebben. Ik weet dat veel gefotoshopped wordt, maar het maakt het moeilijk om in te schatten hoe groot haar lul echt is. Ik merk ook dat veel bottoms juist graag een grote lul hebben, dus mss is dat iets goeds ....? I have no idea.

Hoe verloopt dat meestal? Neemt ze haar tijd om je voor te bereiden met toys ofzo? Of duwt ze 'm gewoon naar binnen?

Deze trans vrouw heeft mijn absolute voorkeur omdat ze er heel erg vrouwelijk uit ziet en ik hoor toch dat ze een aangenaam persoon is.
 
Is ze een aanrader voor een eerste keer? Ik wil wel eens geneukt worden door een shemale (totaal geen ervaring mee), maar ze lijken allemaal zo'n grote lul te hebben. Ik weet dat veel gefotoshopped wordt, maar het maakt het moeilijk om in te schatten hoe groot haar lul echt is. Ik merk ook dat veel bottoms juist graag een grote lul hebben, dus mss is dat iets goeds ....? I have no idea.

Hoe verloopt dat meestal? Neemt ze haar tijd om je voor te bereiden met toys ofzo? Of duwt ze 'm gewoon naar binnen?

Deze trans vrouw heeft mijn absolute voorkeur omdat ze er heel erg vrouwelijk uit ziet en ik hoor toch dat ze een aangenaam persoon is.
Ik zou beginnen met een Aziatische shemale, die zijn minder groot geschapen.
Of je moet zelf oefenen met vibrator thuis.
de eerste keer direct naar een Braziliaanse shemale gaan zou ik niet doen, tenzij je een sm sessie voor ogen hebt...
 
Bedankt voor de informatie. Jammer wel! Ik wil een trans vrouw die echt enorm vrouwelijk is en daar beantwoordde zij wel aan. Ik oefen wel eens met toys, maar heel erg sporadisch en hoewel het altijd uiteindelijk heel vlot gaat, start het wel met wat pijn. Misschien moet ik dan wat regelmatiger oefenen en dan naar haar gaan. :)
 
Ik zou beginnen met een Aziatische shemale, die zijn minder groot geschapen.
Of je moet zelf oefenen met vibrator thuis.
de eerste keer direct naar een Braziliaanse shemale gaan zou ik niet doen, tenzij je een sm sessie voor ogen hebt...
Vind ik nogal kort door de bocht, of misschien onbedoeld / te scherp geformuleerd?
"Braziliaanse shemale => SM sessie."

Ik ga slechts een paar keer per jaar naar een shemale. Mijn kont is dus amper iets gewend. De bedoeling is primair zelf bottom te zijn en in het begin doet het altijd wat pijn maar dat gaat over en dan komt het genot!

Ik ben nog nooit bij een shemale geweest die er hem ingeramd heeft en hoewel ik een brave jongen ben zou het rap gedaan zijn met het rammen....

Zolang je niet naar shemales gaat die echt een groot apparaat hebben zoals bijv. Cibelly https://youppie.net/showthread.php?130504-Bruxelles-CIBELLY-WILLIANS-(br%E9silienne-brune) zie ik geen probleem. Toch ga ik 'haar' misschien ooit eens proberen want ik lees al lang heel positieve reviews over Cibelly. En ze beseft heel goed dat ze wat moet opletten met haar spellement...

@Dennis07 gewoon aangeven dat het je 1ste keer is. En zoals jij ga ik ook (enkel) naar heel vrouwelijk uitziende shemales! Ik vind de combinatie man-vrouw in 1 persoon heel fascinerend.

Er zijn heel wat vrouwen die als dvp op de kar van SM/meesteres/... springen en dan mannen anaal 'pakken' met een dildo (ik vemoed veel mannen die dat eens probreren, itt tot de stap te durven zetten naar een TS) en dat heb ik ('uiteraard') ook al (meerdere malen, bij verschillende dvps) gedaan maar het blijven vrouwen met een stuk plastiek omgegord, en dat is HELEMAAL ANDERS dan een TS.
 
Heeft er iemand nog een recente ervaring bij deze dame ? Wordt er nog degelijke service afgeleverd ? Lijkt voornamelijk in Limburg te werken. Heeft iemand een idee welke regio ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan