Recensie Bella, Baekelandplein 15 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pierre Woodman

Wandelaar
Forumpionier
29
25/07/21
18
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben net bij Bella geweest ze is Grieks van afkomst, dit is echt het allermooiste meisje op het plein met een mooi scherp gezicht, prachtige zwarte lokken, een prachtig lichaam en heerlijke borsten. Echt een gfe uitgebreid neuken, pijpen, rimmen en beffen. Geen klokkijkster ik dacht echt bestaat dit nog :). Ik kom woorden te kort na Anna en Alexia is dit toch wel buiten categorie. Na het klaarkomen heb ik haar nog aanbeden als een sexgodin, ze is echt een sweetheart. Morgen weer ze had een aantal reserveringen na mij. Ik heb haar gisteren 2 keer achter elkaar non stop verwend was goeie :), vandaag weer een date met haar
 
Laatst bewerkt:
Ze zit links in haar roze badjas, ben er net geweest laatste keer dat ik een GFE had was met Alexia, bij de meesten is het toch rechttoe rechtaan sex. Het was mint, het voordeel is ook dat ik redelijk goed Duits spreek waardoor het nog meer klikte. Wel jammer dat ze niet weet of ze blijft, dat is afhankelijk van de klandizie, daarom roep ik bij deze op wandelaars niet twijfelen of verder lopen gewoon naar binnen gaan bij haar. Ze is een combinatie van Gal Gadot/Anna Nooshin met een beetje fantasie.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan