Recensie Bella/Bellastar, Gent (voorheen Rotterdam, Amsterdam, Nijmegen, Alkmaar, Amstelveen, Soest, Nijkerk) 4,42 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
07/11/21
28
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijkerk/8007893-bellastar
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wow, soms zijn er van die dames die er zo ongeloofelijk lekker uitzien op de foto's, dat het wel gestolen of oude foto's moeten zijn of de service wel waardeloos moet zijn.

Op de gok (want nergens reviews) naar Nijkerk gereden na het zien van de foto's op haar advertentie en eigen website ( http://bellastar.es/ ) en wow, Bella heeft bewezen dat het ook anders kan dan de hierboven beschreven vooroordelen!

Communicatie verliep kort, maar snel via de sms waarbij ze meteen de straat doorgaf, aangekomen in de straat moest ik haar sms'en waarop ik het huisnummer kreeg. Het is een appartement (senioren woning) waar ze tijdelijk met haar vriendin verblijft, die ik niet gezien heb, ook is haar hondje aanwezig, maar wel netjes in een andere kamer. Kamer zelf is schoon met een groot bed.

Bij het open doen van de deur viel mijn mond open, het is niet alleen de dame van de foto's, nee, in het echt is ze nog veel lekkerder wow, ze heeft echt een prachtig gezicht met mooie bruine bambie ogen die je lief en zwoel aankijken. Haar borsten zijn overduidelijk nep, of haar billen dit ook waren weet ik niet zeker, maar een ding was zeker, wat een heerlijke grote billen voor zo'n slank lichaam. Zelf gaf ze aan fitness model te zijn en dit is ook te zien aan haar mooi gespierde (wow die buik!), maar vrouwelijke lichaam. Ze vroeg me eerst even te douchen, waarna ze me begon op te geilen door met haar billen en lichaam tegen me aan te wrijven.

Hierna nam ik plaats op de rand van het bed waar ze me met condoom lekker afzoog en ook haar geweldige borsten goed in de strijd gooide. Hierna heb ik haar verwend waarna ze "klaar kwam" na 10 minuten, goed, met zo'n dame die ligt te genieten maakt het me niet uit of het echt of fake was. Hierna is ze op me komen zitten en heeft me klaargereden.

Nadat ik klaar kwam hebben we kort gepraat, maar communicatie (ondanks haar inzet en dat ze echt vriendelijk is) was moeilijk in het Engels, waarna ze me besloot goed en stevig te masseren. Hierna nog een tweede ronde gedaan waar ik het hef in handen nam en haar doggy heb genomen, klaarkomen voor de tweede keer mocht ik vervolgens over haar borsten.

Ze gaf aan nog een of twee weken hier te blijven en wist nog niet of ze ooit terug kwam. Haar service was misschien geen 10/10, zo miste ik het (tong)zoenen, echte passie en bijvoorbeeld deepthroat, maar haar uiterlijk maakt dit wat mij betreft helemaal goed.

Als je goed verzorgd ben en beleefd met haar omgaat kan je volgens mij niet anders dan een geweldige ervaring met haar hebben.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijkerk/8007893-bellastar
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb haar bezocht in Almere, de foto's liegen niet, echt zo prachtig als op de plaatjes en een heel lief gezichtje. Daarnaast ook heel leuk en vriendelijk, en de service was top: €20 extra voor PZC, maar dan vreet ze hem ook echt op! Weliswaar geen tongzoenen maar haar orale kwaliteiten hebben me tweemaal tot een spetterend eind gebracht… maar met dat uitzicht, ook via een grote spiegelkast naast het bed, is dat natuurlijk ook niet zo moeilijk, zeker gezien ze zich daar ook graag goed voor positioneert. Normaal ben ik niet zo van de bimbo's maar deze kon ik niet weerstaan… en daar heb ik bepaald geen spijt van: worth every penny! 🤪
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijkerk/8007893-bellastar
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste bezoek aan een dvp en dus mijn eerste bijdrage aan dit forum. Ik heb "Bellastar" bezocht kort voordat ze weer terugging naar Spanje. Schitterende (Spaanse) dame met extreem hoog zelfvertrouwen, maar geen greintje arrogantie. Gespierd lichaam met brede heupen en grote billen die vermoedelijk echt zijn, een slanke taille en zeer grote en ronde maar zachte borsten. Ik had wat kledingsetjes mee waar ze maar al te graag mee poseerde, ze gaf aan voorheen in een stripclub te hebben gewerkt en dat is te zien aan haar danskwaliteiten. Ze leek er veel plezier in te hebben om me helemaal gek te maken. Ondertussen mocht ik haar voor €50 extra ook filmen. Ik had voor een uur geboekt maar stond anderhalf uur later tevreden weer buiten. Ik heb geen referentiekader maar kan me niet voorstellen dat ik een betere eerste ervaring met een dvp had kunnen hebben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijkerk/8007893-bellastar
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn interesse voor Bella Star was gewekt door haar foto's en de goede recencies hier.
Zondag een appje gestuurd, uitgelegd dat ik een eind moest rijden naar Amstelveen en graag een afspraak voor maandag wilde maken.
Maandagochtend nog even bevestigd voordat ik in de auto stapte en onderweg was ik.
Gewapend met een bloemetje stond ik een ruim uur later voor de deur.
De deur zwaaide open en een prachtige kleine dame met alle rondingen op de juiste plaats liet me binnen.
Bella was blij verrast door mijn bloemetje, dat breekt toch altijd het ijs en komt de sfeer ten goede.
Eenmaal boven de financiën geregelt en mezelf opgefrist in de douche.
Weer op de kamer aangekomen eerst even heerlijk geknuffelt en haar mooie lijfje gestreeld.
Ze heeft een heel mooi koppie, met een prachtige glimlach en vrolijke oogjes.
Een mooie meid om naar te kijken gewoon.
Pijpen doet ze zalig en ze vond dat ik een lekkere harde pik had, waar ze gulzig aan zoog.
Vooral tussen haar gote borsten was supergeil, terwijl ze me aankeek met een big smile.
Na een tijdje wederzijds oraal verwennen, kwam er een condoom tevoorschijn en heeft ze me eerst cowgirl bereden.
Met mijn handen op haar zachte kont, reed ze de horizon tegemoet.
In de missionaris afgemaakt, terwijl ze lekker met haar klitje speelde, wat een mooi uitzicht.
Ze neukt echt heel lekker, haar kutje is strak en ze geniet er zichtbaar van.
Ik kon het niet lang meer ophouden en kwam klaar terwijl ze me aan bleef kijken.
Na een paar minuutjes uitrusten, weer even opfrissen en kreeg ik een heerlijke massage.
We hebben gezellig gekletst over van alles, in het Engels, Spaans en gebarentaal.
Ik moet toch echt een keer knap Spaans leren spreken, de leukste meiden zijn immers spaanstalig...
Na de massage draaide ik me om en zette Bella ongevraagd de tweede ronde in.
Ik heb me volledig aan haar over gegeven en niet veel later pijpte en trok ze me voor de tweede keer klaar.
Wat een lieve meid, ik zal haar zeker nog vaker bezoeken.
Hasta la proxima Bella!
 
Goedemiddag,
Is deze advertentie echt? ik kom verschillende profielen tegen met verschillende telefoonnummers op kinky maar wel met dezelfde foto's.
Ja die is echt.
Ze is waanzinnig mooi en lief.
Heeft inderdaad meerdere nummers en profielen.
Maar het is echt de dame van de foto's.
Ik kreeg het helaas de afgelopen dagen niet voor elkaar om een 2e afspraak te maken.
Ze is begrijpelijk erg druk, er zijn meerdere liefhebbers 😆
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijkerk/8007893-bellastar
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest en oh wat ben ik blij . Zij is nog mooier dan op de fotos . Laat ik beginnen dat bellastar en bella een en dezefde zijn . Alleen bij bellastar zit er een operator tussen dus je kunt beter rechtstreeks appen met Bella . Mannen ze heeft een geweldig lichaam . Prachtig koppie en is ook nog is heel aardig . Let op na vrijdag gaat ze naar alkmaar . Ze is samen met lucia ( ook hele mooie milf) , alleen die spreekt alleen spaans
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijkerk/8007893-bellastar
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben ook bij haar geweest en wow wat een bombshell zeg, niet normaal. Ze ontving in een vakantieappartement, waar ze zit met haar hondje en haar vriendin (de operator). Die vriendin loopt er gewoon rond in het huisje, op zich wat merkwaardig, maar ze neemt verder nergens aanstoot aan. Keurige plek verder.

Bella is om te zien een ware godin, echt alles erop en eraan. Knoeperts van tieten, een kont om in te wonen en een buikje zo strak dat je er een knikker op kan laten liggen. Daarbij ook zeer vriendelijk en prima mee te praten. Ze komt uit Spanje en reist nu wat door NL, op zoek naar een goede plek om langer te kunnen blijven,

Grootste probleem was eigenlijk dat ze zo fakking lekker is dat ik mijn kruid ongebruikelijk snel verschoot. Als ze op je zit en met die geweldige reet over je heen zakt, dan is er al snel geen ontkomen meer aan. Heb me in alle bochten gewrongen, maar ze liet me niet ontsnappen en ik kon niet anders dan in no time de boel te legen/vullen. Daarna heeft ze nog uitgebreid de tijd genomen voor een tweede ronde, niets te klagen. Ging uiteindelijk toch nog wat onbevredigd de deur uit, want ik had nog zo graag 10 andere standjes met haar geprobeerd, was ik nog maar 18...

Hopelijk een blijvertje!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijkerk/8007893-bellastar
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden deze dame bezocht. Met name vanwege de enthousiaste reacties hier. Viel me niet mee. Ja, die borsten zijn fraai, net als haar kont een prima klus van een chirurg. Ze is ook zeker niet onaardig. Maar het is allemaal een riedeltje. Alsof je naar een attractie zit te kijken. Nog een poging gedaan tot beffen, maar dan gaat ze dus net zó liggen dat je er weinig mee kunt. Ik was er eigenlijk al snel beetje op uitgekeken. Het is alsof je naar een op zich mooie auto staat te kijken. En dan mag je er weliswaar ook nog een stukje in rijden, maar wel op de bijrijdersstoel. Ik heb het haar maar mondeling laten afmaken. Na dertig minuten stond ik weer buiten, ondanks dat ik voor een uur betaald had. Nog even geprobeerd wat geld terug te krijgen, maar dat was geen optie. Maar het klaarkomen in haar mond, wat anders nog eens 20 euro extra was geweest ( terwijl het beetje lafjes klaarkomen in de mond was) dat hoefde ik als goedmakertje dan weer niet te betalen.
 
Tijdje geleden deze dame bezocht. Met name vanwege de enthousiaste reacties hier. Viel me niet mee. Ja, die borsten zijn fraai, net als haar kont een prima klus van een chirurg. Ze is ook zeker niet onaardig. Maar het is allemaal een riedeltje. Alsof je naar een attractie zit te kijken. Nog een poging gedaan tot beffen, maar dan gaat ze dus net zó liggen dat je er weinig mee kunt. Ik was er eigenlijk al snel beetje op uitgekeken. Het is alsof je naar een op zich mooie auto staat te kijken. En dan mag je er weliswaar ook nog een stukje in rijden, maar wel op de bijrijdersstoel. Ik heb het haar maar mondeling laten afmaken. Na dertig minuten stond ik weer buiten, ondanks dat ik voor een uur betaald had. Nog even geprobeerd wat geld terug te krijgen, maar dat was geen optie. Maar het klaarkomen in haar mond, wat anders nog eens 20 euro extra was geweest ( terwijl het beetje lafjes klaarkomen in de mond was) dat hoefde ik als goedmakertje dan weer niet te betalen.
TAll lie if you are a customer that your hygiene is not correct I will not do those services
I take care of myself and take care of my clients
 
TAll lie if you are a customer that your hygiene is not correct I will not do those services
I take care of myself and take care of my clients
@Bellastar

Welcome to the forum, even though the forum is in Dutch and you probably won't be able to contribute that much!

Think you misunderstood (or mistranslated) the post. He wasn't telling you didn't provide the promised services (just pussy licking was a bit difficult), but was more complaining about not being able to do much. Compared to being in a really nice car but not driving yourself. Wouldn't be much stressed about it as your other reviews are good, but it tells a lot that you care about it.

Anyway, you were on my shortlist to visit but the ad disappeared at some point. Would love to know if you are available now or anytime soon, would love to have a meeting!
 
Mijn eerste bezoek aan een dvp en dus mijn eerste bijdrage aan dit forum. Ik heb "Bellastar" bezocht kort voordat ze weer terugging naar Spanje. Schitterende (Spaanse) dame met extreem hoog zelfvertrouwen, maar geen greintje arrogantie. Gespierd lichaam met brede heupen en grote billen die vermoedelijk echt zijn, een slanke taille en zeer grote en ronde maar zachte borsten. Ik had wat kledingsetjes mee waar ze maar al te graag mee poseerde, ze gaf aan voorheen in een stripclub te hebben gewerkt en dat is te zien aan haar danskwaliteiten. Ze leek er veel plezier in te hebben om me helemaal gek te maken. Ondertussen mocht ik haar voor €50 extra ook filmen. Ik had voor een uur geboekt maar stond anderhalf uur later tevreden weer buiten. Ik heb geen referentiekader maar kan me niet voorstellen dat ik een betere eerste ervaring met een dvp had kunnen hebben.
50 euro extra voor privé opnames?

hell yeah, I'd take that deal 🤪

Ik zal eens polsen bij haar of dat nog steeds geldig is, dumpingprijzen dit lol!
 
Klopt het dat deze dame lastig te bereiken is? Op mijn eerste bericht kreeg ik een standaard antwoord terug en heb vervolgens nooit meer antwoord gehad op de opvolgende berichten.
 
Klopt het dat deze dame lastig te bereiken is? Op mijn eerste bericht kreeg ik een standaard antwoord terug en heb vervolgens nooit meer antwoord gehad op de opvolgende berichten.
Gisteren bij haar geweest en was een super mooie, vriendelijke en leuke dame. Foto's kloppen zeker en was het bezoek zeker meer dan waard. Vooral toen ze bovenop kwam zitten en je het uitzicht hebt op die fantastische billen is het moeilijk om niet al te snel te komen. Ze spreekt een beetje engels dus het communiceren gaat redelijk goed. Ze gaf aan dat ze heel veel berichten/aanvragen kreeg sinds ze in Nijmegen zit. Dus vandaar dat waarschijnlijk niet iedereen een reactie krijgt... ik zou zeggen blijven proberen want het is wel een topper!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijkerk/8007893-bellastar
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag deze hemelse dame bezocht, helemaal zoals ze op de foto's en haar video's staat.
Uitermate vriendelijk en erg veel mogelijkheden, ook een goed gesprek mee gehad. Bij binnenkomst al gelijk lekker opgegeild, dan even gedoucht.
Met lekkere olie elkaar gemasseerd, Russisch hoogtepunt beleefd, echt megageil. Verder diverse standjes gedaan, echt genieten van de geile sex, maar ook van haar sportieve body. Heeft nog mooie buikspieren wélke ze ook aanspant, heeft ook eerder prof fitness gedaan aldus haar.
100 procent herhaling, hoop dat ze gauw weer in Nl komt.
 
Heb haar nog mogen bezoeken op haar laatste werkdag, 3 juli jongstleden, voor ze de 4e terug vloog naar Spanje.
Er spelen wat zei me de 3e vertelde wel wat problemen rondom haar werkplekken, daar veel B&B's niet meer beschikbaar zijn, hotels veelal met een sleutelkey, ook voor de lift gebruiken. Dit beperkt in sterke mate de locaties waar ze voor haar gevoel wel veilig kan werken. Kon haar nog wel tip over hotel locatie geven in onze hoofdstad waar nog geen hotelsleutel voor de lift nodig is.
Duim dan ook haar nog eens gauw hier te mogen bezoeken, was echt een top middag. ....
 
mensen die haar NL nr bewaard hebben, zullen mss al op whatsapp gezien hebben dat ze vraagt naar iemand die weet wie er een hotel in A'dam verhuurt....dus ze zal (spijtig voor de Belgen) weer binnenkort in NL te zien zijn vermoed ik....
 
Als ik mijn whatsapp open zie ik dat ze haar whatsapp heeft uitgeschakeld.. tenzij ze haar nummer heeft gewijzigd
idd, ze had twee NL nrs, en het is niet meer degene die eindigd op 036.

Ik zie dat ze online is op moment van dit schrijven.
Duimen dat ze gauw een geschikte ontvangstruimte heeft, blijft voor mij een van mijn beste ervaringen dit jaar.
die is bijna constant online :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan