Recensie Bella, Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AH18

Wandelaar
Forumpionier
60
07/07/21
38
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/erotische-massage/breda/4240865-bella
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben het helemaal met stille getuige eens.
Ze ziet er zeker een stuk beter uit als op de foto's. Ik vind het een mooie meid.
En ook heel gezellig, ze praat over van alles met je en ze wil ook alles weten.
Massage was inderdaad alleen wrijven over je borst met olie.
Maar daarna heeft ze wel lekker gepijpt, wel met condoom en daarna lekker neuken.
Kortom was niks mis mee.
Ga ik op herhaling?
Ja zeker weten.


aan.png
 
€90,00 moet zijn €100,00 voor massage.
€150,00 voor massage plus intiem.
Dat deed mij de eerste keer afhaken.
Niet om die tien euro maar om het feit dat het niet klopt en dan ga ik twijfelen of de rest wel klopt en/of de diensten wel naar wens zijn.
Geen spijt van gehad.
Locatie is iets minder, kamer op zich is prima en wel cosy zo op een zolderkamertje.
Ze schrijft ook dat ze top doet maar betwijfel sterk of dat lukt.
 
Ik heb alleen vochtige doekjes voorbij zien komen.
Geen douche te zien of aangeboden zelfs geen wasbak volgens mij, of ik moet er overheen hebben gekeken.
Maar dat zal wel niet want hoeveel zolderkamertjes hebben er een wasbak?
Vandaar dat ik de hygiene voldoende vond.
 
Het is zoeken naar een piemel bij haar.
Drie keer bij haar geweest en op geen enkel moment ook maar een lichte stijgering.
Ze geeft zelf aan dat ze heel af en toe een stijve heeft en dat is voornamelijk een ochtendstijve.
Ze is er ook niet op uit om zelf bevredigd te worden.
Als je het toch liever zou hebben dan goed afspreken en mss sochtends en aangeven anders denk ik niet.
 
Wou vandaag nog eens langsgaan.
Prijs verhoogd van 150 naar 190, niet benoemd in de adv.
Half uurtje doet ze niet.
Ok, met echt tongzoenen dan? "No".
Staat nochtans ook in de adv.
En ik was zo blij met haar.
Aan mij heeft ze een klant verloren.
 
Laatst bewerkt:
Goed om eerst dit gelezen te hebben, scheelt weer een ritje naar Breda.
Weer iemand nog een leuke vrouwelijke Thaise Ladyboy die top is?
In Den Haag bij Candy geweest, maar niet echt een succes voor mij. (beetje mannelijk)
 
Goed om eerst dit gelezen te hebben, scheelt weer een ritje naar Breda.
Weer iemand nog een leuke vrouwelijke Thaise Ladyboy die top is?
In Den Haag bij Candy geweest, maar niet echt een succes voor mij. (beetje mannelijk)
Geen Thaise, maar een uit buurland Maleisië en naar eigen zeggen ook Indiase roots; Amanda, doet zowel privé als op de Amsterdamse Wallen. Ik heb nog steeds geen persoonlijke ervaring met haar?, maar als ik me het goed herinner, had ze overwegend positieve recensies op hookers.
 
Amanda is echt geen aanrader man, raar wijf. Wilt ook alles zonder condoom doen, ik vertrouw haar voor geen meter.

Zij zit ook zwaar aan de crack. Super slecht gebit en heel raar in de omgang.

Overigens heeft ze in de Bloedstraat (ze zat meestal in die kelderkamer rechts vanaf de gracht) een hele lange tijd geen kamer meer. Ik zal niet vertellen waarom, maar dit gebeurt niet zonder reden.
 
Laatst bewerkt:
@Fredje020 ik had uit de hookers recensies ook al opgemerkt, dat Amanda en raar wijf is. Die kelderkamer waar jij het over hebt, is niet de Bloedstraat, zou nummer 6 zijn, maar de Oudezijds Achterburgwal 89. Tegenwoordig werkt ze dus ook de hoek in de Barndesteeg 3 of 7.

Ik ga daar verder niet over in discussie, maar dit zijn de kamers waar ik haar de afgelopen 10+jaren gezien heb.
 
We hoeven ook niet in discussie hoor maar dit is de kamer waar ik haar vaak heb zien werken en waar ze uiteindelijk ook uitgekickt is.

26FDF627-75B9-48FF-81F6-474A84819C0B.jpeg

kamer rechtsonder dus

Maar of ze nou aan de overkant, Brandesteeg of een kamer in op het Binnenhof had, waar het om gaat is is dat zij totaal geen aanrader is.


Overigens herken ik zo snel niet wie er aan t werk is in de kamer links op dat moment ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan