Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goed dat je het meld dat ze er vandaag niet was want ik was aan het overwegen om morgen te gaan in de hoop haar te zien.

Vorige week ben ik geweest. Namiddag gebeld en aan de telefoon werd gezegd dat er 4 dames waren:

• Elly
  • Lisa
  • Bella
  • Asia (of Avia? Ik heb het niet goed verstaan. Kent iemand haar?)

Toen ik om 17u aankwam bleken echter alleen Elly en Lisa daar te zijn.

Ik ging er vanuit dat ik pech had, maar één ding vond ik wel vreemd:

Center42 heeft 6 kamers. Twee onder en vier boven. Onder heb ik één kamer leeg gezien omdat de deur openstond.

Ik heb mijn massage boven gehad. Ik had dus één kamer en van de 3 anderen heb ik er 2 leeg gezien.

De vierde kamer heb ik niet gezien dus die zou bezet geweest kunnen zijn. Ik vermoed echter van niet want tijdens mijn massage heb ik op geen enkel moment geluid gehoord op de gang.

Alleen in de ene kamer onder (de VIP kamer met het bad) zou dus nog iemand gezeten kunnen hebben.

Toen ik na mijn massage naar buiten ging had ik gehoopt Bella misschien nog te zien zitten in de wachtkamer van de dames (langs de keuken). Toen ik daar langskwam zat daar echter niemand. Dus de dames die bezet waren toen ik aankwam waren toen alweer opnieuw bezet of reeds vertrokken (of niet daar geweest?).

Ik veronderstel toch dat Bella er wel degelijk werkt want er zijn al mensen op het forum die haar gehad hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan