Recensie Bella, Sainam Thai, Rotterdam 3,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
24/07/22
53
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/2283569-bella
Totale kosten (in euro)
150,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De dame met wie ik een afspraak had, was door een misverstand niet beschikbaar. Of ik trek had in een van de dames die op dat moment beschikbare waren, vroeg moeder-overste mij. Nog voordat ik haar antwoord kon geven, kwamen de dames al van achter het gordijn tevoorschijn. Een van hen was Bella. Op basis van haar foto's in de advertentie die ik van te voren had bekeken, had ik besloten niet voor haar gaan. Maar toen ze in levende lijve voor me stond, kwam ze op mij heel anders over (langer en slanker) dan op de foto's. Daardoor, maar ook doordat ik geen zin had om in de regen naar een andere salon te gaan, koos ik voor Bella. Gelijk nadat Bella op de kamer de deur achter zich gesloten had -ik had mijn jas nog aan- kwam ze tegen me aan staan en begon ze me overal te strelen, ze gaf me zoentjes op mijn wang, in mijn hals en nek. Dat is nou juist iets wat ik in een DVP waardeer en waarvan ik in stemming kom. Om mijn waardering te laten blijken, streelde en zoende (geen TZ) ik haar terug. Toen ik merkte dat dit haar hartstocht nog meer aanwakkerde, wist ik zeker dat het misverstand van moeder-overste voor mij goed zou gaan uitpakken. Ik douchte me zo snel mogelijk en toen Bella met het wisselgeld en het drankje terug op de kamer kwam, lag ik al met een opgewekte toestand tussen mijn benen op haar te wachten. Verrast richtte zij haar aandacht op mijn obelisk. Deze werd getrakteerd op een heerlijke massage met een kundig kneden en strelen -daarbij gebruikte ze geraffineerd haar nagels-, waarbij het ondergrondse gedeelte en het bungelende buideltje met de tweeling daarbinnen niet overgeslagen werden. Mijn sterretje beroerde ze met haar vinger, die niet lang daarna het zwarte gat in daalde. Uit haar handtasje haalde ze speeltjes tevoorschijn die van een uitgang een ingang maken. Deze schoof ze bij mij landinwaarts terwijl de obelisk door haar tong en lippen verwend werden. Een bezoekje als deze is voor mij zonder paringsdaad niet compleet. Deze voerden wij in een dampende hartstocht uit in drie verschillende posities, waarbij ze voortdurend zoveel mogelijk de tweeling masseerde en de prostaat beroerde. De ontlading volgde tussen haar borsten, waarna het tijd was waarvoor ik gekomen was, de massage.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben gisteravond geweest en in 1 woord geweldige vrouw.
Mooi lichaam en knap koppie.
Lekkere grote borsten (niet echt ) maar wel lekker.
Ze vraagt wat voor massage je wil en als je zegt "erotische " dan gaat ze los met je ballen, sterretje en pik.
Voor extra vraagt ze 50 voor en pijpt ze zc en neuken MC.
 
Klinkt goed mannen. @Flip de Flepper: hoe kom je op 150 uit als de extra's 50 zijn? De basisprijs is toch 80 voor een uur?
Ik betaalde 70 euro voor de extra's bij een afspraak voor een uur. Dat Obelix71 voor de extra's 50 euro betaalde, zou er mee te maken kunnen hebben dat hij een afspraak voor een half uur had. Althans dat is mijn veronderstelling, als je het zeker wilt weten moet je het aan Bella zelf vragen.
 
Ik betaalde 70 euro voor de extra's bij een afspraak voor een uur. Dat Obelix71 voor de extra's 50 euro betaalde, zou er mee te maken kunnen hebben dat hij een afspraak voor een half uur had. Althans dat is mijn veronderstelling, als je het zeker wilt weten moet je het aan Bella zelf vragen.
Klopt ik ging voor 30 minuten, maar is net wat te kort.
Extra is zowiezo 50....
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Bella geweest.
Direct bij binnenkomst in de kamer begon ze met flirten. Na de betaling het bed op daar lag ze wat speeltjes klaar waar ik niet zo van ben.
Na een korte massage werd aan de eerste ronde begonnen waarbij ik al snel kwam.
Weer terug op de buik voor een massage nu iets langer waarna Bella weer vol overgave aan ronde 2 begon maar van mijn kant ging helaas een tweede keer niet lukken aan de inzet van Bella lag het zeker niet.

Ik weet niet of ik weer ga vanwege de leeftijd maar ik heb jongere gehad die minder presteerden.
 
Vandaag bij Bella geweest.
Direct bij binnenkomst in de kamer begon ze met flirten. Na de betaling het bed op daar lag ze wat speeltjes klaar waar ik niet zo van ben.
Na een korte massage werd aan de eerste ronde begonnen waarbij ik al snel kwam.
Weer terug op de buik voor een massage nu iets langer waarna Bella weer vol overgave aan ronde 2 begon maar van mijn kant ging helaas een tweede keer niet lukken aan de inzet van Bella lag het zeker niet.

Ik weet niet of ik weer ga vanwege de leeftijd maar ik heb jongere gehad die minder presteerden.
Ja ik had precies hetzelfde, ook die speeltjes voor de prostaat, hou ik ook niet van en ze doet heel veel teasen zodat ik ook te snel kwam en hadden we nog geeneens geneukt.
 
Bij een van mijn bezoeken aan haar heeft ze op eigen initiatief mijn ballen afgebonden (geen extra voor gerekend), wat ik nog nooit had meegemaakt bij een massagesalon. Als je er niet van houdt, laat ze het bij een normale massage. Ik zelf had er geen problemen mee en ik liet Bella haar gang gaan. Het had op mij geen verkeerde uitwerking, ik raakte er wel opgewonden van. Toen ik haar erover bevroeg, kreeg ik de indruk dat ze wel in zou kunnen zijn voor meer BDSM-spelletjes. Dame neemt initiatief en maakt van haar massage iets bijzonders. Liefhebbers van BDSM zouden die kant van haar eens kunnen gaan verkennen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug ook bij Bella geweest afgaande op de foto's en recensies. Op het eerste gezicht sprak ze me niet zo heel erg aan, want ze was toch wel wat ouder dan dat ik gehoopt had. Maargoed, ik was er dan toch....

Op de kamer aangekomen blijkt het een zeer spraakzame en enthousiaste dame te zijn. Ze kleedde zich uit en ondanks dat je wel kan zien dat ze wat ouder is, was ze best wel lekker. Die grote nep tieten maakte het voor mij wel prima.

Massage gedeelte was lekker. Prima massage, dat snel overging in erotiek. Geen speeltjes en prostaat zaken voor mij, daar hou ik niet van. Maar pijpen zonder deed ze lekker en ze gooide haar dikke tieten goed in de strijd.

Hele gezellige dame, en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdag weer bij Bella geweest om een uur of 16.30. Was de 1e klant zei ze, want ze liep nog in haar eigen kleding.
Ze zei dat er iemand zou komen met de trein maar verlaat was.
Dus 60 euro betaald en lekker op bed gaan liggen.
Ze was zo geil dat ze me masseerde en telkens zat ze naar m'n pik te grijpen dus ik zei , zal ik me maar omdraaien. Ze zei ja graag.
Ze zat er naar te happen,ik zei mag wel.
Pijp me maar.
Ze zei ok ff dan.
Daarna lekker tussen haar grote borsten gekomen
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week ook bij Bella geweest n.a.v. de leuke reacties hierboven. Wat een geweldige dame! Voor haar leeftijd een mooi figuur en daar mag ze trots op zijn. Anderhalf uur geweest en lekker gespeeld met elkaar. 1e Keer altijd even wennen bij een dame maar dit voelde al snel heel vertrouwd. Ze vroeg vooraf wel of ik extra's wilde. Dat wilde ik niet de 1e keer.

Ze zeurde dan ook niet en ging initiatiefvol aan de slag om mij een mooie tijd te geven. Dit is voor mij dan altijd een test en ook een teken dat ik bij haar aan het goede adres ben! Ze is leuk in de omgang, babbelt lekker en ik had het idee dat zij het ook naar haar zin had. De anderhalf uur vloog om en Bella ga ik zeker vaker bezoeken. Ik heb haar nog wel een flinke fooi gegeven omdat het meer erotiek/massage was dan massage/erotiek!
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week Bella bezocht na de positieve recensies.
Aantal maanden geleden helaas voor niks geweest, bij aankomst bleek ze ziek, niks aan te doen helaas.
Nu wel een afspraak gemaakt, maar ze was er weer niet. Nu bleek het niet gecommuniceerd te zijn oid. De telefoondame belde haar en de grap was dat ik vervolgens de telefoon in mijn hand gedrukt kreeg, waarbij Bella sorry zei en mij vroeg te wachten. Toch maar besloten dat te doen, ze klonk oprecht heel dankbaar.
Ruim een half uur gewacht, maar bij binnenkomst viel het mij toch een beetje tegen. Ze was ouder dan ik dacht en ik vond haar niet echt aantrekkelijk.
Ze was wel super vriendelijk en zei dat ze me ging verwennen, omdat ik op haar had gewacht.
Dat heeft ze wel geprobeerd. Maar de massage leek mij heel gehaast, wellicht omdat ze zich voor mij ook gehaast heeft en gehaast binnen kwam.
Na het uitkleden bleek ze ook bij haar buik niet strak meer in haar vel te zitten, begrijpelijk voor iemand van 50+, maar dat is het dan toch niet voor mij.
Ze heeft serieus haar best gedaan, bij omdraaien mijn ballen afgebonden en getracht een dildo anaal bij mij in te brengen, maar ik was brengen, maar dat lukte niet en bleef bij een vinger. Ze heeft me gepijpt (zc) me wel lekker laten komen.
Daarna heeft ze mijn voorkant nog nagemasseerd op Thaise wijze.

Conclusie, heel vriendelijk, haar best gedaan, maar gehaast en niet het uiterlijk waar ik op val.
 
Ja ik had precies hetzelfde, ook die speeltjes voor de prostaat, hou ik ook niet van en ze doet heel veel teasen zodat ik ook te snel kwam en hadden we nog geeneens geneukt.
Recent bij Bella geweest, en exact dezelfde ervaring waar ik niet zo van ben. Ook ballen bijeengebonden, nog nooit ervaren, maar heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
Bij binnenkomst dacht ik al 'Hé, bekend gezicht' en dat was van haar kant ook zo. Wat blijkt…ze heeft eerder onder een andere naam bij een salon in Rdam Noord gewerkt. Vandaar.
Ik vind haar (nep) tetten wel aan de harde kant, vind ik niet aantrekkelijk. Nee, dan Jenny van MTT, ook neppers maar voelen erg natuurlijk aan.
Bella gaat zeer enthousiast te werk, van begin tot eind.
Ongevraagd begon ze me nog (zc) te pijpen 🤪
Probeert er nog een 2e ronde van te maken, maar lukte niet bij mij; aan haar ligt het niet! Lieve dame.
 
Vorige week langs geweest om Bella te bezoeken echter was zij er zondag niet, toen maar naar Lin gegaan. Eenmaal aangekomen op locatie zag ik Lin in het echt maar waren haar tanden er zo slecht aantoe dat ik maar gewooncben weggegaan.

Hoe zien de tanden er eruit van Bella?
 
Gisteren geweest, vroeg of prostaat massage inclusief was. Bij de eerste dame die kwam niet en zag er ook chagrijnig uit. Toen kwam Bella en zei bij mij wel. Wat is zij fantastisch, lief en gedreven. Ook inderdaad ballen afbinden, prostaat massages kussen goed masseren in een uur wist ze me drie keer te laten spuiten. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame vorige week bezocht rond de avonduren, doet lekker haar best om het je naar je zin te maken. Ook zij ging met allerlei dildo's enzo aan de slag, daar heb ik haar vriendelijk op verzocht maar mee te stoppen.
Ballen vastbinden met touw, zelfs mijn armen. Aangezien ik deze ervaring wel rijker had willen zijn, toch toegelaten.

Ik kwam voor alleen een erotische massage, maar het leek meer op elkaar droogneuken en pijpen zonder condoom.

IK weetniet zeker of ik hierheen weer terugga aangezien het toch niet net is wat ik super vind, wel echt een leuke dame die volle inzet toont!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben maandag geweest bij Bella. Kwam eerst voor Tina maar vond zelf (dat ze er niet uit zag).
Toen zei ze dat Bella er ook was.
Ik zei oh ok doe Bella maar.
Wij naar boven, maar omdat ik een beetje allergie had op m'n lichaam deed ze een beetje afstandelijk, massage kort en omdraaien en ging pijpen met condoom (normaal zonder) en ik zei nog , zonder lekkerder. Ze zei , nee vandaag niet.
En dus pijpen met condoom en daarna geneukt in 2 standjes.
Maar ze zei , jou lul eigenlijk te groot voor me kutje , en ze is inderdaad heel krap niet normaal, zo krap dat ik na 4x pompen al kom.
Dit bezoek viel me eigenlijk beetje tegen van haar ,ook omdat ze normaal altijd lekker veel aan teasen doet.
Dus weet niet of ik nog ga bij haar.
 
Lijkt erop dat ze bang was. Ze is natuurlijk geen dokter, maar ziet wel afwijkingen in je huid waarvan ze niet weet wat het is. En ze is gesteld op haar gezondheid.

Je hebt het aan haar verklaard. Maar ergens snap ik ook dat ze niet zomaar iedere klant gelooft op zijn haar blauwe / bruine / rode / groene ogen... Het zal niet de eerste leugen zijn die binnen die vier muren daar verteld wordt.

Hoe dan ook. Ik begrijp jouw aarzeling, maar die van haar denk ik ook. Ik ben benieuwd of het weer zoals vanouds zal zijn als je bij haar komt, zonder allergische reacties.
 
Lijkt erop dat ze bang was. Ze is natuurlijk geen dokter, maar ziet wel afwijkingen in je huid waarvan ze niet weet wat het is. En ze is gesteld op haar gezondheid.

Je hebt het aan haar verklaard. Maar ergens snap ik ook dat ze niet zomaar iedere klant gelooft op zijn haar blauwe / bruine / rode / groene ogen... Het zal niet de eerste leugen zijn die binnen die vier muren daar verteld wordt.

Hoe dan ook. Ik begrijp jouw aarzeling, maar die van haar denk ik ook. Ik ben benieuwd of het weer zoals vanouds zal zijn als je bij haar komt, zonder allergische reacties.
Ja heb soms last van warmte uitslag maar is volgens de arts niks erg . Probeerde uit te leggen aan bella maar ze deed heel afstandelijk. Maar goed nu geen last. Kies wel andere dames. Vond bella toch beetje hetzelfde doen laatste tijd
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de positieve recensies ook naar Bella gegaan. Eenmaal uitgekleed op het bed kwam ze met aan een hele verzameling aan speeltjes. Je mocht zelf kiezen welke

Massage met de speeltjes erbij was aardig, maar niet heel bijzonder. Massage zelf had ook wel wat harder gemogen.

Wel lekker klaar gekomen. Er waren wel wat extra mogelijk, maar niet aan gedaan.
 
Naar aanleiding van de positieve recensies ook naar Bella gegaan. Eenmaal uitgekleed op het bed kwam ze met aan een hele verzameling aan speeltjes. Je mocht zelf kiezen welke

Massage met de speeltjes erbij was aardig, maar niet heel bijzonder. Massage zelf had ook wel wat harder gemogen.

Wel lekker klaar gekomen. Er waren wel wat extra mogelijk, maar niet aan gedaan.
Ja ze is niet de jongste meer maar ze is wel lekker en probeert altijd speeltjes naar binnen te brengen maar ben daar niet zo van. Touwtje om m'n ballen mag wel .
En haar doggy style nemen is erg lekker. Ze is best krap vind ik
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2283569-bella
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ongeveer 4 weken geleden bij Bella geweest. Kwam voor een body to body massage met haar na de goede recensies te hebben gelezen.
Ze begon al heerlijk met teasen en zoentjes geven bij binnenkomst in de kamer. Daarna toen de massage begonnen was haalde ze wat uit haar tas en begon ermee op mijn billen te slaan en zei ze .. je wilt deze graag he! Ik kon er geen nee op zeggen en liet haar haar gang gaan en ze heeft me echt goed bewerkt zeg met die dildo pff.. ik kwam echt gillend klaar!
Daarna heeft ze me nog heerlijk goed gemasseerd en echt alle spiertjes losgemaakt.
Het is echt een leuke en hele stoute vrouw die je maar al te graag bewerkt.. zowel van buiten als binnen haha..
Ga zeker nog terugkomen bij haar. 😎
 
Onlangs bij Bella geweest voor de eerste keer, een leuke goed uitziende dame van 50 plus, slank met een paar grote gekochte borsten.
Wat een arsenaal komt er uit die tas, niet te geloven. Dildo's in oplopende maten van klein en bescheiden tot en met maatje mollige kinderarm.
Haar massage is 100% erotisch gericht en stelt als massage niet veel voor de prostaat gerichte is echter prima.
Deze dame weet goed wat er voor nodig is om je tot een hoogtepunt te brengen, zelfs een tweede trekt ze uit de hoge hoed.
Al met al een wel besteed uurtje dat misschien tot een herhaling gaar leiden.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.324
Berichten
722.370
Leden
33.311
Nieuwste lid
Qasaas
Terug
Bovenaan Onderaan