Recensie Belle/Femme Coquine, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nirvana4622

Vaste klant
125
24/02/22
73
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/belle-3352621758724.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren nog eens langs geweest bij deze dame zonder naam (vorige keer was enkele maanden geleden, adverteerde toen onder de naam Femme Coquine).
Ik kan me wel herinneren dat het toen een gemengde ervaring was en ik omwille van die reden er geen review over geschreven heb.
Deze keer was veel beter! Ik had een stoere outfit met leren jasje aangetrokken en JPG Ultra Male (het sexparfum bij uitstek) opgedaan vlak voor de date. Ze zei onmiddellijk dat ik heel lekker rook (in Braziliaans Portugees, ik verstond niet wat ze zei maar begreep aan haar gebaren wat ze bedoelde). Ik vind het een leuke verschijning, ze heeft naar mijn mening vooral een mooi schattig snoetje. Ze heeft geen strak modellenlichaam maar dat ze een beetje chubby is vind ik bij haar wel geil eigenlijk. Ik vind haar borsten ook wel mooi, eentje heeft een tepelpiercing (mag ik dat zeggen?). Qua persoonlijkheid heeft ze iets strengs over haar, iets rigides, maar als je haar weet te charmeren en de harde noot eenmaal weet te kraken komt haar zachte kant naar boven. Ik had op voorhand in 3 talen gevraagd of ze kust met tong en of ik haar poesje mocht likken, in het bericht zei ze ja, maar dit doet ze dus niet. Zoenen was heel voorzichtig en zelden met tong (vandaar 1 ster, kusjes op de lippen wel gewoon, daarom 3) en beffen was ze te gevoelig voor (jammer want ik lik graag lang). Om te beginnen mocht ik op mijn rug gaan liggen en begon ze met een blowjob (zc, in haar ad stond dat je hiervoor moest bijbetalen maar ze deed het gewoon, had met op voorhand wel netjes geschoren). Toen deed ze na een tijdje het condoom met haar mond aan en kwam ze op me zitten. Haar poesje is niet superstrak maar voelt wel nog gewoon lekker. Na enkele minuten overgegaan in doggy en na even goed doorpompen het condoom volgespoten. Daarna vroeg ze of ik een massage wou, ja graag! Die was hard maar dat heb ik wel graag. Tijdens de massage vroeg ze of ik in het leger zat? Toen ik nee zei vroeg ze of ik een truck driver was?(Ik zie er totaal niet uit als legerman of trucker xD) Nee lieve schat, ik heb maar gewoon een kantoorjob! Soms kietelde ze ook speels mijn voeten en oksels, dat was wel een leuke touch. Daarna probeerde ik om te spelen terug haar poesje te likken, hier moest ze om lachen. Al gauw begon ze me terug stijf te pijpen, nieuw condoom erom en verder gegaan in missio. Dit vond ik eigenlijk het lekkerste. Uitkijken op haar schattige snoetje en af en toe aan haar borsten sabbelen, mmm heerlijk! Nu duurde het wel wat langer om klaar te komen, maar het is me uiteindelijk toch nog binnen het half uur gelukt, mede omdat ze ook lekker geil meedeed (was natuurlijk wel toneeltje, maar toch). Daarna mocht ik nog fijn een frisse douche nemen, toen ik uit de douche kwam en me aan ging kleden zat ze op het bed met een handdoek rond haar. Toen ik aangekleed was nog even bij haar gezeten, beetje geknuffeld, gefriemeld, gekust en gebabbeld over Brazilië en van waar ze precies is. En dat ze me mee wou nemen op vakantie naar daar :ROFLMAO:
Ben uiteindelijk 45 heel leuke minuten binnen geweest.

TLDR:
-Geen tongzoenen
-Geen poesje likken
-Wel een leuke date
-2x klaarkomen voor €60
-herhalingsgevaar: jazeker
 
Al twee keer mee afsproken maar nooit geraakt. Ze kwam afspraak niet na. Ze reageert zeer laat op wattsapp-berichten.
Ze is maar zelden In Leuven.
Ze geeft verschillende accounts
 
Interessant! Ziet er niet verkeerd uit.
Centrum Leuven of erbuiten ?
Centrum, bekende winkelstraat, short stay appartementen.

Al twee keer mee afsproken maar nooit geraakt. Ze kwam afspraak niet na. Ze reageert zeer laat op wattsapp-berichten.
Ze is maar zelden In Leuven.
Ze geeft verschillende accounts
Ja, hier moet je volgens mij wat geluk, geduld of beide mee hebben.
Eerste date moest ik 10 minuten buiten wachten.
Tweede date heeft ze me 3 minuten na aankomst genegeerd, daarna mocht ik gelijk naar binnen.
Ik denk dat ze door haar deal van 60 voor 30min met 2x een heel druk whatsapp verkeer heeft en soms mss door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik stuur haar dan kort na elkaar enkele berichtjes zodat ik bovenaan kom te staan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan