Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dat klopt hier volledig,nagel op.de kop , een leuke klik mag je absoluut hebben met een Dvp,maar je moet jou niet voor gek houden dat jullie vrienden zijn ,in 8 op de 10 gevallen zal ze na  je bezoek gewoon bedanken het was leuk  ze zal jou niet contacteren  gaan we iets samen gaan drinken wel als de dag aankomt van de nieuwe afspraak , of  wanneer je terug bijna elkaar ziet ik kijk er al naar uit om je terug te zien , dat kan je krijgen en dat krijgt iedereen overigens     , een Dvp zegt tegen iedereen lieverd of andere koos naam  het slechtste vind ik als ze  te familiar zijn en zelf handvaten toerijken , ze bouwen een soort van "  vriendschap op" bijvoorbeeld  ,ze vertellen  hun echte naam en over hun  privé leven en hun  plannen , dromen en doel stellingen ,hun jeugd enz ,zodoende je eigenlijk zeer veel weet IVM klanten ex vriendjes  ze zeggen dan ik verschiet zelf ik vertel soms  meer dan m'n eigen vrienden .,  dat je onrechtstreeks  in gezogen word in hun leven ze sturen af en toe een berichtje je stuurt zelf en het word, zeer zeer familiar en de dag dat je denkt we zijn hier echte vrienden,geworden is de dag dat je in de fout gaat en je enorm beet bent genomen , je bent en zal altijd een betalende vriend zijn niet meer niet min je hebt ,niets  van toegevoegde waarde  in hun leven  en gaan verder zonder nog aan jou te denken en hoe hard dat is dit dit is gewoon de  brutale , waarheid .

Je betaald voor hun tijd of je nu lekkere harde , ontspannende sex hebt gehad of lekker mee gaan eten hebt of  mee zitten gamen hebt. Wanneer de tijd voorbij is met de Dvp is die ook  ECHT voorbij voor hun en moet je de persoon zo snel mogelijk vergeten en met rust laten asap.

En af en toe de wereld in trekken is ,aangeraden  en nieuwe dames te gaan  opzoeken , doe ik nu  ik ben ook  echt minder familiar en heb iemand gehad terug  ze begon na 2 dagen  na bezoek  wat contact te zoeken  via Whatsapp ik heb ,direct gezegd ik wil dit niet  was een fijne leuke tijd maar ik heb hier geen tijd nog  zin in .op naar de volgende of gym time 😏

389 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan