Benaderd worden door dvp middels Telegram

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ericcire

Vaste klant
242
04/08/21
350
2
Ik heb nog niet zo lang geleden een Telegram account aangemaakt omdat dit in een niet meer bestaand forum een keer genoemd werd om met dames af te kunnen spreken.
Uiteraard is mijn profiel redelijk anoniem gemaakt en wellicht dat dit gegeven juist weer bepaalde types aantrekt.
Vorige week benaderd door een dame die in de omgeving zit en mij voor €100 heel gelukkig wilde maken.
Ik ben niet direct bang maar wel voorzichtig. Niet op in gegaan.

Later vorige week een jonge dame die alleen maar gezelschap wenste. Werd niet om een foto, uiterlijke kenmerken, leeftijd van mij gevraagd en adres van Cyntia (Amerikaanse meid die op de kinderen van haar aunt past) werd doorgegeven.
Aunt wordt overigens steevast als anut geschreven, verder keurig Engels.
Ze heeft een profielfoto met een getatoeëerd oogje boven haar borst.
Ik vroeg haar mij een foto te sturen ter controle en dit gebeurde promt. Daarna gevraagd een foto te maken waar de tattoo zichtbaar op was en foto met 2 blote borsten met tattoo volgde.
Ze maken het erg aantrekkelijk maar ik ben er uiteraard niet in mee gegaan.

Begin deze week een berichtje van Cyntia dat ze zich weer enorm verveelde en of ik vanuit een tankstation geen Steam kaartje voor haar kon kopen, dit uiteraard ook niet gedaan.

Dit zijn niet de enige voorbeelden, hebben jullie dit ook regelmatig met Telegram?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan