Bengbeng, Amourette, Maarssen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er vorige week woensdag. Er was een betaalde dame die om 13 uur begon ipv 12 uur, een tweede dame kwam om 14 uur. Tevens waren er twee liefhebbers, maar die waren voor mij een onsje teveel...:). Overigens wel erg aardig... Ze konden wel lekker zuigen aan je pik en dan heb ik dit betaalde dame nog een leuke geneukt.

Al met al geen groot succes. De club zelf is wel echt mooi en iedereen doet zijn best, daar ligt het echt niet aan. Voor de club zelf kom ik nog wel een keertje terug.
 
Ik ben er vorige week woensdag geweest nadat ik de lange rij buiten bij nymphomania verlaten had.
Kwam om een uur of twee binnen. Het was erg rustig. Vijf dames waarvan één van een stel dat niet meedeed aan de actie maar zichzelf opsloten in een privé kamer. Veertje was er, heb mij lekker laten klaarzuigen door haar. Zij verliet het pand om een uur of drie om naar de Fun te gaan. En waarna ik mij met een Belgische dame in het bubbelbad vermaakt heb. Al met al een prima middag waar ik wel meer van verwacht had. Het komt nog niet echt los in het maarsseveen.
 
Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Het is jammer dat amourette zelf op haar website geen informatie geeft over het aantal dames dat er komen op de GB. Ik zou zeggen maak er wat meer werk van dan zal het er zeker drukker en leuker worden. Zoals het nu is valt het voor velen m i toch tegen en zullen er weinig bezoekers terugkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan