Recensie Bernadette/Irina/Raysa, Zwolle (voorheen Arnhem, Enschede, Zaandam, Rotterdam, Almere, Utrecht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

enriquegnzls

Wandelaar
Forumpionier
45
11/07/21
39
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/2896974-irisha
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Over haar heb ik lang getwijfeld maar dacht me al te herinneren dat er een positieve recensie op Hookers stond. In eerste instantie oogde ze wat afstandelijk maar dat veranderde al snel toen we de sessie begonnen. Lieve meid met een meer dan prima service. Ze zoent lekker, pijpt heerlijk diep en de seks is goed. Zelf houd ik van rustig aan doen en dat voelde zij prima aan. Twee lekkere sessies gehad in anderhalf uur tijd.

Ze is hier nog een paar dagen, daarna gaat ze op vakantie in eigen land. Ze gaf aan zeker terug te komen.
 
Oh is ze terug! En al bijna weer weg ook begrijp ik. Zij is ZO leuk!! En beeldschoon. Ik heb haar opgezocht in Almere, was kort maar ongelooflijk leuk en lekker. "Zo wat zullen we gaan doen!" waren haar eerste woorden toen ze naakt naast me op het bed plofte. Haar moeder belde telkens op tijdens ons speelkwartier want die wilde een e-mail verzenden waar Raysa bij moest assisteren. Ze ergerde zich eraan, met grappig rollen met haar ogen zonder overigens mij los te laten met de hand die niet de telefoon vast hield. Ik zei, je moet je oude moeder helpen, toe maar. Wat, oude moeder, reageerde ze, mijn moeder is net veertig! ;-)
 
Laatst bewerkt:
Beetje offtopic:

Het bevreemdt me wel waarom een dame met zulke goede recensies haar naam steeds verandert. Is dit om nieuwsgierigheid op te wekken of simpelweg er niet bij stilstaan dat er positief over ze geschreven wordt (of dat er überhaupt over ze geschreven wordt?)
 
Irritant ook dat ze dit niet zo in haar advertentie zet. Boek je een half uurtje voor 80 euro dan loop je ter plekke tegen een verrassing aan. Komt de sfeer niet echt ten goede lijkt me zo.
Volgens worden hier te snel conclusies getrokken. @gerardwilwelveel hoorde 'dit' over de app. De vraag is eerst of dat deze app-conversatie tussen hem en de dame is; als dat zo is, zal zijn opmerking figuurlijk bedoeld zijn en is het niet zo dat je voor nop reist maar krijg op je voorhand duidelijkheid (en dan kan je het er oneens mee zijn maar dan kijk je verder). Als hij het van iemand anders- wat me logischerwijs een mede-wandelaar zou moeten zijn- heeft gehoord is dat uit de derde hand. Niet dat dat niet waarheidsgetrouw is of hoeft te zijn maar geeft wel een ander perspectief waar eenieder zelf z'n conclusie aan mag verbinden.
 
Niet zo lang geleden bij haar geweest. Heb net zoals @enriquegnzls lang getwijfeld maar uiteindelijk toch gegaan. Maar daarbij een wijze les in de wind geslagen: bij twijfel niet inhalen. Het is een mooie meid. Veel van de foto's op Kinky doen haar geen recht. Ze is lekker slank met mooie pronte tietjes. En daarmee hebben we het meeste van het positieve gehad. Ze ontvangt op dezelfde locatie waar Lorena ook ontving https://www.girlsreview.nl/threads/eliza-lorena-almere-voorheen-utrecht-zaandam.2178/ In dezelfde kamer met een laken als gedeeltelijke afscheiding tussen twee kamers (waarbij Lorena waarschijnlijk op dat moment zich in de andere kamer bevond). Gezellige ambiance dus, maar niet heus. Via mail wist ik dat TZ €20 extra was en CIM nog eens €50. Daar voor gekozen. Maar dat TZ was niet veel meer dan kussen op de mond en zonde van die 20 pegels. Het PZ was wel lekker maar ze was er in alles op gericht om me snel weer buiten te krijgen en dat is haar gelukt. En hoe lekker het ding ook is, €170 voor een half uur is ze niet waard.
 
Afgelopen zondag weer bij Raysa geweest in Almere. Ze begon deze keer wat afstandelijk, maar toen ik haar oraal bevredigde brak het ijs compleet. Vanaf toen weer een fantastische sessie beleefd met haar. Pijpen zonder, tongzoenen, sex in meerdere standjes, het was allemaal dik voldoende. En dan met dat lijf, ik vind haar qua figuur echt ontzettend lekker. Heb een goede klik met haar.
 
Niet zo lang geleden bij haar geweest. Heb net zoals @enriquegnzls lang getwijfeld maar uiteindelijk toch gegaan. Maar daarbij een wijze les in de wind geslagen: bij twijfel niet inhalen. Het is een mooie meid. Veel van de foto's op Kinky doen haar geen recht. Ze is lekker slank met mooie pronte tietjes. En daarmee hebben we het meeste van het positieve gehad. Ze ontvangt op dezelfde locatie waar Lorena ook ontving https://www.girlsreview.nl/threads/eliza-lorena-almere-voorheen-utrecht-zaandam.2178/ In dezelfde kamer met een laken als gedeeltelijke afscheiding tussen twee kamers (waarbij Lorena waarschijnlijk op dat moment zich in de andere kamer bevond). Gezellige ambiance dus, maar niet heus. Via mail wist ik dat TZ €20 extra was en CIM nog eens €50. Daar voor gekozen. Maar dat TZ was niet veel meer dan kussen op de mond en zonde van die 20 pegels. Het PZ was wel lekker maar ze was er in alles op gericht om me snel weer buiten te krijgen en dat is haar gelukt. En hoe lekker het ding ook is, €170 voor een half uur is ze niet waard.
Vanmiddag geprobeerd om af te spreken (toen had ik deze post nog niet gezien) ik vraag aan haar of ze in Zwolle is geen reactie, video call geen reactie. Poosje later stuurt ze dat ze in Zwolle is... ik vraag: heb je tijd? En het antwoord moet nog steeds komen.
 
Nog meer info:

 
Interessant daar mijn review te lezen terwijl ik geen account heb op venery ;-) -- een tekst die ik elders had geschreven. Er verschijnt ook een mededeling daarover waarbij wordt gezegd dat ik dat account daar kan claimen of kan verzoeken mijn bericht weg te laten halen.
Betreffende de beschreven ervaring van destijds, die was sprankelend. Misschien dat ze er vandaag de dag even minder zin in heeft en met de reisbeperkingen ook niet zomaar naar elders kan, of op vakantie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan