Beste FKK net over de grens 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb club Venus inmiddels ook bezocht. Prettige club wat betreft sfeer en faciliteiten. Grote jacuzzi, sauna en massage. Eten a la carte was ook goed; spaghetti of pizza. Smaakte goed.

Er liepen een stuk of 10 dames rond, waarvan 2/3 die ik echt mooi vond. Heb een date gehad met Sara en Hanna. Allebei Roemeens (net als de meeste dames daar). Prima service; ze doen hun best of het je naar je zin te maken. Had ik minder van verwacht eerlijk gezegd gezien slechte ervaringen met Roemenen. Maar ook weer niet top vergeleken met de Hollandse dvd's die ik ken.

Dansjes in de kooi waren ook leuk om live te zien.

De kamer die ik had was erg basic, behalve dat het omringd was met spiegels.

Plus:
Mooie jonge dames
Goede faciliteiten
Prima eten

Min:
Kleine club
Weinig dames
Verhouding ijsberen/dames is slecht
Als er geen kamers zijn dan heb je sex in de cinema; openbaar
Entree is duurder dan de concurrenten; €50 en de dames zijn €50 per half uur
 
Villa Venus in duisburg.
Lekker goedkoop en fantastisch service!
Beter dan die grote clubs die jij benoemd als magnum of oceans bijv,wie gaat daar nog heen?
Het hangt er van af wat je wil. Als je enkel en alleen 1-2-3 dames goedkoop wilt wippen is Villa Venus prima, vooral als je niet al te hoge eisen stelt aan het uiterlijk van de dames. Bijkomende plus is dat de dames AO doen. Als je echter een dagje quality time wilt hebben met sauna, lekker eten, biertje/wijntje, babbeltje hier en daar en knappe dames, dan is Villa Venus niet het juiste adres.

Ik ga er overigens zometeen wel even heen. Druk afbouwen.
 
Het hangt er van af wat je wil. Als je enkel en alleen 1-2-3 dames goedkoop wilt wippen is Villa Venus prima, vooral als je niet al te hoge eisen stelt aan het uiterlijk van de dames. Bijkomende plus is dat de dames AO doen. Als je echter een dagje quality time wilt hebben met sauna, lekker eten, biertje/wijntje, babbeltje hier en daar en knappe dames, dan is Villa Venus niet het juiste adres.

Ik ga er overigens zometeen wel even heen. Druk afbouwen.
Wat raad jij dan wel aan wat betreft knappe dames?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan