Beste (minste fake profiel) sex dating site

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt bestaan er tientallen maar gek dat er geen 1 echt is , bedoel vrouwen hebben toch ook sex behoefte
Vrouwen willen ook seks inderdaad , maar die zoeken dat niet op één of andere website
Ze laten zich liever door een prins op een wit paard romantisch het hof maken alvorens ze zich uit laten wonen
Als ze een kwartier in een kroeg of discotheek zitten of op een normale datingsite staan hebben ze al een dozijn belangstellenden als ze er een beetje redelijk uitzien , wat zouden ze dan gaan lopen tobben op een sexdatingsite , seks krijgen ze toch wel als ze dat zoeken
Die adult datingsite's staat misschien 1 vrouw op 1000 leden als je mazzel hebt , de rest zijn allemaal fake profielen die je dure betaalde abonnementen aan willen smeren

Als er in de kleine lettertjes staat dat ze "entertainment "bieden ipv bemiddeling zijn ze wettelijk ingedekt en kunnen ze rustig hun gang gaan
Die kleine lettertjes lezen de meesten pas als ze na een paar maanden nattigheid gaan voelen natuurlijk
 
Vrouwen willen ook seks inderdaad , maar die zoeken dat niet op één of andere website
Ze laten zich liever door een prins op een wit paard romantisch het hof maken alvorens ze zich uit laten wonen
Die prins is dan vaak iemand die gladde praatjes heeft en daar tuinen ze soms met open ogen in, ook op datingsites.
Minst fake site bestaat eigenlijk niet, op tweedehands heb ik de afgelopen maanden (plm. 6) één advertentie gezien van een vrouw die ergens op uit was.
Afgaande op een reportage uit een tijdschrift, kun je nog beter op een forum actief zijn waar ook veel vrouwen hun interesses tonen of delen en er daar eentje proberen te benaderen.
 
Die adult datingsite's staat misschien 1 vrouw op 1000 leden als je mazzel hebt , de rest zijn allemaal fake profielen die je dure betaalde abonnementen aan willen smeren

Jaaaaren terug had ik een dating site gesticht. Echt super veel moeite gestoken in vooral het werven van vrouwen. Het kwam erop neer dat van iedere 100 dames die ik aan wist te schrijven hoogstens 3 zichzelf daadwerkelijk ingeschreven hadden. En die drie werden dan bestookt met berichten op waarop uitschrijving snel plaatsvond.

Utopie. Je bent beter af met tinder of iets in die richting. Play your cards right. Of blijf bij dames van plezier.
 
Ik denk dat de verhouding man-vrouw op 'normale' dating sites al absurd is, maar op sex-dating waarschijnlijk nog ff een flinke factor minder gunstig is! Heb zelf bijv. Feeld op me telefoon; slechtste match-rate ooit haha 2 matches in nou misschien wel max 500 likes.

En wat iemand hierboven zei; een beetje knappe/lekkere vrouw...hoeft echt 0 moeite te doen. Gister was ik uit eten met werkelijk een pracht van een vrouw; type milf, super verzorgde verschijning; echt alles erop en eraan...ze trok overduidelijk nogal wat mannelijke aandacht op straat en in het restaurant liet ze me even zien hoe swippen voor haar gaat...niet normaal; ze heeft net zoveel matches in 2 min als ik in 2 maanden! Denk dat ze het even deed om te laten zien dat ze veeeeeeeeel opties heeft en hoe makkelijk vervangbaar ik ipc ben ;)
 
Ik denk dat de verhouding man-vrouw op 'normale' dating sites al absurd is, maar op sex-dating waarschijnlijk nog ff een flinke factor minder gunstig is! Heb zelf bijv. Feeld op me telefoon; slechtste match-rate ooit haha 2 matches in nou misschien wel max 500 likes.

En wat iemand hierboven zei; een beetje knappe/lekkere vrouw...hoeft echt 0 moeite te doen. Gister was ik uit eten met werkelijk een pracht van een vrouw; type milf, super verzorgde verschijning; echt alles erop en eraan...ze trok overduidelijk nogal wat mannelijke aandacht op straat en in het restaurant liet ze me even zien hoe swippen voor haar gaat...niet normaal; ze heeft net zoveel matches in 2 min als ik in 2 maanden! Denk dat ze het even deed om te laten zien dat ze veeeeeeeeel opties heeft en hoe makkelijk vervangbaar ik ipc ben ;)
Kan ook zijn dat ze indruk op je wou maken? "Kijk eens wat een catch ik ben".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan